Tidal Vectra


Skorzystaj z usługi TIDAL
i ciesz się swoją ulubioną muzyką na wielu urządzeniach

Platforma muzyczno-rozrywkowa, z której możesz korzystać na smartfonie, tablecie, komputerze czy nawet telewizorze.

Dostęp online i offline

Twoja ulubiona muzyka zawsze przy Tobie – słuchasz nawet bez dostępu do Internetu. 

Wygoda słuchania

Słuchasz swojej ulubionej muzyki, gdzie chcesz i jak chcesz, również z wyłączonym ekranem telefonu. 

Nie tylko muzyka

Wideo z koncertów, wywiady z artystami, teledyski i tysiące gotowych playlist na każdą okazję. 

Bilety na koncerty

Możliwość wygrania biletów na koncerty, wydarzenia i spotkania z artystami. 

Najczęściej zadawane pytania

Dowiedzię się co zrobić, aby wączyć usługę TIDAL, jak zresetowac hasło...

Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL w VECTRZE?

Tak – Jeżeli jesteś aktualnym klientem VECTRY to możesz korzystać z TIDAL w ramach  dedykowanej oferty dla obecnych klientów.\

Dedykowane Tobie produkty znajdziesz w Strefie Klienta.

Możesz też skontaktować się z  Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego(opłaty według stawek operatorów)

 

Czy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę z transmisję danych?

 Tak - Korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego. (opłaty według stawek operatorów)

 

Jak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?

Od 1 do 3 dni po instalacji usług VECTRA otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie.
lub
zadzwonić na nr. tel. 601 601 601 Infolinia Sprzedażowa. Godziny pracy Dział Sprzedaży pon.–pt. 7.00–22.00,sob. 8.00–20.00,nd. 8.00–17.00
lub
udać się do Salonów Firmowych Vectra lub Biur Obsługi Klienta -  https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe

 

Skasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt:
Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego(opłaty według stawek operatorów) Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00
oraz zapraszamy do Strefy Klienta https://ebok.vectra.pl

 

Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail  z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

E-mail lub SMSa  z linkiem powinieneś otrzymać w ciągu  1-3 dni od instalacji usług Vectra. Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś SMSa to :
Prosimy o kontakt : Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego(opłaty według stawek operatorów) Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00
oraz zapraszamy do Strefy Klienta https://ebok.vectra.pl

 

Nie otrzymałem Regulaminu usługi TIDAL ?

Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/.

 

Jak zresetować hasło?

Otwórz aplikację TIDAL na dowolnym urządzeniu.

- Wybierz opcję Zaloguj na ekranie powitalnym i kliknij Zresetowanie hasła.
- Jako nazwę użytkownika podaj adres e-mail, którego użyłeś do założenie konta.
- Poczekaj na wiadomość e-mail z linkiem, który pozwoli Ci na ustawienie nowego hasła do aplikacji TIDAL.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Po zmianie hasła możesz zalogować się do TIDAL używając nowego hasła.

Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

Vectra

KONTAKT

X -
Sklep VECTRA
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij