Grupa Vectra
Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
-
ponad 1,7 mln klientów
-
ponad 2100 miejscowości w Polsce
-
łącznie 157 punkty obsługi
-
zasięg4,6 mln gospodarstw domowych
-
około12 mln osób w zasięgu usług Vectry
Zakres działalności Grupy Vectra to:
-
Telewizja – nowoczesne cyfrowe usługi telewizyjne, w tym unikalny na rynku TV Smart. Rozrywka wszędzie tam gdzie Ty.
-
Internet światłowodowy – najlepsze połączenie jakości i ceny
-
Telefonia komórkowa i telefonia stacjonarna bazująca na technologii cyfrowej
-
Usługi dodatkowe - m.in.: HBO, Eleven, CANAL+, CINEMAX, FilmKlub, Bezpieczny Internet, Szybka Pomoc, TIDAL, Lecton, GO ON oraz Prasa Online
Jakość usług Vectry
-
3 dni Czas podłączenia Usług, w tym telekomunikacyjnych
-
99,96% Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług*
-
99,58% Wskaźnik poprawności faktur z ostatnich 6 miesięcy w zakresie wysokości Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej
-
7:00 - 22:00 Dostępność infolinii
-
55% Wskaźnik usuwania usterek do 24 godzin*
-
1,69 szt. Liczba usterek w miesiącu przypadająca na 100 usług świadczonych przez operatora*
-
2,60% Stopa nieskutecznych wywołań telefonicznych
-
2,52 sek. Czas zestawienia połączenia telefonicznego
-
58 sek. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem*
-
7 dni Średni czas rozpatrywania reklamacji**
* średnia z 3 miesięcy poprzedzających publikację informacji; ** na dzień publikacji informacji
Dane firmy
VECTRA S.A.
aleja Zwycięstwa 253
81-525 Gdynia
Tel. (+48) 58 624 83 52
Faks (+48) 58 742 66 00
Dane spółki
Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000089460
REGON 170801142
NIP 586-20-40-690
Wysokość kapitału zakładowego: 331 682 590,00 zł (opłacony w całości)
Wszystkich Abonentów, którzy chcą skontaktować się z firmą telefonicznie w sprawie usług Vectry lub problemów technicznych, prosimy o kontakt pod numerem 601 601 601.
Nasze projekty
Vectra sprawia radość także poza dziedziną treści multimedialnych. Współpracując z Fundacją DogIQ z Katowic, co roku ofiarujemy osobie niepełnosprawnej psa serwisowego wyszkolonego do pomocy. Fundacja szkoli odpowiedniego czworonoga, który zostaje specjalistą w pracy na rzecz osób z dysfunkcjami. Drogą konkursu wybierany jest niepełnosprawny, który bezpłatnie otrzymuje psa. Po odpowiednim kursie adaptacyjnym osoba ta staje się opiekunem zwierzęcia, które od tej pory jest jej asystentem i pomocą w codziennym życiu.
Do tej pory przekazaliśmy potrzebującym pięć piesków. Każdy z nich został przygotowany do wspomagania osoby z innym typem niepełnosprawności. Są wśród nich psy szkolone do pomocy osobom z różnymi formami dysfunkcji ruchowych, pierwszy w Polsce pies wyszkolony do wspomagania osoby niedosłyszącej oraz do terapii dziecka z zespołem Downa.
Czytaj więcej
Powrót
Pies Vectra
Wyszkolony do pomocy osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim, trafił do Anny Dobkowskiej z Gdyni.
Pies Rafi
Wyszkolony do pomocy osobie poruszającej się o kulach. Otrzymała go Agnieszka Płeszka z Gdańska.
Pies Pefo
Pierwszy w Polsce pies wyszkolony do pomocy osobie z dysfunkcją słuchu. Otrzymała go Monika Rykaczewska z Warszawy.
Pies Prestiż
Wyszkolony do pomocy osobie poruszającej się na wózku. Otrzymał go Kamil Osak z województwa podkarpackiego.
Pies Czoka
Pierwszy w Polsce pies wyszkolony do terapii dziecka z zespołem Downa. Otrzymał go przesympatyczny Mironek Komander ze Świętochłowic.
Vectra wspiera program „Pies w wielkim mieście”, który w 2009 roku został uruchomiony przez Urząd Miasta Gdyni. Głównym założeniem programu jest podniesienie świadomości społecznej w zakresie praw i obowiązków wynikających z posiadania psa oraz kształtowanie właściwych postaw społecznych. Jego przekaz skierowany jest zarówno do tych, którzy psy posiadają, jak i tych, którzy sporadycznie znajdują się w otoczeniu tych zwierząt bądź też się nimi zajmują.
W ramach tego projektu Vectra wspiera coroczne Warsztaty dla Osób Niepełnosprawnych z Psami Asystującymi, które odbywają się w Gdyni. To jedyne tego typu wydarzenie w Polsce propagujące wiedzę na temat właściwego zachowania się wobec duetu złożonego z psa i opiekuna. Pies jako towarzysz osoby niepełnosprawnej jest często postrzegany jako maskotka lub wręcz efekt fanaberii właściciela. W celu uświadomienia sobie realnej wartości wsparcia niesionego przez czworonożnego pomocnika konieczne jest, by jak największa liczba osób miała okazję przekonać się, na czym polega rola pracującego w ten sposób zwierzęcia.