Pakiet jednorazowy czy cykliczny?

To zależy od Twoich potrzeb. Jeśli skończył Ci się transfer i pilnie planujesz dodatkowego pakietu danych, wybierz wariant jednorazowy. Jeżeli planujesz korzystać więcej z Internetu mobilnego przez dłuższy czas, warto rozważyć opcję cykliczną.
Pakiety dla umów zawartych po 30.08.2024

10 zł

Wyślij SMS o treści:
Cykliczny 6GB
na numer 1919

Odnawialny z początkiem każdego m-ca. Wyłączasz kiedy chcesz.

39 zł

Wyślij SMS o treści:
Cykliczny 100GB
na numer 1919

Odnawialny z początkiem każdego m-ca. Wyłączasz kiedy chcesz.

5 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 2GB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

15 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 10GB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

Niższa cena w Strefie klienta

20 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 14GB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

Więcej pakietów i wyjątkowe ofert znajdziesz tutaj


Strefa klienta
Oferta dla planów taryfowych: XS 2 GB, S 10 GB, S+ 15 GB, M 30 GB, L 100 GB, XL 200 GB oraz w Pakietach Internetu Mobilnego: S 100 GB, M 300 GB, L 500 GB, XL 1000 GB
Pakiety dla umów zawartych przed 30.08.2024

2 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 500MB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

3 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 1GB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

5 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 2GB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

15 zł

Wyślij SMS o treści:
Internet 10GB
na numer 1919

Pakiet do końca miesiąca

Oferta dla planów: ROZMOWY 2 GB, BEZLIMIT 10 GB, BEZLIMIT 30 GB, BEZLIMIT 60 GB, Internet Mobilny 5 GB, Internet Mobilny 20 GB, Internet Mobilny 100 GB, Internet Mobilny 300 GB i starszych, które miały dostęp do powyższych pakietów według obowiązującej dokumentacji.

Jak dokupić pakiet Internetu Mobilnego?

Oferty specjalne Ikona Strefa Klienta

Strefa Klienta

Sprawdź
Ikona SMS

SMS

Sprawdź
Ikona Infolinia

Infolinia

Zadzwoń
Ikona BOK

Salon Firmowy

Znajdź salon

Nie przegap wyjątkowych ofert w Strefie Klienta

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Ikonka

nowości;

Ikonka

oferty specjalne;

Ikonka

wyjątkowe promocje.


Przejdź do Strefy Klienta

Pobierz aplikację na swój telefon i zyskaj wygodny dostęp.

Pobierz Strefę Klienta w sklepie Google Play Pobierz Strefę Klienta w sklepie App Store

Pytania i odpowiedzi

Jak wykupić dodatkowy Internet w Vectrze?

Dodatkowe pakiety Internetu mobilnego 5G dokupisz w Vectrze, wybierając jeden z czterech sposobów: dokonując zakupu przez Strefę Klienta, wysyłając SMS pod numer 1919, kontaktując się z Infolinią lub odwiedzając jeden z naszych salonów firmowych.


Ile kosztuje dodatkowy Internet w Vectrze?

W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór dodatkowych pakietów Internetu mobilnego. Cena pakietu uzależniona jest od jego wielkości.


Jak włączyć dodatkowy Internet w Vectrze?

Dodatkowy Internet aktywujesz poprzez Strefę Klienta, SMS, infolinię lub wizytę w jednym z naszych punktów obsługi klienta.


Jak wyłączyć dodatkowy Internet w Vectrze?

Aby dezaktywować pakiet cykliczny 6GB wyślij SMS o treści "STOP CYKLICZNY 6GB" na numer 1919. W przypadku pakietu 100GB, wyślij SMS "STOP CYKLICZNY 100GB" na ten sam numer.