POMOC TECHNICZNA

Vectra TV Smart

Jakie są minimalne wymagania łącza internetowego do działania dekodera?

Czy dekoder można podłączyć po Wi-Fi?

Dlaczego konieczne jest posiadanie konta Google?

Co potrzebne jest do uruchomienia dekodera?

Czy mogę na dekoderze odtwarzać filmy i zdjęcia z innych urządzeń?

Czy dekoder działa również poza domem?

Czy mam na dekoderze dostęp do serwisów HBO Max i do Amazon Prime?

Czy na telewizorze HD Ready mogę oglądać filmy 4K?

Czy mogę korzystać usługi Vectra TV Smart na urządzeniach mobilnych?

Czy dekoder mogę podłączyć do telewizora przewodem SCART?

Jak odtwarzać video z urządzeń mobilnych na Telewizorze podłączonym do dekodera?

Jak mogę sterować grami zainstalowanymi na dekoderze?

Czy dekoder podłączony do Internetu sieci komórkowej zużywa limit danych?

Czy na dekoderze mogę korzystać z usługi VOD Vectra?

Czy usługa będzie działała poza granicami Polski?

Zgłoś brakujące informacje

Telewizja – pytania ogólne

Co to jest dekoder?

Do czego służy karta wkładana do dekodera?

Co to jest PVR?

Co to jest usługa USB PVR?

Co to jest moduł CI+?

Czy wymiana dekodera SD bądź dekodera HD na dekoder z możliwością nagrywania (PVR) pociąga za sobą dodatkowe koszty?

Czy po wymianie dekodera SD na HD bądź PVR HD zyskuje się dostęp do wszystkich kanałów HD?

Czy na dwóch niezależnych telewizorach można oglądać jednocześnie różne programy?

Jak podłączyć dwa telewizory?

Ile filmów można nagrać na dekoderze z wbudowaną nagrywarką?

Czy możliwe jest nagrywanie dwóch kanałów jednocześnie?

Czy nagrane programy można udostępnić na innym urządzeniu (np. komputerze)?

Czy za pomocą dekodera STB PVR można oglądać jeden program, a nagrywać drugi?

Jaka jest różnica między dekoderem PVR (5810cdx, 5830cdx) a USB PVR (3830cd)?

Jak wyświetlić listę nagranych programów?

Zgłoś brakujące informacje

Telewizja – problemy techniczne

Co należy zrobić, gdy dekoder HD nie umożliwia oglądania kanałów z dźwiękiem?

Co należy zrobić, gdy zniknęła część kanałów, które wcześniej były dostępne?

Jak wybrać źródło sygnału w module CI+?

Co zrobić w przypadku komunikatu „problem z kartą” w module CI+?

Jak zainstalować moduł CI+?

Co zrobić w przypadku niepowodzenia autoryzacji modułu CI+?

Co zrobić w przypadku braku informacji o kanałach w dekoderze cyfrowym HD?

Co należy zrobić, gdy na ekranie telewizora pojawia się komunikat „zła karta/problem z kartą”?

W jaki sposób przeprowadzić restart dekodera?

Czy do odbioru telewizji cyfrowej Vectry można wykorzystać telewizor z wbudowanym tunerem cyfrowym?

Co zrobić, gdy nie działa pilot do dekodera?

Co zrobić, gdy na programach HD widoczne są czarne pasy po bokach?

Co zrobić, gdy nie można włączyć napisów na niektórych kanałach?

Co zrobić, gdy na telewizorze pojawia się informacja, że dekoder wyłączy się za XX minut?

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera Technisat MF-4K dostępne są tylko kanały radiowe?

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera HD dostępne są tylko kanały radiowe?

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera MF-4K firmy Technisat na kanałach HD pojawia się wyłącznie dźwięk i nie ma obrazu?

Co zrobić, gdy dekoder nie odtwarza dźwięku i obrazu?

Co należy zrobić w przypadku „pikselizacji” obrazu na części kanałów?

Co zrobić, gdy dekoder cyfrowy HD odbiera tylko dźwięk?

Co należy zrobić, gdy dekoder HD nie pozwala na oglądanie kanałów z dźwiękiem?

Co zrobić, gdy brakuje części kanałów bądź pojedynczych kanałów na dekoderze SD?

Co zrobić, gdy program nadawany jest w języku obcym i brakuje polskich napisów/dubbingu?

Co to jest HDCP?

Co zrobić w przypadku zamrożenia obrazu (tzw. stop-klatki); czym to może być spowodowane?

W jaki sposób kontrolować dekoder cyfrowy oraz telewizor jednym pilotem?

Jak zmienić tryb oszczędzania energii w dekoderze cyfrowym?

Jak zmienić proporcję obrazu w dekoderze cyfrowym?

W jaki sposób wykonać przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze cyfrowym?

Jak stworzyć listę programów na dekoderze cyfrowym?

Jak podłączyć kino domowe do dekodera cyfrowego?

Zgłoś brakujące informacje

Internet stacjonarny

Co należy zrobić, gdy po podłączeniu nowego urządzenia do modemu za pomocą przewodu nie łączy się ono z Internetem?

Czy prędkości usług internetowych w sieci Vectra są gwarantowane?

Na modemie nie świeci się żadna dioda. Co należy zweryfikować?

Internet działa bardzo wolno. Co należy zweryfikować?

Ile urządzeń można podłączyć do Internetu Vectry?

W jaki sposób zmienić hasło do sieci bezprzewodowej?

Czy do modemu kablowego można podłączyć własny router?

Jak zmienić swój adres IP?

Czy można wyłączyć Wi-Fi w przypadku modemu?

Czy istnieje możliwość zalogowania się na stronę konfiguracyjną modemu?

W jakim standardzie Wi-Fi pracują modemy kablowe Vectry?

Czy istnieje możliwość korzystania z Internetu Vectry na innych urządzeniach niż komputer?

Czy adres IP jest adresem prywatnym, czy publicznym?

Czy adres IP jest adresem stałym, czy zmiennym?

Czy istnieje możliwość otrzymania stałego adresu IP?

Czy transmisja danych przez sieć kablową wpływa na jakość sygnału telewizyjnego?

Co należy zrobić w przypadku braku dostępu do Internetu?

Co należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez Wi-Fi?

Co należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez kabel Ethernet?

Co zrobić w przypadku braku dostępu do konfiguracji Wi-Fi w Strefie Klienta mimo posiadania usługi Wi-Fi?

Czy Vectra blokuje porty protokołu?

Jakie są wymagania sprzętowe dla pakietów internetowych Vectry?

Zgłoś brakujące informacje

Wi-Fi 6

Wi-Fi 6 – co to jest?

Jakie możliwości oferuje standard Wi-Fi 6?

Czy standard Wi-Fi 6 jest dostosowany do obsługi wielu urządzeń?

Czy Wi-Fi 6 jest kompatybilny z wcześniejszymi standardami?

Czy modem Wi-Fi 6 jest energooszczędny?

Dlaczego urządzenia z Wi-Fi 6 określa się jako inteligentne?

Czy w modemie Wi-Fi 6 zastosowano jakieś innowacyjne rozwiązania?

Co zrobić, jeśli komputer nie widzi sieci Wi-Fi 6 z modemu Wi-Fi 6?

Jak zaktualizować sterowniki bezprzewodowej karty sieciowej?

Zgłoś brakujące informacje

Power Wi-Fi 6

Jak działa Power Wi-Fi 6?

Czy Power Wi-Fi 6 obsługuje urządzenia w niższych standardach?

Czy Power Wi-Fi 6 jest energooszczędne?

Czy w Power Wi-Fi 6 zastosowano jakieś innowacyjne rozwiązania?

Zgłoś brakujące informacje

Internet mobilny

Jak sprawdzić zasięg świadczenia usług Vectry?

Czy usługa umożliwia wykonywanie telefonicznych połączeń głosowych?

Jakie są standardy i prędkości Internetu mobilnego?

Czy prędkość Internetu mobilnego jest gwarantowana?

Czy kartę SIM można wymienić na micro-SIM?

Czy usługa działa za granicą?

Czy bycie abonentem Vectry jest konieczne, aby korzystać z usługi Internetu mobilnego?

Czy jest limit ściągniętych danych?

Co się stanie po przekroczeniu limitu danych?

Jak można sprawdzić limit transferu?

Czy w miejscowości, gdzie Vectra nie świadczy usługi telewizji kablowej, można korzystać z usługi mobilnego Internetu?

Zgłoś brakujące informacje

Telefonia stacjonarna

Jakie funkcje oferuje usługa telefoniczna?

Czy do działania usługi telefonicznej niezbędny jest komputer?

Co może powodować zakłócenia podczas rozmowy telefonicznej?

Co zrobić, aby odblokować połączenia na numery rozpoczynające się od profilu 700?

Czy można sprawdzić liczbę darmowych minut, które pozostały w pakiecie?

Jak można sprawdzić wykaz połączeń telefonicznych?

Czy istnieje możliwość zablokowania połączeń przychodzących?

Co należy zrobić w przypadku, gdy stary numer nie został jeszcze przeniesiony do Vectry?

Czy do korzystania z usługi „Prezentacja numeru” wystarczy zwykły aparat telefoniczny?

Jak aktywować pocztę głosową?

Jak odsłuchać zapisane nagrania?

Czy istnieje możliwość odsłuchania poczty głosowej, będąc poza lokalem?

Zgłoś brakujące informacje

Telefonia komórkowa

Jak można skorzystać z usługi telefonii komórkowej?

Jak aktywować usługi mobilne?

Jakie dane można sprawdzić za pomocą kodów USSD?

Jak aktywować/dezaktywować usługę „Połączenia oczekujące”?

Jak ukryć swój numer telefonu (CLIR)?

Jak włączyć „Przekierowanie numeru”?

Czym są kody USSD?

Jak korzystać z kodów USSD?

Do czego służą kody USSD?

Jak skonfigurować ręcznie Internet oraz MMS?

Jak włączyć pocztę głosową?

Zgłoś brakujące informacje

VOD

W jakich miejscowościach dostępna jest usługa Vectra VOD?

Co to jest Vectra VOD?

Czy usługa VOD wymaga aktywacji?

Które dekodery umożliwiają korzystanie z usługi VOD?

Co zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawia się na ekranie błąd „brak dostępu (E13)”?

Co zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawiają się czarne kwadraty?

Zgłoś brakujące informacje

Telewizja 4K

Czym jest OLED, microLED, HDR oraz Dolby Atmos?

Czy mogę oglądać treści 4K na telewizorze 8K?

Czy projektory wyświetlają materiały 4K?

Czy w ofercie Vectry pojawią się z czasem dodatkowy programy 4K?

Co potrzebuję, aby oglądać telewizję i materiały VOD w 4K w Vectrze?

W jakich pakietach dostępne są kanały 4K?

Czy materiały 4K w Vectra VOD są droższe?

Czy technologia 4K dotyczy także gier?

Mam telewizor FullHD (1080p) – czy pozwoli mi on na zobaczenie treści 4K?

Zgłoś brakujące informacje

Telefonia – przenoszenie numeru

Co to jest przeniesienie numeru?

Czy przeniesienie numeru do Vectry jest płatne?

Jakie dane są potrzebne do przeniesienia numeru?

Czy abonenci są informowani o rozpatrzeniu wniosków?

Kiedy można dokonać przeniesienia numeru?

Czy istnieje możliwość przeniesienia numeru między strefami numeracyjnymi, np. z Warszawy do Gdańska?

Czy dotychczasowy operator może odmówić przeniesienia numeru?

Czy Abonenci są informowani o przebiegu procesu przeniesienia numeru?

Zgłoś brakujące informacje

TIDAL

Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL w VECTRZE?

Czy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę za transmisję danych?

Jak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?

Skasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

Jak zresetować hasło?

Zgłoś brakujące informacje

Bezpieczny Internet

Czym jest Bezpieczny Internet Vectra?

Zgłoś brakujące informacje

MOOD

Co to jest MOOD?

Jakie dane potrzebne są do rejestracji w MOOD?

Jak odzyskać utracone hasło do usługi?

Jak zarejestrować się w serwisie MOOD?

Jak często pojawiają się w serwisie nowe utwory?

Jak zrezygnować z MOOD?

Zgłoś brakujące informacje

TV Smart GO

Kto może korzystać z usługi TV Smart GO?

Jakie minimalne wymagania sprzętowe należy spełnić by korzystać z TV Smart GO?

Czy usługa TV Smart GO jest bezpłatna?

Jakie kanały można oglądać w TV Smart GO?

W jaki sposób należy się zalogować, aby móc korzystać z TV Smart GO?

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z TV Smart GO?

Czy do korzystania z TV Smart GO potrzebne jest specjalne oprogramowanie.

Czy istnieje możliwość oglądania TV Smart GO poza siecią Vectry?

Czy kanały dostępne w ramach TV Smart GO są tożsame z kanałami dostępnymi w standardowej ofercie TV?

Dlaczego TV Smart GO w czasie oglądania zatrzymuje się (buforuje)?

Czy można oglądać TV Smart GO, korzystając z Internetu mobilnego Vectry?

Czy programy są nadawane w czasie rzeczywistym?

Na ilu urządzeniach jednocześnie można korzystać z TV Smart GO?

Czy i w jaki sposób można zmieniać urządzenia z dostępem do usługi TV Smart GO?

Gdzie można znaleźć aplikację TV Smart GO?

Czy oglądanie kanałów TV w aplikacji TV Smart GO w Vectrze wymaga posiadania pakietu telewizyjnego?

Zgłoś brakujące informacje

HBO Max

Czym jest HBO Max?

Jak zarejestrować się do HBO GO?

Zgłoś brakujące informacje

Netflix – Płacę z Vectra

Czy mogę przenieść profil na nowe konto Netflix, które opłacam za pośrednictwem firmy Vectra lub które jest powiązane z pakietem Vectry?

Czy mogę dodać dodatkowego użytkownika do mojego konta, jeśli rozliczam się przez firmę Vectra?

Czy nadal mogę współdzielić konto Netflix?

Jak ustawić lub zaktualizować gospodarstwo domowe Netflix na swoim koncie?

Jak korzystać z serwisu Netflix podczas podróży?

Czym jest Netflix?

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Netflix?

Jak rozpocząć korzystanie z Netflix?

Czy mogę pobrać programy lub filmy?

Jak mogę anulować członkostwo?

Gdzie mogę znaleźć aplikację Netflix?

Czy mogę płacić za Netflix w Vectrze?

Czy mogę rozpocząć korzystanie z Netflix na urządzeniach Vectry?

Jak dołączyć do promocji Netflix w Vectrze

Do kiedy muszę wykorzystać promocję/voucher Netflix?

W jaki sposób wykorzystać przysługujący mi voucher Netflix?

Ile będę płacił po zakończeniu promocji?

Czy po zakończeniu promocji opłaty będą doliczane do rachunku za usługi Vectry?

Jak wyłaczyć usługę "Płacę z Vectra - Netflix"?

Nie pamiętam danych do logowania do konta Netflix - jak je odzyskać?

Jaka minimalna prędkość internetu jest wymagana do prawidłowego działania aplikacji?

Czy usługa będzie dostępna w jakości 4K?

W jakich planach będą dostępne vouchery?

W jakim czasie od otrzymania vouchera jest aktywowana usługa?

Gdzie otrzymam pomoc jak voucher nie dojdzie na skrzynkę mailową?

Ilu użytkowników może korzystać z jednego vouchera?

Nie mam usług Vectra, czy mogę skorzystać z promocji na Netflix?

Czy jest jakiś minimalny okres lojalnościowy na korzystanie z Netfixa?

W jaki sposób mogę zarządzać moim kontem Netflix?

Zgłoś brakujące informacje

Netflix – Oferta łączona

Podpisałem Umowę na ofertę łączoną Vectry z Netflix. Jak mogę połączyć konto Netflix z ofertą?

Mój adres email nie został przekazany do Netflix - w jaki sposób mogę połączyć konto Netflix z ofertą łączoną Vectry?

Opłacam już konto Netflix - czy mogę połączyć istniejące konto Netflix z ofertą łączoną Vectry?

Podpisałem Umowę na ofertę łączoną Vectry z Netflix. Czy moje istniejące konto Netflix zostanie automatycznie rozliczone w ramach tej oferty?

Jak mogę zmienić plan Netflix w ofercie łączonej?

Co stanie się z moim kontem Netflix, jeżeli zrezygnuję z oferty łączonej od Vectry?

Przypadkowo połączyłem błędne konto Netflix z ofertą łączoną Vectry. Co mogę zrobić?

Połączyłem konto Netflix z ofertą łączoną, ale nie pamiętam danych do zalogowania na innych urządzeniach. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Czy adres email podany podczas zakupu oferty łączonej i login to konta Netflix muszą być takie same?

Zgłoś brakujące informacje

Poczta FTP

Jaka jest pojemność konta on-line?

W jaki sposób można dokonać zmiany hasła dostępu do poczty/FTP?

W jaki sposób założyć konto poczty/FTP/WWW?

Co należy zrobić, gdy wiadomości nie trafiają do skrzynki odbiorczej?

Czy mając własną domenę, można ją podpiąć do serwera EVBox?

Jaki jest adres serwera FTP?

Co należy sprawdzić, gdy nie działa strona, którą umieszczono na serwerze FTP?

Czy istnieje możliwość utworzenia aliasu adresu e-mail?

Czy na otrzymanym koncie FTP/WWW można założyć własną stronę?

Czy na koncie WWW można umieścić stronę napisaną w języku PHP?

Jakie są adresy serwerów pocztowych?

Zgłoś brakujące informacje

Viaplay

W jaki sposób mogę wykupić dostęp do usługi Viaplay w Vectrze?

Jak zarejestrować się w Viaplay?

Jakie dane są potrzebne do założenia konta w Viaplay?

Ile profili można założyć w serwisie Viaplay?

Ile urządzeń można zarejestrować w serwisie Viaplay?

Czym jest Viaplay?

Na jakich urządzeniach można korzystać z Viaplay?

Na jakich dekoderach Vectry dostepna jest aplikacja Viaplay?

W jaki sposób zalogować się do aplikacji Viaplay na dekoderze TV Smart 4K BOX?

Czy mogę założyć konto Viaplay na dekoderze TV Smart 4K BOX?

Czy mogę pobrać materiały lub filmy?

W jaki sposób należy opłacać dostęp do Viaplay?

W jaki sposób mogę zrezygnować z Viaplay?

Jaki są warunki techniczne korzystania z serwisu Viaplay?

Czy w Viaplay można korzystać z funkcjonalności Chromcast?

Czy można korzystać z Viaplay za granicą?

Zgłoś brakujące informacje

BlackNut

Czym jest Blacknut?

Jak rozpocząć korzystanie z Blacknut?

Czy mogę zmienić adres email na koncie Blacknut?

Nie pamiętam hasła do konta Blacknut

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z serwisu Blacknut?

Czy w Blacknut mogę grać w gry korzystając z kontrolera?

Czy Vectra udostępnia kontrolery w ofercie?

Czy aplikacja Blacknut umożliwia grę wielu graczom?

Na ilu urządzeniach jednocześnie można korzystać z Blacknut ?

Jak utworzyć konto Blacknut bezpieczne dla dzieci?

Jaka minimalna prędkość Internetu jest wymagana do prawidłowego działania aplikacji?

Nie mam usług w Vectrze, czy mogę skorzystać z oferty Blacknut?

Zgłoś brakujące informacje

CANAL+ online

Czym jest CANAL+ Online?

Na ilu urządzeniach mogę oglądać CANAL+ online jednocześnie?

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z CANAL+ online?

Jak rozpocząc korzystanie z CANAL+ online w Vectrze?

Mam już w Vectrze pakiet Canal+ Premium. Co muszę zrobić, aby rozpocząć korzystanie z CANAL+ online w Vectrze?

Jakie są wymagania techniczne dla CANAL+ online?

Czy z CANAL+ online mogę korzystać za zagranicą?

Widzę błąd w serwisie. Co robić?

Zgłoś brakujące informacje

Vectra One Wifi

Jakie korzyści daje mi Vectra One Wi-Fi?

Na jakich urządzeniach jest dostępna funkcja Vectra One Wi-Fi?

Czy funkcjonalność jest dostępna dla wszystkich użytkowników ?

Jak uruchomić funkcjonalności Vectra One Wi-Fi?

Zgłoś brakujące informacje

FilmBox+

Czym jest FilmBox+?

Na ilu urządzeniach mogę oglądać FilmBox+ jednocześnie?

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z FilmBox+?

Jak rozpocząć korzystanie z FilmBox+ w Vectrze?

Mam już w Vectrze pakiet FilmBox+. Co muszę zrobić, aby rozpocząć korzystanie z FilmBox+ w Vectrze?

Jakie są wymagania techniczne dla FilmBox+?

Czy z FilmBox+ mogę korzystać za zagranicą?

Zgłoś brakujące informacje

Zadaj pytanie

Pola oznaczone są obowiązkowe
Te informacje możesz też sprawdzić w Strefie Klienta

Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB.

    Dodaj plik

    Zgłoś brakujące informacje

    Skorzystaj z poniższego formularza i napisz, jakiego pytania i odpowiedzi brakuje Ci w tym dziale.

    Wysyłanie zgłoszenia nie powiodło się. Spróbuj ponownie później. Ponów próbę.
    Dziękujemy!
    Twoja opinia pomoże nam rozwijać i dostosowywać zawartość strony do potrzeb naszych klientów.
    Pole oznaczone jest obowiązkowe

    W przypadku pytań w kwestiach formalnych lub technicznych prosimy o wypełnienie formularza. Na wiadomości zawarte w powyższym formularzu nie zostanie udzielona odpowiedź.

    Dziękujemy!

    Twoje zgłoszenie zostało do nas wysłane.
    Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.

    Błąd

    Błąd podczas wysyłania formularza. Spróbuj ponownie później.

    Vectra

    KONTAKT

    X -
    Zamknij

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

    zamknij