Przeniesienie numeru do Vectry

Telefonia komórkowa

Przenoszenie numeru do Vectry

Przenoszenie numeru do Vectry

Przez stronę internetową

1. Wybierz najlepszą dla Ciebie ofertę.

2. W zamówieniu uzupełnij dane niezbędne do przeniesienia numeru.

3. Przygotujemy wniosek i wyślemy go mailem lub kurierem na adres podany w zamówieniu.

4. Sprawdź czy wszystkie dane we wniosku są prawidłowe, zaakceptuj go klikając "akceptuję" w treści maila lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.

5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Poinformujemy Cię o przebiegu procesu wybraną przez Ciebie formą kontaktu (SMS, e-mail, telefon).

6. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora, wyślemy umowę wraz z kartą SIM za pośrednictwem firmy kurierskiej lub będzie ona na Ciebie czekać w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w zależności od tego jaką formę dostarczenia umowy wcześniej wybrałeś).

7. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

Przez kontakt z Infolinią Sprzedażową

1. Zadzwoń pod numer 601 601 601 lub 58 736 50 01.

2. Złóż zamówienie z konsultantem – razem wypełnijcie wniosek o przeniesienie numeru.

3. Wyślemy do Ciebie wniosek mailem lub kurierem.

4. Sprawdź czy wszystkie dane są prawidłowe, zaakceptuj go klikając "akceptuję" w treści maila lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.

5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).

6. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora wyślemy umowę wraz z kartą SIM za pośrednictwem firmy kurierskiej lub będzie ona na Ciebie czekać w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w zależności od tego jaką formę dostarczenia umowy wcześniej wybrałeś).

7. Karta zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

W lokalnym Biurze Obsługi Klienta

1. Przyjdź do biura Vectry i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.

2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).

3. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora wyślemy umowę wraz z kartą SIM za pośrednictwem firmy kurierskiej lub będzie ona na Ciebie czekać w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w zależności od tego jaką formę dostarczenia umowy wcześniej wybrałeś).

4. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

Telefonia stacjonarna

Przez kontakt z Infolinią Sprzedażową

1. Zadzwoń pod numer 601 601 601 lub 58 736 50 01.

2. Złóż zamówienie z konsultantem – razem wypełnijcie wniosek o przeniesienie numeru.

3. Wyślemy do Ciebie dokumenty kurierem lub dostarczymy wraz z wizytą instalatora.

4. Sprawdź czy wszystkie dane są prawidłowe, podpisz dokument i oddaj je kurierowi lub instalatorowi.

5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).

6. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora, skontaktujemy się z Tobą, aby podpisać umowę na numer przenoszony.

W lokalnym Biurze Obsługi Klienta

1. Przyjdź do biura Vectry i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.

2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).

3. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora skontaktujemy się z Tobą, aby podpisać umowę na numer przenoszony.

Przeniesienie numeru - Pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje przeniesienie numeru?

Przeniesienie numeru jest bezpłatne.

Skąd dowiem się, że numer został już przeniesiony?

Na każdym etapie otrzymasz powiadomienie ze statusem przenoszenia numeru zgodnie z wybraną we wniosku formą kontaktu.

Kiedy numer zostanie przeniesiony?

Termin przeniesienia numeru zależy od wybranego przez Ciebie wariantu:

• z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą

• z końcem okresu promocyjnego przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą (termin nie może być dłuższy niż 120 dni od daty złożenia dokumentów)

• bez zachowania okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą - w wybranym przez Ciebie dniu (termin nie może być dłuższy niż okres wypowiedzenia i 120 dni od daty złożenia dokumentów); pamiętaj, że wybierając ten tryb, dotychczasowy operator może naliczyć Ci opłatę w wysokości nieprzekraczającej jednej opłaty abonamentowej

Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij