Internet
Telewizja
Telefon
Poznaj naszą telefonię
Rozrywka
Więcej rozrywki
Pomoc
Obsługa klienta
Poradniki
Kontakt
Wyniki wyszukiwania
Strefa Klienta
Masz jakieś pytanie? Zadzwoń:
601 601 601
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy
Praca, nauka, rozrywka? Korzystaj do woli w domu lub mieszkaniu z naszym szybkim, stabilnym i niezawodnym Internetem!
Krok 1. Zadzwoń na numer 601 601 601 lub 58 736 50 01. Krok 2. Wypełnij wniosek o przeniesienie Twojego numeru razem z konsultantem.
Dane, które podasz, muszą być aktualne i spójne z danymi, które posiada Twój obecny operator.
Krok 3. Przygotowany wniosek o przeniesienie Twojego numeru do Vectry wyślemy do Ciebie zgodnie z Twoją decyzją: na adres e-mail lub kurierem.
Krok 4. Sprawdź, czy dane we wniosku są prawidłowe. Krok 5. Zaakceptuj wniosek przez e-mail lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.
Krok 6. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Krok 7. O wszystkim będziemy Cię informować zgodnie z Twoją decyzją poprzez: SMS, e-mail lub telefonicznie. Krok 8. Kiedy tylko Twój dotychczasowy operator potwierdzi datę przeniesienia numeru, przygotujemy dla Ciebie umowę.
Zgodnie z Twoją decyzją zostanie ona dostarczona: kurierem, na Twój adres lub będzie gotowa do odbioru w lokalnym Biurze Obsługi Klienta.
Krok 9. Gdy otrzymasz umowę, podpisz ją i odbierz kartę SIM. Twój numer zacznie działać na tej karcie SIM w wyznaczonym dniu przeniesienia.
Pamiętaj, aby w wyznaczonym dniu przeniesienia numeru włożyć do telefonu kartę SIM od Vectry.