Oferta dla Obecnego klienta

CANAL+ online

44,99

zł / mies.

  • Oferta bez okresu zobowiązania
    • CANAL+ SERIALE
    • CANAL+ SPORT
    • CANAL+ FILMY
    • Oglądaj na dowolnym urządzeniu

    Okres zobowiązania

    brak

    Aktywacja

    5,00zł

    Oferta dla nowego i obecnego klienta

    Jak aktywować usługę CANAL+ online

    Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, w celu aktywacji usługi.

    Krok 1

    Zaloguj się do Strefy Klienta i przejdź do:

    Usługi Dodatkowe/CANAL+ online – jeżeli wykupiłeś dostęp do serwisu CANAL+ online

    Telewizja/CANAL+ - jeżeli posiadasz dostęp do CANAL+ online na podstawie Umowy na dowolny Pakiet Premium CANAL+

    Krok 2

    Po wciśnięciu „Więcej” wybierz „Aktywuj konto”.

    Jeżeli posiadasz dostęp do CANAL+ online na podstawie Umowy na dowolny Pakiet Premium CANAL+ wykupiony przed 8 marca, zostaniesz wcześniej poproszony o aktywację Regulaminu korzystania z Usługi CANAL+ online.

    Krok 3

    Zostaniesz przekierowany do serwisu CANAL+ online, gdzie zarejestrujesz konto.

    Postępuj wg wskazówek na ekranie. Pamiętaj, aby aktywować konto w serwisie klikając w link aktywacyjny wysłany przez CANAL+ na podany przy rejestracji adres email.

    CANAL+ online - Pytania i odpowiedzi

    Czym jest CANAL+ Online?
    To serwis streamingowy. Aby z niego skorzystać, wystarczy Ci dostęp do Internetu. Serwisu używasz: przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną( iOS, Android) lub telewizor z systemem operacyjnym Android TV oraz Tizen.
    Na ilu urządzeniach mogę oglądać CANAL+ online jednocześnie?

    Na 2 urządzeniach.

    Na jakich urządzeniach mogę korzystać z CANAL+ online?

    Serwisu używasz: przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną( iOS, Android) lub telewizor z systemem operacyjnym Android TV oraz Tizen

    Jak rozpocząc korzystanie z CANAL+ online w Vectrze?

    Aby rozpocząć korzystanie z CANAL+ online wykupionego w Vectrze wystarczy, że wykonasz następujące czynności:

    • Zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta i przejdź do sekcji Usługi Dodatkowe/CANAL+ online.

    • Wybierz "Więcej", następnie kliknij przycisk "Aktywuj konto".

    • Zostaniesz przekierowany do serwisu CANAL+ online, gdzie zostaniesz poproszony o podanie adresu email oraz hasła

    • Pamiętaj, aby aktywować konto CANAL+ online klikając w link aktywacyjny wysłany przez CANAL+ na podany przy rejestracji adres email

    Link do instrukcji PDF

    Mam już w Vectrze pakiet Canal+ Premium. Co muszę zrobić, aby rozpocząć korzystanie z CANAL+ online w Vectrze?

    Dostęp do CANAL+ online mają wszyscy abonenci pakietów Premium Canal+ (Select, Prestiż oraz Prestiż 4K). Aby rozpocząć korzystanie z CANAL+ online wchodzącego w skład dowolnego pakietu Premium Canal+ w Vectrze wystarczy, że wykonasz następujące czynności:

    • Zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta i przejdź do sekcji Telewizja/CANAL+ Select

    • Wybierz "Więcej",

    • Wyraź zgodę na Regulamin korzystania z Usługi CANAL+ online i wciśnij przycisk "Aktywuj Konto"

    • Zostaniesz przekierowany do serwisu CANAL+ online, gdzie zostaniesz poproszony o podanie adresu email oraz hasła

    • Pamiętaj, aby aktywować konto CANAL+ online klikając w link aktywacyjny wysłany przez CANAL+ na podany przy rejestracji adres email

    Link do instrukcji PDF

    Jakie są wymagania techniczne dla CANAL+ online?

    • Połączenie internetowe: prędkość od 1 Mbps. Dla komfortu korzystania rekomendujemy Ci połączenie o prędkości co najmniej 8 Mbps oraz 25 Mbps dla programów w jakości UHD.

    • Urządzenia mobilne (tablet lub smartfon): polecamy zainstalowanie aplikacji z Google Play (Android) lub AppStore (iOS).

    • Komputery osobiste: system Windows, Mac OS X (przeglądarki: Chrome, Safari, Firefox, Edge).

    • Telewizory Smart: system Android TV, system Tizen (telewizory Samsung), system WebOS (telewizory LG).

    • Inne urządzenia: CANAL+ BOX 4K, Apple TV 4K, Chromecast, Mi Box, Fire TV.

    Czy z CANAL+ online mogę korzystać za zagranicą?

    Tak. Z CANAL+ online możesz korzystać na terenie UE. Usługę musisz wykupić w Polsce, płacąc z polskiego konta bankowego.

    Widzę błąd w serwisie. Co robić?

    Postępuj według komunikatu na ekranie. Sprawdź:

    • czy urządzenie, z którego korzystasz, ma połączenie z Internetem,

    • czy spełniasz wymagania techniczne.

    Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

    Vectra

    KONTAKT

    X -
    Zamknij

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

    zamknij