Umowy i płatności
Opłaty
Czym jest zwrot nadpłaty?
SzczegółyCo musi zawierać wniosek o zwrot nadpłaty?
SzczegółyW jakiej formie należy przesłać wniosek o zwrot nadpłaty?
SzczegółyCzym jest przeksięgowanie?
SzczegółyCo musi zawierać wniosek o przeksięgowanie?
SzczegółyW jakiej formie należy przesłać wniosek o przeksięgowanie?
SzczegółyCzym jest zlecenie stałe ze zmienną kwotą?
SzczegółyJak aktywować zlecenie stałe ze zmienną kwotą?
SzczegółyCo musi zawierać wniosek o zlecenie stałe ze zmienną kwotą?
SzczegółyOd kiedy zlecenie stałe ze zmienną kwotą staje się aktywne?
SzczegółyJak dezaktywować zlecenie stałe ze zmienną kwotą?
SzczegółyCo musi zawierać wniosek o dezaktywację zlecenia stałego ze zmienną kwotą?
SzczegółyOd kiedy zlecenie stałe ze zmienną kwotą będzie dezaktywowane?
SzczegółyJak aktywować polecenie zapłaty?
SzczegółyCo musi zawierać wniosek o polecenie zapłaty?
SzczegółyOd kiedy polecenie zapłaty będzie aktywne?
SzczegółyJak dezaktywować polecenie zapłaty?
SzczegółyCzym jest zlecenie stałe?
SzczegółyJak aktywować zlecenie stałe?
SzczegółyCzym jest cykliczna płatność kartą?
SzczegółyJak aktywować cykliczną płatność kartą?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
e-Faktura
Czy w Strefie Klienta widnieje obecne saldo do zapłaty?
SzczegółyDlaczego saldo na koncie w Strefie Klienta różni się od kwoty na wystawionej fakturze?
SzczegółyCzy saldo na koncie w Strefie Klienta uwzględnia faktury, których termin płatności nie został jeszcze określony?
SzczegółyCzy nota księgowa jest wliczana w saldo konta w Strefie Klienta?
SzczegółyZ czym wiąże się brak akceptacji regulaminu Strefy Klienta?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Obsługa umowy
Czym jest anulowanie rezygnacji?
SzczegółyCo musi zawierać informacja o anulowaniu rezygnacji?
SzczegółyW jakiej formie należy przesłać informację o anulowaniu rezygnacji?
SzczegółyDo kiedy wysłać informację o anulowaniu rezygnacji?
SzczegółyGdzie można sprawdzić, jaki jest okres trwania warunków promocyjnych?
SzczegółyGdzie można sprawdzić, jaka jest miesięczna kwota abonamentu?
SzczegółyGdzie można sprawdzić, jaka będzie kwota abonamentu po zakończeniu okresu promocyjnego?
SzczegółyCzego dotyczą reklamacje?
SzczegółyW jakim terminie można zareklamować zaistniałe nieprawidłowości?
SzczegółyW jaki sposób złożyć reklamację?
SzczegółyJakie informacje powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?
SzczegółyCzy regulowanie opłaty jest konieczne w sytuacji, gdy reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona?
SzczegółyCzy istnieje możliwość odwołania się od decyzji przedstawionej w odpowiedzi na reklamację?
SzczegółyW jakim terminie zostanie rozpatrzona złożona reklamacja?
SzczegółyJak przepisać umowę na inną osobę?
SzczegółyW jaki sposób przenieść usługi?
SzczegółyW jakiej formie należy przesłać wniosek na zawieszenie usług?
SzczegółyW jaki sposób bezpłatnie zwrócić sprzęt?
SzczegółyKiedy należy zwrócić sprzęt?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Windykacja
Dlaczego wysyłane są SMS-y lub e-maile windykacyjne?
SzczegółyJak wyjaśnić sprawę zadłużenia w przypadku wątpliwości z nim związanych?
SzczegółyDlaczego usługi zostały zablokowane?
SzczegółyJaki jest czas na podłączenie usług po blokadzie windykacyjnej?
SzczegółyCzy Vectra S.A. może rozwiązać umowę z Abonentem ze względu na zadłużenie?
SzczegółyCo zrobić, aby wstrzymać działania windykacyjne po spłaceniu zaległości?
SzczegółyDlaczego przesłany dowód wpłaty jest nieprawidłowy?
SzczegółyCzy istnieje możliwość przedłużenia terminu płatności?
SzczegółyCzy istnieje możliwość rozłożenia zadłużenie na raty?
SzczegółyCo zrobić, jeśli usługi zostały zablokowane?
SzczegółyJaka jest przyczyna kontaktu ze strony firm zewnętrznych w związku z zadłużeniem?
SzczegółyCzy po rozwiązaniu umowy konieczne jest zwrócenie sprzętu?
SzczegółyCo należy zrobić w przypadku naliczenia kary za niezwrócenie sprzętu abonenckiego?
SzczegółyCzy zadłużenie może zostać przekazane do sądu?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy dane Abonenta zostały wpisane do BIG/KRD?
SzczegółyCzy dane Abonenta mogą zostać wpisane do Rejestru Dłużników?
SzczegółyDlaczego mimo spłacenia zadłużenia Abonent figuruje na liście BIG/KRD?
SzczegółyJaka jest przyczyna konieczności uiszczenia opłaty po rozwiązaniu umowy?
SzczegółyCo należy zrobić w przypadku zgonu właściciela umowy?
SzczegółyDlaczego została naliczona opłata za zerwanie warunków umowy promocyjnej?
SzczegółyNa czym polega sprzedaż długu?
SzczegółyCo należy zrobić w przypadku sprzedaży długu?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Zadaj pytanie
Zgłoś brakujące informacje
Skorzystaj z poniższego formularza i napisz, jakiego pytania i odpowiedzi brakuje Ci w tym dziale.
Twoje zgłoszenie zostało do nas wysłane.
Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.
Błąd podczas wysyłania formularza. Spróbuj ponownie później.