Pytania i odpowiedzi
Czym jest Strefa Klienta?
Strefa Klienta to Twoja przestrzeń, w której znajdziesz m.in. zestawienie faktur i płatności, biling połączeń, zmienisz swoje dane, ustawienia urządzeń i wiele więcej. Możesz również zamawiać usługi oraz wysyłać zgłoszenia.
Jak zarejestrować się w Strefie Klienta?
Na stronie https://ebok.vectra.pl wybierz opcję „Rejestracja”. Podaj Numer Klienta, który znajduje się na umowie w pozycji "Numer ewidencyjny Abonenta" lub na rachunku, w pozycji "Nr ewidencyjny". Następnie wpisz numer telefonu lub adres e-mail. Potwierdź rejestrację klikając w otrzymany w wiadomości e-mail link lub za pomocą kodu z wiadomości SMS. Ostatnim krokiem będzie ustawienie własnego hasła do logowania.
Czy Strefa Klienta ma aplikację mobilną na Android lub iOS?
Tak, w Sklepie Play i App Store dostępna jest aplikacja mobilna Vectra Strefa Klienta. Posiada ona wszystkie funkcje dostępne na portalu internetowym. Dodatkowo tylko w aplikacji mobilnej możesz otrzymywać powiadomienia PUSH z ważnymi informacjami oraz korzystać z logowania biometrycznego, np. za pomocą odcisku palca.
Czy w Strefie Klienta można zmienić ustawienia sieci Wi-Fi?
Tak, jeżeli masz internet w technologii HFC, w zakładce Konfiguracja Wi-Fi, możesz sprawdzić lub zmienić:
- nazwy sieci Wi-Fi (SSID),
- hasło,
- kanał nadawania,
- tryb pracy modemu
- włączyć/wyłączyć sieć bezprzewodową
Warunkiem przeprowadzenia konfiguracji jest posiadanie łącza internetowego w technologii HFC.
Czy przez Strefę Klienta mogę zamówić usługi?
Tak, aktualną ofertę znajdziesz zawsze w zakładce Oferta dla Ciebie.
Czym jest e-Faktura?
E-Faktura to rachunek elektroniczny w formie dokumentu PDF, który możesz pobrać w Strefie Klienta. Gdy faktura zostanie wystawiona, otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres e-mail oraz powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej. Faktury dostępne są od około 15-go dnia każdego miesiąca.