Tidal

Twoja muzyka zawsze pod ręką

Skorzystaj z usługi TIDAL dla obecnych klientów i ciesz się swoją ulubioną muzyką na wielu urządzeniach. Dzięki TIDAL będziesz mieć dostęp do ponad 100 milionów piosenek i ponad 650 000 wideo oraz do streamingów muzycznych live, w najwyższej jakości dźwięki HiFi. Możesz śledzić i udostępniać swoje playlisty, oraz obserwować składanki tworzone przez ekspertów. To ponad 100 milionów powodów, by skorzystać z TIDAL.

Korzystasz już z naszych usług?
Sprawdź oferty dla Ciebie w Strefie Klienta

Pytania i odpowiedzi

Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL w VECTRZE?

Tak, jeżeli jesteś aktualnym Klientem VECTRY, to możesz korzystać z TIDAL w ramach dedykowanej oferty dla obecnych klientów.

Dedykowane Tobie produkty znajdziesz w Strefie Klienta.

Możesz też skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów).

Czy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę za transmisję danych?

Tak, korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego (opłaty według stawek operatorów).

Jak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?

Od 1 do 3 dni po instalacji usług VECTRA otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie
lub
zadzwoń na nr tel. 601 601 601 (godziny pracy: pon.–pt. 7.00–22.00, sob. 8.00–20.00, nd. 8.00–17.00)
lub
udaj się do Salonu Firmowego Vectra lub Biura Obsługi Klienta -  https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe

Skasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00
oraz zapraszamy do Strefy Klienta https://ebok.vectra.pl

Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

E-mail lub SMS z linkiem powinieneś otrzymać w ciągu 1-3 dni od instalacji usług Vectra.
Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś SMS-a, to prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00
oraz zapraszamy do Strefy Klientahttps://ebok.vectra.pl 

Nie otrzymałem Regulaminu usługi TIDAL?

Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/.

Jak zresetować hasło?

Otwórz aplikację TIDAL na dowolnym urządzeniu.

- Wybierz opcję "Zaloguj" na ekranie powitalnym i kliknij Zresetowanie hasła.
- Jako nazwę użytkownika podaj adres e-mail, którego użyłeś do założenie konta.
- Poczekaj na wiadomość e-mail z linkiem, który pozwoli Ci na ustawienie nowego hasła do aplikacji TIDAL.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Po zmianie hasła możesz zalogować się do TIDAL używając nowego hasła.

(/global) - boks obsługowy - poznaj wszystkie produkty Vectry

Poznaj wszystkie produkty Vectry

(/global) - boks obsługowy - poznaj technologie obecne w produktach vectry

Poznaj technologie Vectry