
Zmiany, nowości i rozrywka w związku z akcją #zostańwdomu
Poznaj działania, które podejmujemy dla wygody i bezpieczeństwa naszych Klientów i Pracowników, oraz dowiedz się, co ciekawego przygotowaliśmy, żeby w tym trudnym czasie zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie.

Nowe zasady obsługi Klientów
W związku z trwającą pandemią koronawirusa naszym priorytetem jest bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników. Dlatego wprowadziliśmy nowe zasady i rozwiązania, które zapewnią usługi na stałym wysokim poziomie oraz ciągłość obsługi.
Sprawna obsługa zdalnymi kanałami kontaktu to teraz najbezpieczniejsze rozwiązanie, dlatego zachęcamy wszystkich do kontaktowania się z nami za ich pomocą. Poniżej przedstawiamy wszystkie dostępne formy kontaktu.
-
Strefa Klienta
Za jej pośrednictwem każdy Klient może zarządzać usługami, opłacać rachunki, zamawiać dodatkowe usługi i pakiety oraz zgłaszać ewentualne usterki.
Żeby z niej korzystać, wystarczy wejść na stronę ebok.vectra.pl lub pobrać darmową aplikację na urządzenia mobilne ze sklepu Google Play lub App Store.
-
Formularz kontaktowy
Każde pytanie, nawet z pozoru najbardziej błahe, można szybko zadać przez formularz kontaktowy. Odpowiedź na nie zostanie udzielona przez nasz zespół. Formularz jest dostępny na stronie www.vectra.pl/kontakt/napisz-do-nas.
-
Czat
Wystarczy kliknąć ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu, żeby rozpocząć rozmowę z naszym konsultantem na czacie na żywo

Skontaktuj się z nami TELEFONICZNIE
W sprawach sprzedażowych prosimy o kontakt z numerem 601 601 601 lub +58 736 50 01 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów).
W sprawach obsługi prosimy o kontakt z numerem 801 080 180 lub +58 742 65 00 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Pod powyższymi numerami nasi konsultanci są dostępni przez cały tydzień. Szczegółowe godziny ich pracy można sprawdzić na https://www.vectra.pl/kontakt. Chcemy podkreślić, że pomimo trudnej sytuacji nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji, służąc swoją wiedzą i pomocą.
Lista otwartych Salonów i Biur Obsługi Klienta
Lista wszystkich biur, wraz z informacjami o godzinach ich pracy, znajduje się na stronie www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe. Obsługa Klientów w naszych placówkach odbywa się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.
Opłać fakturę bez wychodzenia z domu, bez chodzenia do banku czy na pocztę. Jest to szybkie i proste, a aktywacja nie zajmie więcej niż kilka minut. Zaloguj się do Strefy Klienta: https://ebok.vectra.pl. Chcemy podkreślić, że pomimo trudnej sytuacji nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji, służąc swoją wiedzą i pomocą.
Bezpieczeństwo Klientów i Pracowników
Bezpieczeństwo zarówno naszych Klientów, jak i Pracowników jest dla nas absolutnym priorytetem.
Wdrożyliśmy działania, które mają na celu jak najlepszą ochronę obu stron.

Najlepsza rozrywka zawsze pod ręką
Na bieżąco monitorujemy ruch w sieci i dbamy o zachowanie ciągłości w dostarczaniu naszych usług. Infrastruktura Vectry jest przygotowana na zwiększoną aktywność (dotyczy to wydajności, przepływowości i niezawodności naszej sieci).
Można więc spokojnie surfować po Internecie, oglądać swoje ulubione filmy i seriale oraz robić zakupy online. Obecnie obciążenie sieci w szczytowych momentach nie przekracza bowiem nawet 65% dostępnej pojemności.
Dzięki tak sprawnie działającej infrastrukturze możemy ciągle zapewniać rozrywkę na najwyższym poziomie.
Stale wzbogacamy naszą ofertę o nowe, atrakcyjne dla wszystkich propozycje. Mamy nadzieję, że dzięki temu Klienci, którzy zostali w domu i mają trochę więcej wolnego czasu, spędzą go w ciekawy sposób.

Doceniamy zaangażowanie naszych Pracowników
Jesteśmy niezwykle wdzięczni wszystkim naszym Pracownikom, a w szczególności tym z „pierwszej linii frontu”.
Doceniamy ich trud włożony w pracę w obecnych warunkach i życzymy im oraz ich rodzinom dużo zdrowia.
Bez ich codziennej pracy w tych trudnych okolicznościach nie byłoby to możliwe. To również dzięki naszym Pracownikom mimo obostrzeń polskie domy, szpitale, urzędy i inne instytucje mogą nadal sprawnie funkcjonować.