Konsultant oddzwoni do Ciebie, złóż zamówienie na usługę – razem wypełnijcie wszelkie dokumenty niezbędne do przeniesienia numeru.
Podpisz dokumenty, które zostaną Ci dostarczone przez kuriera i odbierz kartę SIM - do momentu przeniesienia numeru do Vectra będziesz korzystał z numeru tymczasowego.
My zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Poinformujemy Cię o przebiegu procesu wybraną przez Ciebie formą kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
Przez telefon:
Złóż zamówienie na usługę z konsultantem – razem wypełnijcie wszelkie dokumenty niezbędne do przeniesienia numeru.
Podpisz dokumenty, które zostaną Ci dostarczone przez kuriera i odbierz kartę SIM – do momentu przeniesienia numeru do Vectra będziesz korzystał z numeru tymczasowego.
My zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Poinformujemy Cię o przebiegu procesu wybraną przez Ciebie formą kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
W lokalnym Biurze Obsługi Klienta:
Przyjdź do biura Vectry i złóż wniosek o przeniesieniu numeru.
Odbierz kartę SIM – do momentu przeniesienia numeru do Vectra będziesz korzystał z numeru tymczasowego.
My zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Poinformujemy Cię o przebiegu procesu wybraną przez Ciebie formą kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.