Przeniesienie numeru do Vectry
Telefonia komórkowa

Przenoszenie numeru do Vectry

Przez stronę internetową
1. Wybierz najlepszą dla Ciebie ofertę.
2. W zamówieniu uzupełnij dane niezbędne do przeniesienia numeru.
3. Przygotujemy wniosek i wyślemy go mailem lub kurierem na adres podany w zamówieniu.
4. Sprawdź czy wszystkie dane we wniosku są prawidłowe, zaakceptuj go klikając "akceptuję" w treści maila lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.
5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Poinformujemy Cię o przebiegu procesu wybraną przez Ciebie formą kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
6. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora, wyślemy umowę wraz z kartą SIM za pośrednictwem firmy kurierskiej lub będzie ona na Ciebie czekać w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w zależności od tego jaką formę dostarczenia umowy wcześniej wybrałeś).
7. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

Przez kontakt z Infolinią Sprzedażową
1. Zadzwoń pod numer 601 601 601 lub 58 736 50 01.
2. Złóż zamówienie z konsultantem – razem wypełnijcie wniosek o przeniesienie numeru.
3. Wyślemy do Ciebie wniosek mailem lub kurierem.
4. Sprawdź czy wszystkie dane są prawidłowe, zaakceptuj go klikając "akceptuję" w treści maila lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.
5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
6. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora wyślemy umowę wraz z kartą SIM za pośrednictwem firmy kurierskiej lub będzie ona na Ciebie czekać w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w zależności od tego jaką formę dostarczenia umowy wcześniej wybrałeś).
7. Karta zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

W lokalnym Biurze Obsługi Klienta
1. Przyjdź do biura Vectry i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.
2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
3. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora wyślemy umowę wraz z kartą SIM za pośrednictwem firmy kurierskiej lub będzie ona na Ciebie czekać w Punkcie Obsługi Sprzedaży (w zależności od tego jaką formę dostarczenia umowy wcześniej wybrałeś).
4. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

Telefonia stacjonarna
Przez kontakt z Infolinią Sprzedażową
1. Zadzwoń pod numer 601 601 601 lub 58 736 50 01.
2. Złóż zamówienie z konsultantem – razem wypełnijcie wniosek o przeniesienie numeru.
3. Wyślemy do Ciebie dokumenty kurierem lub dostarczymy wraz z wizytą instalatora.
4. Sprawdź czy wszystkie dane są prawidłowe, podpisz dokument i oddaj je kurierowi lub instalatorowi.
5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
6. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora, skontaktujemy się z Tobą, aby podpisać umowę na numer przenoszony.

W lokalnym Biurze Obsługi Klienta
1. Przyjdź do biura Vectry i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.
2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
3. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora skontaktujemy się z Tobą, aby podpisać umowę na numer przenoszony.

Przeniesienie numeru - Pytania i odpowiedzi
Przeniesienie numeru jest bezpłatne.
Na każdym etapie otrzymasz powiadomienie ze statusem przenoszenia numeru zgodnie z wybraną we wniosku formą kontaktu.
Termin przeniesienia numeru zależy od wybranego przez Ciebie wariantu:
• z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą
• z końcem okresu promocyjnego przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą (termin nie może być dłuższy niż 120 dni od daty złożenia dokumentów)
• bez zachowania okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą - w wybranym przez Ciebie dniu (termin nie może być dłuższy niż okres wypowiedzenia i 120 dni od daty złożenia dokumentów); pamiętaj, że wybierając ten tryb, dotychczasowy operator może naliczyć Ci opłatę w wysokości nieprzekraczającej jednej opłaty abonamentowej