POMOC TECHNICZNA
Vectra TV Smart
Jakie są minimalne wymagania łącza internetowego do działania dekodera?
SzczegółyCzy dekoder można podłączyć po Wi-Fi?
SzczegółyDlaczego konieczne jest posiadanie konta Google?
SzczegółyCo potrzebne jest do uruchomienia dekodera?
SzczegółyCzy mogę na dekoderze odtwarzać filmy i zdjęcia z innych urządzeń?
SzczegółyCzy dekoder działa również poza domem?
SzczegółyCzy mam na dekoderze dostęp do serwisów HBO Max i do Amazon Prime?
SzczegółyCzy na telewizorze HD Ready mogę oglądać filmy 4K?
SzczegółyCzy mogę korzystać usługi Vectra TV Smart na urządzeniach mobilnych?
SzczegółyCzy dekoder mogę podłączyć do telewizora przewodem SCART?
SzczegółyJak odtwarzać video z urządzeń mobilnych na Telewizorze podłączonym do dekodera?
SzczegółyJak mogę sterować grami zainstalowanymi na dekoderze?
SzczegółyCzy dekoder podłączony do Internetu sieci komórkowej zużywa limit danych?
SzczegółyCzy na dekoderze mogę korzystać z usługi VOD Vectra?
SzczegółyCzy usługa będzie działała poza granicami Polski?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Telewizja – pytania ogólne
Co to jest dekoder?
SzczegółyDo czego służy karta wkładana do dekodera?
SzczegółyCo to jest PVR?
SzczegółyCo to jest usługa USB PVR?
SzczegółyCo to jest moduł CI+?
SzczegółyCzy wymiana dekodera SD bądź dekodera HD na dekoder z możliwością nagrywania (PVR) pociąga za sobą dodatkowe koszty?
SzczegółyCzy po wymianie dekodera SD na HD bądź PVR HD zyskuje się dostęp do wszystkich kanałów HD?
SzczegółyCzy na dwóch niezależnych telewizorach można oglądać jednocześnie różne programy?
SzczegółyJak podłączyć dwa telewizory?
SzczegółyIle filmów można nagrać na dekoderze z wbudowaną nagrywarką?
SzczegółyCzy możliwe jest nagrywanie dwóch kanałów jednocześnie?
SzczegółyCzy nagrane programy można udostępnić na innym urządzeniu (np. komputerze)?
SzczegółyCzy za pomocą dekodera STB PVR można oglądać jeden program, a nagrywać drugi?
SzczegółyJaka jest różnica między dekoderem PVR (5810cdx, 5830cdx) a USB PVR (3830cd)?
SzczegółyJak wyświetlić listę nagranych programów?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Telewizja – problemy techniczne
Co należy zrobić, gdy dekoder HD nie umożliwia oglądania kanałów z dźwiękiem?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy zniknęła część kanałów, które wcześniej były dostępne?
SzczegółyJak wybrać źródło sygnału w module CI+?
SzczegółyCo zrobić w przypadku komunikatu „problem z kartą” w module CI+?
SzczegółyJak zainstalować moduł CI+?
SzczegółyCo zrobić w przypadku niepowodzenia autoryzacji modułu CI+?
SzczegółyCo zrobić w przypadku braku informacji o kanałach w dekoderze cyfrowym HD?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy na ekranie telewizora pojawia się komunikat „zła karta/problem z kartą”?
SzczegółyW jaki sposób przeprowadzić restart dekodera?
SzczegółyCzy do odbioru telewizji cyfrowej Vectry można wykorzystać telewizor z wbudowanym tunerem cyfrowym?
SzczegółyCo zrobić, gdy nie działa pilot do dekodera?
SzczegółyCo zrobić, gdy na programach HD widoczne są czarne pasy po bokach?
SzczegółyCo zrobić, gdy nie można włączyć napisów na niektórych kanałach?
SzczegółyCo zrobić, gdy na telewizorze pojawia się informacja, że dekoder wyłączy się za XX minut?
SzczegółyCo zrobić, gdy w przypadku dekodera Technisat MF-4K dostępne są tylko kanały radiowe?
SzczegółyCo zrobić, gdy w przypadku dekodera HD dostępne są tylko kanały radiowe?
SzczegółyCo zrobić, gdy w przypadku dekodera MF-4K firmy Technisat na kanałach HD pojawia się wyłącznie dźwięk i nie ma obrazu?
SzczegółyCo zrobić, gdy dekoder nie odtwarza dźwięku i obrazu?
SzczegółyCo należy zrobić w przypadku „pikselizacji” obrazu na części kanałów?
SzczegółyCo zrobić, gdy dekoder cyfrowy HD odbiera tylko dźwięk?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy dekoder HD nie pozwala na oglądanie kanałów z dźwiękiem?
SzczegółyCo zrobić, gdy brakuje części kanałów bądź pojedynczych kanałów na dekoderze SD?
SzczegółyCo zrobić, gdy program nadawany jest w języku obcym i brakuje polskich napisów/dubbingu?
SzczegółyCo to jest HDCP?
SzczegółyCo zrobić w przypadku zamrożenia obrazu (tzw. stop-klatki); czym to może być spowodowane?
SzczegółyW jaki sposób kontrolować dekoder cyfrowy oraz telewizor jednym pilotem?
SzczegółyJak zmienić tryb oszczędzania energii w dekoderze cyfrowym?
SzczegółyJak zmienić proporcję obrazu w dekoderze cyfrowym?
SzczegółyW jaki sposób wykonać przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze cyfrowym?
SzczegółyJak stworzyć listę programów na dekoderze cyfrowym?
SzczegółyJak podłączyć kino domowe do dekodera cyfrowego?
SzczegółyCo zrobić przy zakłóceniach bądź braku części kanałów na module CI+?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Internet stacjonarny
Co należy zrobić, gdy po podłączeniu nowego urządzenia do modemu za pomocą przewodu nie łączy się ono z Internetem?
SzczegółyCzy prędkości usług internetowych w sieci Vectra są gwarantowane?
SzczegółyNa modemie nie świeci się żadna dioda. Co należy zweryfikować?
SzczegółyInternet działa bardzo wolno. Co należy zweryfikować?
SzczegółyIle urządzeń można podłączyć do Internetu Vectry?
SzczegółyW jaki sposób zmienić hasło do sieci bezprzewodowej?
SzczegółyCzy do modemu kablowego można podłączyć własny router?
SzczegółyJak zmienić swój adres IP?
SzczegółyCzy można wyłączyć Wi-Fi w przypadku modemu?
SzczegółyCzy istnieje możliwość zalogowania się na stronę konfiguracyjną modemu?
SzczegółyW jakim standardzie Wi-Fi pracują modemy kablowe Vectry?
SzczegółyCzy istnieje możliwość korzystania z Internetu Vectry na innych urządzeniach niż komputer?
SzczegółyCzy adres IP jest adresem prywatnym, czy publicznym?
SzczegółyCzy adres IP jest adresem stałym, czy zmiennym?
SzczegółyCzy istnieje możliwość otrzymania stałego adresu IP?
SzczegółyCzy transmisja danych przez sieć kablową wpływa na jakość sygnału telewizyjnego?
SzczegółyCo należy zrobić w przypadku braku dostępu do Internetu?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez Wi-Fi?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez kabel Ethernet?
SzczegółyCo zrobić w przypadku braku dostępu do konfiguracji Wi-Fi w Strefie Klienta mimo posiadania usługi Wi-Fi?
SzczegółyCzy Vectra blokuje porty protokołu?
SzczegółyJakie są wymagania sprzętowe dla pakietów internetowych Vectry?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Wi-Fi 6
Wi-Fi 6 – co to jest?
SzczegółyJakie możliwości oferuje standard Wi-Fi 6?
SzczegółyCzy standard Wi-Fi 6 jest dostosowany do obsługi wielu urządzeń?
SzczegółyCzy Wi-Fi 6 jest kompatybilny z wcześniejszymi standardami?
SzczegółyCzy modem Wi-Fi 6 jest energooszczędny?
SzczegółyDlaczego urządzenia z Wi-Fi 6 określa się jako inteligentne?
SzczegółyCzy w modemie Wi-Fi 6 zastosowano jakieś innowacyjne rozwiązania?
SzczegółyCo zrobić, jeśli komputer nie widzi sieci Wi-Fi 6 z modemu Wi-Fi 6?
SzczegółyJak zaktualizować sterowniki bezprzewodowej karty sieciowej?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Power Wi-Fi 6
Internet mobilny
Jak sprawdzić zasięg świadczenia usług Vectry?
SzczegółyCzy usługa umożliwia wykonywanie telefonicznych połączeń głosowych?
SzczegółyJakie są standardy i prędkości Internetu mobilnego?
SzczegółyCzy prędkość Internetu mobilnego jest gwarantowana?
SzczegółyCzy kartę SIM można wymienić na micro-SIM?
SzczegółyCzy usługa działa za granicą?
SzczegółyCzy bycie abonentem Vectry jest konieczne, aby korzystać z usługi Internetu mobilnego?
SzczegółyCzy jest limit ściągniętych danych?
SzczegółyCo się stanie po przekroczeniu limitu danych?
SzczegółyJak można sprawdzić limit transferu?
SzczegółyCzy w miejscowości, gdzie Vectra nie świadczy usługi telewizji kablowej, można korzystać z usługi mobilnego Internetu?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Telefonia stacjonarna
Jakie funkcje oferuje usługa telefoniczna?
SzczegółyCzy do działania usługi telefonicznej niezbędny jest komputer?
SzczegółyCo może powodować zakłócenia podczas rozmowy telefonicznej?
SzczegółyCo zrobić, aby odblokować połączenia na numery rozpoczynające się od profilu 700?
SzczegółyCzy można sprawdzić liczbę darmowych minut, które pozostały w pakiecie?
SzczegółyJak można sprawdzić wykaz połączeń telefonicznych?
SzczegółyCzy istnieje możliwość zablokowania połączeń przychodzących?
SzczegółyCo należy zrobić w przypadku, gdy stary numer nie został jeszcze przeniesiony do Vectry?
SzczegółyCzy do korzystania z usługi „Prezentacja numeru” wystarczy zwykły aparat telefoniczny?
SzczegółyJak aktywować pocztę głosową?
SzczegółyJak odsłuchać zapisane nagrania?
SzczegółyCzy istnieje możliwość odsłuchania poczty głosowej, będąc poza lokalem?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Telefonia komórkowa
Jak można skorzystać z usługi telefonii komórkowej?
SzczegółyJak aktywować usługi mobilne?
SzczegółyJakie dane można sprawdzić za pomocą kodów USSD?
SzczegółyJak aktywować/dezaktywować usługę „Połączenia oczekujące”?
SzczegółyJak ukryć swój numer telefonu (CLIR)?
SzczegółyJak włączyć „Przekierowanie numeru”?
SzczegółyCzym są kody USSD?
SzczegółyJak korzystać z kodów USSD?
SzczegółyDo czego służą kody USSD?
SzczegółyJak skonfigurować ręcznie Internet oraz MMS?
SzczegółyJak włączyć pocztę głosową?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
VOD
W jakich miejscowościach dostępna jest usługa Vectra VOD?
SzczegółyCo to jest Vectra VOD?
SzczegółyCzy usługa VOD wymaga aktywacji?
SzczegółyKtóre dekodery umożliwiają korzystanie z usługi VOD?
SzczegółyCo zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawia się na ekranie błąd „brak dostępu (E13)”?
SzczegółyCo zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawiają się czarne kwadraty?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Telewizja 4K
Czym jest OLED, microLED, HDR oraz Dolby Atmos?
SzczegółyCzy mogę oglądać treści 4K na telewizorze 8K?
SzczegółyCzy projektory wyświetlają materiały 4K?
SzczegółyCzy w ofercie Vectry pojawią się z czasem dodatkowy programy 4K?
SzczegółyCo potrzebuję, aby oglądać telewizję i materiały VOD w 4K w Vectrze?
SzczegółyW jakich pakietach dostępne są kanały 4K?
SzczegółyCzy materiały 4K w Vectra VOD są droższe?
SzczegółyCzy technologia 4K dotyczy także gier?
SzczegółyMam telewizor FullHD (1080p) – czy pozwoli mi on na zobaczenie treści 4K?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Telefonia – przenoszenie numeru
Co to jest przeniesienie numeru?
SzczegółyCzy przeniesienie numeru do Vectry jest płatne?
SzczegółyJakie dane są potrzebne do przeniesienia numeru?
SzczegółyCzy abonenci są informowani o rozpatrzeniu wniosków?
SzczegółyKiedy można dokonać przeniesienia numeru?
SzczegółyCzy istnieje możliwość przeniesienia numeru między strefami numeracyjnymi, np. z Warszawy do Gdańska?
SzczegółyCzy dotychczasowy operator może odmówić przeniesienia numeru?
SzczegółyCzy Abonenci są informowani o przebiegu procesu przeniesienia numeru?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
TIDAL
Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL w VECTRZE?
SzczegółyCzy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę za transmisję danych?
SzczegółyJak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?
SzczegółySkasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?
SzczegółyNie dostałem wiadomości SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?
SzczegółyNie otrzymałem Regulaminu usługi TIDAL?
SzczegółyJak zresetować hasło?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Bezpieczny Internet
Czym jest Bezpieczny Internet Vectra?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
MOOD
Co to jest MOOD?
SzczegółyJakie dane potrzebne są do rejestracji w MOOD?
SzczegółyJak odzyskać utracone hasło do usługi?
SzczegółyJak zarejestrować się w serwisie MOOD?
SzczegółyJak często pojawiają się w serwisie nowe utwory?
SzczegółyJak zrezygnować z MOOD?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
TV Smart GO
Kto może korzystać z usługi TV Smart GO?
SzczegółyJakie minimalne wymagania sprzętowe należy spełnić by korzystać z TV Smart GO?
SzczegółyCzy usługa TV Smart GO jest bezpłatna?
SzczegółyJakie kanały można oglądać w TV Smart GO?
SzczegółyW jaki sposób należy się zalogować, aby móc korzystać z TV Smart GO?
SzczegółyNa jakich urządzeniach mogę korzystać z TV Smart GO?
SzczegółyCzy do korzystania z TV Smart GO potrzebne jest specjalne oprogramowanie.
SzczegółyCzy istnieje możliwość oglądania TV Smart GO poza siecią Vectry?
SzczegółyCzy kanały dostępne w ramach TV Smart GO są tożsame z kanałami dostępnymi w standardowej ofercie TV?
SzczegółyDlaczego TV Smart GO w czasie oglądania zatrzymuje się (buforuje)?
SzczegółyCzy można oglądać TV Smart GO, korzystając z Internetu mobilnego Vectry?
SzczegółyCzy programy są nadawane w czasie rzeczywistym?
SzczegółyNa ilu urządzeniach jednocześnie można korzystać z TV Smart GO?
SzczegółyCzy i w jaki sposób można zmieniać urządzenia z dostępem do usługi TV Smart GO?
SzczegółyGdzie można znaleźć aplikację TV Smart GO?
SzczegółyCzy oglądanie kanałów TV w aplikacji TV Smart GO w Vectrze wymaga posiadania pakietu telewizyjnego?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
HBO Max
Netflix – Płacę z Vectra
Czy mogę przenieść profil na nowe konto Netflix, które opłacam za pośrednictwem firmy Vectra lub które jest powiązane z pakietem Vectry?
SzczegółyCzy mogę dodać dodatkowego użytkownika do mojego konta, jeśli rozliczam się przez firmę Vectra?
SzczegółyCzy nadal mogę współdzielić konto Netflix?
SzczegółyJak ustawić lub zaktualizować gospodarstwo domowe Netflix na swoim koncie?
SzczegółyJak korzystać z serwisu Netflix podczas podróży?
SzczegółyCzym jest Netflix?
SzczegółyNa jakich urządzeniach mogę korzystać z Netflix?
SzczegółyJak rozpocząć korzystanie z Netflix?
SzczegółyCzy mogę pobrać programy lub filmy?
SzczegółyJak mogę anulować członkostwo?
SzczegółyGdzie mogę znaleźć aplikację Netflix?
SzczegółyCzy mogę płacić za Netflix w Vectrze?
SzczegółyCzy mogę rozpocząć korzystanie z Netflix na urządzeniach Vectry?
SzczegółyJak dołączyć do promocji Netflix w Vectrze
SzczegółyDo kiedy muszę wykorzystać promocję/voucher Netflix?
SzczegółyW jaki sposób wykorzystać przysługujący mi voucher Netflix?
SzczegółyIle będę płacił po zakończeniu promocji?
SzczegółyCzy po zakończeniu promocji opłaty będą doliczane do rachunku za usługi Vectry?
SzczegółyJak wyłaczyć usługę "Płacę z Vectra - Netflix"?
SzczegółyNie pamiętam danych do logowania do konta Netflix - jak je odzyskać?
SzczegółyNa ilu urządzeniach jednocześnie można korzystać z Netflix?
SzczegółyJak utworzyć konto Netflix bezpieczne dla dzieci?
SzczegółyJaka minimalna prędkość internetu jest wymagana do prawidłowego działania aplikacji?
SzczegółyCzy usługa będzie dostępna w jakości 4K?
SzczegółyW jakich planach będą dostępne vouchery?
SzczegółyW jakim czasie od otrzymania vouchera jest aktywowana usługa?
SzczegółyGdzie otrzymam pomoc jak voucher nie dojdzie na skrzynkę mailową?
SzczegółyIlu użytkowników może korzystać z jednego vouchera?
SzczegółyNie mam usług Vectra, czy mogę skorzystać z promocji na Netflix?
SzczegółyCzy jest jakiś minimalny okres lojalnościowy na korzystanie z Netfixa?
SzczegółyCzy aplikacja działa offline?
SzczegółyW jaki sposób mogę zarządzać moim kontem Netflix?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Netflix – Oferta łączona
Podpisałem Umowę na ofertę łączoną Vectry z Netflix. Jak mogę połączyć konto Netflix z ofertą?
SzczegółyMój adres email nie został przekazany do Netflix - w jaki sposób mogę połączyć konto Netflix z ofertą łączoną Vectry?
SzczegółyOpłacam już konto Netflix - czy mogę połączyć istniejące konto Netflix z ofertą łączoną Vectry?
SzczegółyPodpisałem Umowę na ofertę łączoną Vectry z Netflix. Czy moje istniejące konto Netflix zostanie automatycznie rozliczone w ramach tej oferty?
SzczegółyJak mogę zmienić plan Netflix w ofercie łączonej?
SzczegółyCo stanie się z moim kontem Netflix, jeżeli zrezygnuję z oferty łączonej od Vectry?
SzczegółyPrzypadkowo połączyłem błędne konto Netflix z ofertą łączoną Vectry. Co mogę zrobić?
SzczegółyPołączyłem konto Netflix z ofertą łączoną, ale nie pamiętam danych do zalogowania na innych urządzeniach. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
SzczegółyCzy adres email podany podczas zakupu oferty łączonej i login to konta Netflix muszą być takie same?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Poczta FTP
Jaka jest pojemność konta on-line?
SzczegółyW jaki sposób można dokonać zmiany hasła dostępu do poczty/FTP?
SzczegółyW jaki sposób założyć konto poczty/FTP/WWW?
SzczegółyCo należy zrobić, gdy wiadomości nie trafiają do skrzynki odbiorczej?
SzczegółyCzy mając własną domenę, można ją podpiąć do serwera EVBox?
SzczegółyJaki jest adres serwera FTP?
SzczegółyCo należy sprawdzić, gdy nie działa strona, którą umieszczono na serwerze FTP?
SzczegółyCzy istnieje możliwość utworzenia aliasu adresu e-mail?
SzczegółyCzy na otrzymanym koncie FTP/WWW można założyć własną stronę?
SzczegółyCzy na koncie WWW można umieścić stronę napisaną w języku PHP?
SzczegółyJakie są adresy serwerów pocztowych?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Viaplay
W jaki sposób mogę wykupić dostęp do usługi Viaplay w Vectrze?
SzczegółyJak zarejestrować się w Viaplay?
SzczegółyJakie dane są potrzebne do założenia konta w Viaplay?
SzczegółyIle profili można założyć w serwisie Viaplay?
SzczegółyIle urządzeń można zarejestrować w serwisie Viaplay?
SzczegółyCzym jest Viaplay?
SzczegółyNa jakich urządzeniach można korzystać z Viaplay?
SzczegółyNa jakich dekoderach Vectry dostepna jest aplikacja Viaplay?
SzczegółyW jaki sposób zalogować się do aplikacji Viaplay na dekoderze TV Smart 4K BOX?
SzczegółyCzy mogę założyć konto Viaplay na dekoderze TV Smart 4K BOX?
SzczegółyCzy mogę pobrać materiały lub filmy?
SzczegółyW jaki sposób należy opłacać dostęp do Viaplay?
SzczegółyW jaki sposób mogę zrezygnować z Viaplay?
SzczegółyJaki są warunki techniczne korzystania z serwisu Viaplay?
SzczegółyCzy w Viaplay można korzystać z funkcjonalności Chromcast?
SzczegółyCzy można korzystać z Viaplay za granicą?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
BlackNut
Czym jest Blacknut?
SzczegółyJak rozpocząć korzystanie z Blacknut?
SzczegółyCzy mogę zmienić adres email na koncie Blacknut?
SzczegółyNie pamiętam hasła do konta Blacknut
SzczegółyNa jakich urządzeniach mogę korzystać z serwisu Blacknut?
SzczegółyCzy w Blacknut mogę grać w gry korzystając z kontrolera?
SzczegółyCzy Vectra udostępnia kontrolery w ofercie?
SzczegółyCzy aplikacja Blacknut umożliwia grę wielu graczom?
SzczegółyNa ilu urządzeniach jednocześnie można korzystać z Blacknut ?
SzczegółyJak utworzyć konto Blacknut bezpieczne dla dzieci?
SzczegółyJaka minimalna prędkość Internetu jest wymagana do prawidłowego działania aplikacji?
SzczegółyNie mam usług w Vectrze, czy mogę skorzystać z oferty Blacknut?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
CANAL+ online
Czym jest CANAL+ Online?
SzczegółyNa ilu urządzeniach mogę oglądać CANAL+ online jednocześnie?
SzczegółyNa jakich urządzeniach mogę korzystać z CANAL+ online?
SzczegółyJak rozpocząc korzystanie z CANAL+ online w Vectrze?
SzczegółyMam już w Vectrze pakiet Canal+ Premium. Co muszę zrobić, aby rozpocząć korzystanie z CANAL+ online w Vectrze?
SzczegółyJakie są wymagania techniczne dla CANAL+ online?
SzczegółyCzy z CANAL+ online mogę korzystać za zagranicą?
SzczegółyWidzę błąd w serwisie. Co robić?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Vectra One Wifi
FilmBox+
Czym jest FilmBox+?
SzczegółyNa ilu urządzeniach mogę oglądać FilmBox+ jednocześnie?
SzczegółyNa jakich urządzeniach mogę korzystać z FilmBox+?
SzczegółyJak rozpocząć korzystanie z FilmBox+ w Vectrze?
SzczegółyMam już w Vectrze pakiet FilmBox+. Co muszę zrobić, aby rozpocząć korzystanie z FilmBox+ w Vectrze?
SzczegółyJakie są wymagania techniczne dla FilmBox+?
SzczegółyCzy z FilmBox+ mogę korzystać za zagranicą?
SzczegółyZgłoś brakujące informacje
Zadaj pytanie
Zgłoś brakujące informacje
Skorzystaj z poniższego formularza i napisz, jakiego pytania i odpowiedzi brakuje Ci w tym dziale.
Twoje zgłoszenie zostało do nas wysłane.
Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.
Błąd podczas wysyłania formularza. Spróbuj ponownie później.