Zmiany, nowości i rozrywka w związku z akcją #zostańwdomu

Poznaj działania, które podejmujemy dla wygody i bezpieczeństwa naszych Klientów i Pracowników, oraz dowiedz się, co ciekawego przygotowaliśmy, żeby w tym trudnym czasie zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie.

Strefa Klienta

Za jej pośrednictwem każdy Klient może zarządzać usługami, opłacać rachunki, zamawiać dodatkowe usługi i pakiety oraz zgłaszać ewentualne usterki.

Żeby z niej korzystać, wystarczy wejść na stronę ebok.vectra.pl lub pobrać darmową aplikację na urządzenia mobilne ze sklepu Google Play lub App Store.

Formularz kontaktowy

Każde pytanie, nawet z pozoru najbardziej błahe, można szybko zadać przez formularz kontaktowy. Odpowiedź na nie zostanie udzielona przez nasz zespół. Formularz jest dostępny na stronie www.vectra.pl/kontakt/napisz-do-nas.

Czat

Wystarczy kliknąć ikonkę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu, żeby rozpocząć rozmowę z naszym konsultantem na czacie na żywo.

Lista otwartych Salonów i Biur Obsługi Klienta

Lista wszystkich biur, wraz z informacjami o godzinach ich pracy, znajduje się na stronie https://www.vectra.pl/salony-firmowe-vectra.
Obsługa Klientów w naszych placówkach odbywa się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.

Opłać fakturę bez wychodzenia z domu, bez chodzenia do banku czy na pocztę.
Jest to szybkie i proste, a aktywacja nie zajmie więcej niż kilka minut. Zaloguj się do Strefy Klienta: https://ebok.vectra.pl.
Chcemy podkreślić, że pomimo trudnej sytuacji nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji, służąc swoją wiedzą i pomocą.


Bezpieczeństwo Klientów i Pracowników

Bezpieczeństwo zarówno naszych Klientów, jak i Pracowników jest dla nas absolutnym priorytetem.

Wdrożyliśmy działania, które mają na celu jak najlepszą ochronę obu stron.