POMOC TECHNICZNA

Telewizja – pytania ogólne

Co to jest dekoder?

Do czego służy karta wkładana do dekodera?

Co to jest PVR?

Co to jest usługa USB PVR?

Co to jest moduł CI+?

Czy wymiana dekodera SD bądź dekodera HD na dekoder z możliwością nagrywania (PVR) pociąga za sobą dodatkowe koszty?

Czy po wymianie dekodera SD na HD bądź PVR HD zyskuje się dostęp do wszystkich kanałów HD?

Czy na dwóch niezależnych telewizorach można oglądać jednocześnie różne programy?

Jak podłączyć dwa telewizory?

Ile filmów można nagrać na dekoderze z wbudowaną nagrywarką?

Czy możliwe jest nagrywanie dwóch kanałów jednocześnie?

Czy nagrane programy można udostępnić na innym urządzeniu (np. komputerze)?

Czy za pomocą dekodera STB PVR można oglądać jeden program, a nagrywać drugi?

Jaka jest różnica między dekoderem PVR (5810cdx, 5830cdx) a USB PVR (3830cd)?

Jak wyświetlić listę nagranych programów?

Zgłoś brakujące informacje

Telewizja – problemy techniczne

Co należy zrobić, gdy zniknęła część kanałów, które wcześniej były dostępne?

Co należy zrobić, gdy na ekranie telewizora pojawia się komunikat „zła karta/problem z kartą”?

W jaki sposób przeprowadzić restart dekodera?

Czy do odbioru telewizji cyfrowej Vectry można wykorzystać telewizor z wbudowanym tunerem cyfrowym?

Co zrobić, gdy nie działa pilot do dekodera?

Co zrobić, gdy na programach HD widoczne są czarne pasy po bokach?

Co zrobić, gdy nie można włączyć napisów na niektórych kanałach?

Co zrobić, gdy na telewizorze pojawia się informacja, że dekoder wyłączy się za XX minut?

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera Technisat MF-4K dostępne są tylko kanały radiowe?

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera HD dostępne są tylko kanały radiowe?

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera MF-4K firmy Technisat na kanałach HD pojawia się wyłącznie dźwięk i nie ma obrazu?

Co zrobić, gdy dekoder nie odtwarza dźwięku i obrazu?

Co należy zrobić w przypadku „pikselizacji” obrazu na części kanałów?

Co zrobić, gdy dekoder cyfrowy HD odbiera tylko dźwięk?

Co należy zrobić, gdy dekoder HD nie pozwala na oglądanie kanałów z dźwiękiem?

Co zrobić, gdy brakuje części kanałów bądź pojedynczych kanałów na dekoderze SD?

Co zrobić, gdy program nadawany jest w języku obcym i brakuje polskich napisów/dubbingu?

Co to jest HDCP?

Co zrobić w przypadku zamrożenia obrazu (tzw. stop-klatki); czym to może być spowodowane?

Zgłoś brakujące informacje

VOD

W jakich miejscowościach dostępna jest usługa Vectra VOD?

Co to jest Vectra VOD?

Czy usługa VOD wymaga aktywacji?

Które dekodery umożliwiają korzystanie z usługi VOD?

Co zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawia się na ekranie błąd „brak dostępu (E13)”?

Co zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawiają się czarne kwadraty?

Zgłoś brakujące informacje

Internet stacjonarny

Co należy zrobić, gdy po podłączeniu nowego urządzenia do modemu za pomocą przewodu nie łączy się ono z Internetem?

Czy prędkości usług internetowych w sieci Vectra są gwarantowane?

Na modemie nie świeci się żadna dioda. Co należy zweryfikować?

Internet działa bardzo wolno. Co należy zweryfikować?

Ile urządzeń można podłączyć do Internetu Vectry?

W jaki sposób zmienić hasło do sieci bezprzewodowej?

Czy do modemu kablowego można podłączyć własny router?

Jak zmienić swój adres IP?

Czy można wyłączyć Wi-Fi w przypadku modemu?

Czy istnieje możliwość zalogowania się na stronę konfiguracyjną modemu?

W jakim standardzie Wi-Fi pracują modemy kablowe Vectry?

Czy istnieje możliwość korzystania z Internetu Vectry na innych urządzeniach niż komputer?

Czy adres IP jest adresem prywatnym, czy publicznym?

Czy adres IP jest adresem stałym, czy zmiennym?

Czy istnieje możliwość otrzymania stałego adresu IP?

Czy transmisja danych przez sieć kablową wpływa na jakość sygnału telewizyjnego?

Co należy zrobić w przypadku braku dostępu do Internetu?

Co należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez Wi-Fi?

Co należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez kabel Ethernet?

Co zrobić w przypadku braku dostępu do konfiguracji Wi-Fi w Strefie Klienta mimo posiadania usługi Wi-Fi?

Czy Vectra blokuje porty protokołu?

Zgłoś brakujące informacje

Internet mobilny

Jak sprawdzić zasięg świadczenia usług Vectry?

Czy usługa umożliwia wykonywanie telefonicznych połączeń głosowych?

Jaka jest prędkość Internetu mobilnego?

Czy prędkość Internetu mobilnego jest gwarantowana?

Czy kartę SIM można wymienić na micro-SIM?

Czy usługa działa za granicą?

Czy bycie abonentem Vectry jest konieczne, aby korzystać z usługi Internetu mobilnego?

Czy jest limit ściągniętych danych?

Co się stanie po przekroczeniu limitu danych?

Jak można sprawdzić limit transferu?

Czy w miejscowości, gdzie Vectra nie świadczy usługi telewizji kablowej, można korzystać z usługi mobilnego Internetu?

Zgłoś brakujące informacje

Telefonia stacjonarna

Jakie funkcje oferuje usługa telefoniczna?

Czy do działania usługi telefonicznej niezbędny jest komputer?

Co może powodować zakłócenia podczas rozmowy telefonicznej?

Co zrobić, aby odblokować połączenia na numery rozpoczynające się od profilu 700?

Czy można sprawdzić liczbę darmowych minut, które pozostały w pakiecie?

Jak można sprawdzić wykaz połączeń telefonicznych?

Czy istnieje możliwość zablokowania połączeń przychodzących?

Co należy zrobić w przypadku, gdy stary numer nie został jeszcze przeniesiony do Vectry?

Czy do korzystania z usługi „Prezentacja numeru” wystarczy zwykły aparat telefoniczny?

Jak aktywować pocztę głosową?

Jak odsłuchać zapisane nagrania?

Czy istnieje możliwość odsłuchania poczty głosowej, będąc poza lokalem?

Zgłoś brakujące informacje

Telefonia komórkowa

Jak można skorzystać z usługi telefonii komórkowej?

Jakie dane można sprawdzić za pomocą kodów USSD?

Jak aktywować/dezaktywować usługę „Połączenia oczekujące”?

Jak ukryć swój numer telefonu (CLIR)?

Jak włączyć „Przekierowanie numeru”?

Czym są kody USSD?

Jak korzystać z kodów USSD?

Do czego służą kody USSD?

Zgłoś brakujące informacje

Telefonia – przenoszenie numeru

Co to jest przeniesienie numeru?

Czy przeniesienie numeru do Vectry jest płatne?

Jakie dane są potrzebne do przeniesienia numeru?

Czy abonenci są informowani o rozpatrzeniu wniosków?

Kiedy można dokonać przeniesienia numeru?

Czy istnieje możliwość przeniesienia numeru między strefami numeracyjnymi, np. z Warszawy do Gdańska?

Czy dotychczasowy operator może odmówić przeniesienia numeru?

Czy Abonenci są informowani o przebiegu procesu przeniesienia numeru?

Zgłoś brakujące informacje

Bezpieczny Internet

Czym jest Bezpieczny Internet Vectra?

Zgłoś brakujące informacje

MOOD

Co to jest MOOD?

Jakie dane potrzebne są do rejestracji w MOOD?

Jak odzyskać utracone hasło do usługi?

Jak zarejestrować się w serwisie MOOD?

Jak często pojawiają się w serwisie nowe utwory?

Jak zrezygnować z MOOD?

Zgłoś brakujące informacje

TV Online

Jakie warunki należy spełnić, aby korzystać z usługi TV Online w Vectrze?

Czy oglądanie TV Online w Vectrze wymaga posiadania pakietu telewizyjnego?

Czy usługa TV Online jest bezpłatna?

W jaki sposób należy się zalogować, aby móc oglądać TV Online?

Jakie programy można oglądać w TV Online?

Czy do korzystania z TV Online potrzebne są specjalne programy?

Czy istnieje możliwość oglądania TV Online poza siecią Vectra?

Czy programy dostępne w ramach TV Online to te same, które można znaleźć w standardowej ofercie TV?

Dlaczego TV Online w czasie oglądania zatrzymuje się (buforuje)?

Czy można oglądać TV Online, korzystając z Internetu mobilnego Vectry?

Czy programy są nadawane w czasie rzeczywistym?

Jakie są ograniczenia dotyczące liczby wykorzystywanych urządzeń? Dlaczego stosowane są te ograniczenia?

Jak można zmieniać urządzenia, które mają dostęp do usługi?

Skąd można pobrać aplikację do oglądania TV Online na platformie mobilnej?

Zgłoś brakujące informacje

HBO GO

Czym jest HBO GO?

Jak zarejestrować się do HBO GO?

Zgłoś brakujące informacje

Poczta FTP

Jaka jest pojemność konta on-line?

W jaki sposób można dokonać zmiany hasła dostępu do poczty/FTP?

W jaki sposób założyć konto poczty/FTP/WWW?

Co należy zrobić, gdy wiadomości nie trafiają do skrzynki odbiorczej?

Czy mając własną domenę, można ją podpiąć do serwera EVBox?

Jaki jest adres serwera FTP?

Co należy sprawdzić, gdy nie działa strona, którą umieszczono na serwerze FTP?

Czy istnieje możliwość utworzenia aliasu adresu e-mail?

Czy na otrzymanym koncie FTP/WWW można założyć własną stronę?

Czy na koncie WWW można umieścić stronę napisaną w języku PHP?

Jakie są adresy serwerów pocztowych?

Czy poczta EVBox obsługuje IMAP?

Zgłoś brakujące informacje

Zadaj pytanie

Pola oznaczone są obowiązkowe
Te informacje możesz też sprawdzić w Strefie Klienta

Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB.

    Dodaj plik

    Zgłoś brakujące informacje

    Skorzystaj z poniższego formularza i napisz, jakiego pytania i odpowiedzi brakuje Ci w tym dziale.

    Wysyłanie zgłoszenia nie powiodło się. Spróbuj ponownie później. Ponów próbę.
    Dziękujemy!
    Twoja opinia pomoże nam rozwijać i dostosowywać zawartość strony do potrzeb naszych klientów.
    Pole oznaczone jest obowiązkowe

    W przypadku pytań w kwestiach formalnych lub technicznych prosimy o wypełnienie formularza. Na wiadomości zawarte w powyższym formularzu nie zostanie udzielona odpowiedź.

    Dziękujemy!

    Twoje zgłoszenie zostało do nas wysłane.
    Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.

    Błąd

    Błąd podczas wysyłania formularza. Spróbuj ponownie później.

    Oglądaj TV Online
    Przejdź do
    Zamknij

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

    zamknij