PomagaMY

Zmiany, nowości i rozrywka w związku z akcją #zostańwdomu

Poznaj działania, które podejmujemy dla wygody i bezpieczeństwa naszych Klientów i Pracowników, oraz dowiedz się, co ciekawego przygotowaliśmy, żeby w tym trudnym czasie zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie.

Nowe zasady obsługi Klientów

W związku z trwającą pandemią koronawirusa naszym priorytetem jest bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników. Dlatego wprowadziliśmy nowe zasady i rozwiązania, które zapewnią usługi na stałym wysokim poziomie oraz ciągłość obsługi.

Sprawna obsługa zdalnymi kanałami kontaktu to teraz najbezpieczniejsze rozwiązanie, dlatego zachęcamy wszystkich do kontaktowania się z nami za ich pomocą. Poniżej przedstawiamy wszystkie dostępne formy kontaktu.

  • Strefa Klienta

    Za jej pośrednictwem każdy Klient może zarządzać usługami, opłacać rachunki, zamawiać dodatkowe usługi i pakiety oraz zgłaszać ewentualne usterki.


    Żeby z niej korzystać, wystarczy wejść na stronę ebok.vectra.pl lub pobrać darmową aplikację na urządzenia mobilne ze sklepu Google Play lub App Store.

  • Formularz kontaktowy

    Każde pytanie, nawet z pozoru najbardziej błahe, można szybko zadać przez formularz kontaktowy. Odpowiedź na nie zostanie udzielona przez nasz zespół. Formularz jest dostępny na stronie www.vectra.pl/kontakt/napisz-do-nas.

  • Czat

    Wystarczy kliknąć ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu, żeby rozpocząć rozmowę z naszym konsultantem na czacie na żywo

Skontaktuj się z nami TELEFONICZNIE

W sprawach sprzedażowych
prosimy o kontakt z numerem 601 601 601 lub +58 736 50 01 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów).

W sprawach obsługi
prosimy o kontakt z numerem 801 080 180 lub +58 742 65 00 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów).

Pod powyższymi numerami nasi konsultanci są dostępni przez cały tydzień. Szczegółowe godziny ich pracy można sprawdzić na https://www.vectra.pl/kontakt.

Chcemy podkreślić, że pomimo trudnej sytuacji nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji, służąc swoją wiedzą i pomocą.

Lista otwartych Salonów i Biur Obsługi Klienta

Lista wszystkich biur, wraz z informacjami o godzinach ich pracy, znajduje się na stronie www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe.
Obsługa Klientów w naszych placówkach odbywa się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.

Opłać fakturę bez wychodzenia z domu, bez chodzenia do banku czy na pocztę.
Jest to szybkie i proste, a aktywacja nie zajmie więcej niż kilka minut. Zaloguj się do Strefy Klienta: https://ebok.vectra.pl.
Chcemy podkreślić, że pomimo trudnej sytuacji nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji, służąc swoją wiedzą i pomocą.

Bezpieczeństwo Klientów i Pracowników

Bezpieczeństwo zarówno naszych Klientów, jak i Pracowników jest dla nas absolutnym priorytetem.

Wdrożyliśmy działania, które mają na celu jak najlepszą ochronę obu stron.

Najlepsza rozrywka zawsze pod ręką

Na bieżąco monitorujemy ruch w sieci i dbamy o zachowanie ciągłości w dostarczaniu naszych usług. Infrastruktura Vectry jest przygotowana na zwiększoną aktywność (dotyczy to wydajności, przepływowości i niezawodności naszej sieci).

Można więc spokojnie surfować po Internecie, oglądać swoje ulubione filmy i seriale oraz robić zakupy online. Obecnie obciążenie sieci w szczytowych momentach nie przekracza bowiem nawet 65% dostępnej pojemności.

Dzięki tak sprawnie działającej infrastrukturze możemy ciągle zapewniać rozrywkę na najwyższym poziomie.

Stale wzbogacamy naszą ofertę o nowe, atrakcyjne dla wszystkich propozycje. Mamy nadzieję, że dzięki temu Klienci, którzy zostali w domu i mają trochę więcej wolnego czasu, spędzą go w ciekawy sposób.

Doceniamy zaangażowanie naszych Pracowników

Jesteśmy niezwykle wdzięczni wszystkim naszym Pracownikom, a w szczególności tym z „pierwszej linii frontu”.

Doceniamy ich trud włożony w pracę w obecnych warunkach i życzymy im oraz ich rodzinom dużo zdrowia.

Bez ich codziennej pracy w tych trudnych okolicznościach nie byłoby to możliwe. To również dzięki naszym Pracownikom mimo obostrzeń polskie domy, szpitale, urzędy i inne instytucje mogą nadal sprawnie funkcjonować.

Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

Vectra

KONTAKT

X -
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij