Pytania i odpowiedzi
Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL?
Tak, jeżeli jesteś aktualnym Klientem VECTRY, to możesz korzystać z TIDAL w ramach dedykowanej oferty dla obecnych klientów.
Dedykowane Tobie produkty znajdziesz w Strefie Klienta.
Możesz też skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta poprzez www.vectra.pl/kontakt.
Czy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę za transmisję danych?
Tak, korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego (opłaty według stawek operatorów).
Jak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?
Od 1 do 3 dni po instalacji usług VECTRA otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie
lub
zadzwoń na nr tel. 601 601 601 (godziny pracy: pon.–pt. 7.00–22.00, sob. 8.00–20.00, nd. 8.00–17.00)
lub
udaj się do Salonu Firmowego Vectra lub Biura Obsługi Klienta - https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe.
Skasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?
W takim przypadku prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00 oraz zapraszamy do Strefy Klienta https://ebok.vectra.pl.
Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?
E-mail lub SMS z linkiem powinieneś otrzymać w ciągu 1-3 dni od aktywacji usługi.
Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś SMS-a, to prosimy o kontakt www.vectra.pl/kontakt.
#rejestracja #link aktywacyjny
Nie otrzymałem Regulaminu usługi TIDAL?
Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/.
Jak zresetować hasło?
Otwórz aplikację TIDAL na dowolnym urządzeniu.
- Wybierz opcję "Zaloguj" na ekranie powitalnym i kliknij Zresetowanie hasła.
- Jako nazwę użytkownika podaj adres e-mail, którego użyłeś do założenie konta.
- Poczekaj na wiadomość e-mail z linkiem, który pozwoli Ci na ustawienie nowego hasła do aplikacji TIDAL.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Po zmianie hasła możesz zalogować się do TIDAL używając nowego hasła.
#reset hasła