Umowy i płatności

Opłaty

Czym jest zwrot nadpłaty?

Co musi zawierać wniosek o zwrot nadpłaty?

W jakiej formie należy przesłać wniosek o zwrot nadpłaty?

Czym jest przeksięgowanie?

Co musi zawierać wniosek o przeksięgowanie?

W jakiej formie należy przesłać wniosek o przeksięgowanie?

Czym jest zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Jak aktywować zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Co musi zawierać wniosek o zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Od kiedy zlecenie stałe ze zmienną kwotą staje się aktywne?

Jak dezaktywować zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Co musi zawierać wniosek o dezaktywację zlecenia stałego ze zmienną kwotą?

Od kiedy zlecenie stałe ze zmienną kwotą będzie dezaktywowane?

Jak aktywować polecenie zapłaty?

Co musi zawierać wniosek o polecenie zapłaty?

Od kiedy polecenie zapłaty będzie aktywne?

Jak dezaktywować polecenie zapłaty?

Czym jest zlecenie stałe?

Jak aktywować zlecenie stałe?

Czym jest cykliczna płatność kartą?

Jak aktywować cykliczną płatność kartą?

Zgłoś brakujące informacje

e-Faktura

Czy w Strefie Klienta widnieje obecne saldo do zapłaty?

Dlaczego saldo na koncie w Strefie Klienta różni się od kwoty na wystawionej fakturze?

Czy saldo na koncie w Strefie Klienta uwzględnia faktury, których termin płatności nie został jeszcze określony?

Czy nota księgowa jest wliczana w saldo konta w Strefie Klienta?

Z czym wiąże się brak akceptacji regulaminu Strefy Klienta?

Zgłoś brakujące informacje

Obsługa umowy

Czym jest anulowanie rezygnacji?

Co musi zawierać informacja o anulowaniu rezygnacji?

W jakiej formie należy przesłać informację o anulowaniu rezygnacji?

Do kiedy wysłać informację o anulowaniu rezygnacji?

Gdzie można sprawdzić, jaki jest okres trwania warunków promocyjnych?

Gdzie można sprawdzić, jaka jest miesięczna kwota abonamentu?

Gdzie można sprawdzić, jaka będzie kwota abonamentu po zakończeniu okresu promocyjnego?

Czego dotyczą reklamacje?

W jakim terminie można zareklamować zaistniałe nieprawidłowości?

W jaki sposób złożyć reklamację?

Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

Czy regulowanie opłaty jest konieczne w sytuacji, gdy reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona?

Czy istnieje możliwość odwołania się od decyzji przedstawionej w odpowiedzi na reklamację?

W jakim terminie zostanie rozpatrzona złożona reklamacja?

Jak przepisać umowę na inną osobę?

W jaki sposób przenieść usługi?

W jakiej formie należy przesłać wniosek na zawieszenie usług?

W jaki sposób bezpłatnie zwrócić sprzęt?

Kiedy należy zwrócić sprzęt?

Zgłoś brakujące informacje

Windykacja

Dlaczego wysyłane są SMS-y lub e-maile windykacyjne?

Jak wyjaśnić sprawę zadłużenia w przypadku wątpliwości z nim związanych?

Dlaczego usługi zostały zablokowane?

Jaki jest czas na podłączenie usług po blokadzie windykacyjnej?

Czy Vectra S.A. może rozwiązać umowę z Abonentem ze względu na zadłużenie?

Co zrobić, aby wstrzymać działania windykacyjne po spłaceniu zaległości?

Dlaczego przesłany dowód wpłaty jest nieprawidłowy?

Czy istnieje możliwość przedłużenia terminu płatności?

Czy istnieje możliwość rozłożenia zadłużenie na raty?

Co zrobić, jeśli usługi zostały zablokowane?

Jaka jest przyczyna kontaktu ze strony firm zewnętrznych w związku z zadłużeniem?

Czy po rozwiązaniu umowy konieczne jest zwrócenie sprzętu?

Co należy zrobić w przypadku naliczenia kary za niezwrócenie sprzętu abonenckiego?

Czy zadłużenie może zostać przekazane do sądu?

Co należy zrobić, gdy dane Abonenta zostały wpisane do BIG/KRD?

Czy dane Abonenta mogą zostać wpisane do Rejestru Dłużników?

Dlaczego mimo spłacenia zadłużenia Abonent figuruje na liście BIG/KRD?

Jaka jest przyczyna konieczności uiszczenia opłaty po rozwiązaniu umowy?

Co należy zrobić w przypadku zgonu właściciela umowy?

Dlaczego została naliczona opłata za zerwanie warunków umowy promocyjnej?

Na czym polega sprzedaż długu?

Co należy zrobić w przypadku sprzedaży długu?

Zgłoś brakujące informacje

Zadaj pytanie

Pola oznaczone są obowiązkowe
Te informacje możesz też sprawdzić w Strefie Klienta

Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB.

    Dodaj plik

    Zgłoś brakujące informacje

    Skorzystaj z poniższego formularza i napisz, jakiego pytania i odpowiedzi brakuje Ci w tym dziale.

    Wysyłanie zgłoszenia nie powiodło się. Spróbuj ponownie później. Ponów próbę.
    Dziękujemy!
    Twoja opinia pomoże nam rozwijać i dostosowywać zawartość strony do potrzeb naszych klientów.
    Pole oznaczone jest obowiązkowe

    W przypadku pytań w kwestiach formalnych lub technicznych prosimy o wypełnienie formularza. Na wiadomości zawarte w powyższym formularzu nie zostanie udzielona odpowiedź.

    Dziękujemy!

    Twoje zgłoszenie zostało do nas wysłane.
    Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.

    Błąd

    Błąd podczas wysyłania formularza. Spróbuj ponownie później.

    Vectra

    KONTAKT

    X -
    Zamknij

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

    zamknij