Poznaj Strefę Klienta

Przejdź do Strefy Klienta


Aplikacja Strefa Klienta

Nasza Strefa Klienta jest dostępna także w aplikacji mobilnej. Dzięki niej możesz wygodnie i sprawnie zarządzać
swoim kontem, usługami i płatnościami - tam, gdzie jesteś. Wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu. Pobierz aplikację Strefa Klienta

Aplikacja Strefa Klienta

Nasza Strefa Klienta jest dostępna także w aplikacji mobilnej.

Dzięki niej możesz wygodnie i sprawnie zarządzać swoim kontem, usługami i płatnościami - tam, gdzie jesteś.

Wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu.

Pobierz aplikację Strefa Klienta

Pobierz

Pytania i odpowiedzi

Czym jest Strefa Klienta?

Strefa Klienta to Twoja przestrzeń, w której znajdziesz m.in. zestawienie faktur i płatności, biling połączeń, zmienisz swoje dane, ustawienia urządzeń i wiele więcej. Możesz również zamawiać usługi oraz wysyłać zgłoszenia.


Jak zarejestrować się w Strefie Klienta?

Na stronie https://ebok.vectra.pl wybierz opcję „Rejestracja”. Podaj Numer Klienta, który znajduje się na umowie w pozycji "Numer ewidencyjny Abonenta" lub na rachunku, w pozycji "Nr ewidencyjny". Następnie wpisz numer telefonu lub adres e-mail. Potwierdź rejestrację klikając w otrzymany w wiadomości e-mail link lub za pomocą kodu z wiadomości SMS. Ostatnim krokiem będzie ustawienie własnego hasła do logowania.


Czy Strefa Klienta ma aplikację mobilną na Android lub iOS?

Tak, w Sklepie Play i App Store dostępna jest aplikacja mobilna Vectra Strefa Klienta. Posiada ona wszystkie funkcje dostępne na portalu internetowym. Dodatkowo tylko w aplikacji mobilnej możesz otrzymywać powiadomienia PUSH z ważnymi informacjami oraz korzystać z logowania biometrycznego, np. za pomocą odcisku palca.


Czy w Strefie Klienta można zmienić ustawienia sieci Wi-Fi?

Tak, jeżeli masz internet w technologii HFC, w zakładce Konfiguracja Wi-Fi, możesz sprawdzić lub zmienić:

  • nazwy sieci Wi-Fi (SSID),
  • hasło,
  • kanał nadawania,
  • tryb pracy modemu
  • włączyć/wyłączyć sieć bezprzewodową

Warunkiem przeprowadzenia konfiguracji jest posiadanie łącza internetowego w technologii HFC.


Czy przez Strefę Klienta mogę zamówić usługi?

Tak, aktualną ofertę znajdziesz zawsze w zakładce Oferta dla Ciebie.


Czym jest e-Faktura?

E-Faktura to rachunek elektroniczny w formie dokumentu PDF, który możesz pobrać w Strefie Klienta. Gdy faktura zostanie wystawiona, otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres e-mail oraz powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej. Faktury dostępne są od około 15-go dnia każdego miesiąca.


Strefa Klienta

Twoje centrum dowodzenia. Znajdziesz tu wszystkie informacje, nowości i oferty.

Obsługa Klienta

Potrzebne wsparcie? Skontaktuj się z nami lub sprawdź nasze poradniki i odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Produkty Vectry

Poznaj nasze podstawowe usługi – Internet światłowodowy, telewizję i telefonię.