CANAL+

CANAL+ to największe hity serialowe i filmowe po raz pierwszy w telewizji. Nagradzane kino prosto z Hollywood i produkcje oryginalne. Różnorodność gatunków. Najwięksi reżyserzy i aktorzy. Autorskie programy, relacje na żywo z największych wydarzeń w świecie filmu. Najwyższej klasy rozgrywki sportowe oraz nagradzane i cenione dokumenty.

Co warto obejrzeć

Trzy tysiące lat tęsknoty

USA, Australia, 2022

Zobacz zwiastun

20 dni w Mariupolu

Ukraina, 2023

Zobacz zwiastun

Kiedy ślub?

Polska, 2024

Zobacz zwiastun

Lamborghini

Włochy, 2022

Zobacz zwiastun

Ultimatum

USA, Niemcy, 2023

Zobacz zwiastun
next
previous

Pytania i odpowiedzi

Jak zamówić CANAL+ przez Internet?

Jeżeli jesteś już naszym klientem zaloguj się do Strefy Klienta ebok.vectra.pl i wejdź do zakładki Usługi i Oferta.

Jak długo trwa umowa CANAL+?

Czas trwania Umowy na Pakiet CANAL+ zależny jest od warunków promocji, z którymi zapozna Cię konsultant lub które zawarte są w Regulaminie promocji.

Co jest niezbędne do zakupu pakietu CANAL+?

Aby wykupić dostęp do pakietu CANAL+ lub usługi CANAL+ online w Vectrze musisz być klientem jednej z usług głównych operatora.

Chcę odbierać kanały CANAL+ na kilku odbiornikach. Jak zakupić opcję multiroom?

Aby wykupić usługę Multiroom skontaktuj się z naszą infolinią 601601601 lub odwiedź jeden z naszych salonów firmowych.

Czy mogę odbierać CANAL+ w Vectrze bez telewizora?

Jeżeli nie posiadasz w Vectrze usługi telewizyjnej, możesz wykupić dostęp do CANAL+ online.
Po zalogowaniu do serwisu będziesz miał dostęp do tysiąca tytułów na żądanie i kanałów CANAL+.

Czy mogę odbierać CANAL+ za granicą?

Z CANAL+ online możesz korzystać na terenie UE. Usługę musisz wykupić w Polsce, płacąc z polskiego konta bankowego. Wszyscy abonenci Pakietu CANAL+ w Vectrze mają również dostęp do serwisu CANAL+ online.

Interesuje mnie oferta pakietu Telewizji z Internetem od Vectry. W jaki sposób mogę go zakupić?

Aby wykupić dostęp do naszych usług możesz skorzystać z kilku możliwości:

  1. Strona www.vectra.pl


  2. Kontakt z infolinią sprzedażową pod numerem 601601601


  3. Wizyta w jednym z salonów firmowych


  4. Kontakt z naszym Przedstawicielem Handlowym

Czy mogę zmienić pakiet telewizji na wyższy w trakcie trwania umowy?

Aby sprawdzić możliwości zmiany aktualnej umowy skontaktuj się z naszą infolinią sprzedażową pod numerem 601601601 lub odwiedź jeden z salonów firmowych www.vectra.pl/salony-firmowe-vectra.