Tidal Vectra




Skorzystaj z usługi TIDAL dla Obecnych Klientów
i ciesz się swoją ulubioną muzyką na wielu urządzeniach

Platforma muzyczno-rozrywkowa, z której możesz korzystać na smartfonie, tablecie, komputerze czy nawet telewizorze.

Dostęp online i offline

Twoja ulubiona muzyka zawsze przy Tobie – słuchasz nawet bez dostępu do Internetu. 

Wygoda słuchania

Słuchasz swojej ulubionej muzyki, gdzie chcesz i jak chcesz, również z wyłączonym ekranem telefonu. 

Nie tylko muzyka

Wideo z koncertów, wywiady z artystami, teledyski i tysiące gotowych playlist na każdą okazję. 

Bilety na koncerty

Możliwość wygrania biletów na koncerty, wydarzenia i spotkania z artystami. 

Najczęściej zadawane pytania

Dowiedz się co zrobić, aby włączyć usługę TIDAL, jak zresetowac hasło...

Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL w VECTRZE?

Tak, jeżeli jesteś aktualnym Klientem VECTRY, to możesz korzystać z TIDAL w ramach dedykowanej oferty dla obecnych klientów.

Dedykowane Tobie produkty znajdziesz w Strefie Klienta.

Możesz też skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta - 801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów).

 

Czy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę za transmisję danych?

Tak, korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego (opłaty według stawek operatorów).

 

Jak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?

Od 1 do 3 dni po instalacji usług VECTRA otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie
lub
zadzwoń na nr tel. 601 601 601 (godziny pracy: pon.–pt. 7.00–22.00, sob. 8.00–20.00, nd. 8.00–17.00)
lub
udaj się do Salonu Firmowego Vectra lub Biura Obsługi Klienta: https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe

 

Skasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00
oraz zapraszamy do Strefy Klienta: https://ebok.vectra.pl

 

Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail  z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

E-mail lub SMS z linkiem powinieneś otrzymać w ciągu 1-3 dni od instalacji usług Vectra.
Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś SMS-a, to prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00
oraz zapraszamy do Strefy Klienta: https://ebok.vectra.pl

 

Nie otrzymałem Regulaminu usługi TIDAL?

Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/

 

Jak zresetować hasło?

Otwórz aplikację TIDAL na dowolnym urządzeniu.

- Wybierz opcję Zaloguj na ekranie powitalnym i kliknij Zresetowanie hasła.
- Jako nazwę użytkownika podaj adres e-mail, którego użyłeś do założenie konta.
- Poczekaj na wiadomość e-mail z linkiem, który pozwoli Ci na ustawienie nowego hasła do aplikacji TIDAL.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Po zmianie hasła możesz zalogować się do TIDAL używając nowego hasła.

Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

Vectra

KONTAKT

X -
Polecane oferty!
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij