Grupa Vectra

Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.

  • abonamenty

    ponad 1,7 miliona klientów

  • miasta

    ponad 2000 miejscowości w Polsce

  • liczba punktów obsługi

    łącznie 180 punktów obsługi

  • zasięg

    zasięg4,4 mln gospodarstw domowych

  • osoby w zasięgu

    około12 mln osób w zasięgu usług Vectry

  • sieć światłowodowa

    ponad 29 000 km własnej sieci światłowodowej

Zakres działalności Grupy Vectra to:

  • Telewizja kablowa

    Telewizja kablowa – analogowa i cyfrowa, w tym dostęp do programów telewizyjnych w standardzie HD

  • Dostep do internetu

    Szerokopasmowy dostęp do Internetu – tradycyjny kablowy oraz mobilny poprzez modem USB

  • Telefonia stacjonarna

    Telefonia komórkowa i telefonia stacjonarna bazująca na technologii cyfrowej

Jakość usług Vectry

  • podłączenie usług 3 dni Czas podłączenia Usług, w tym telekomunikacyjnych

  • czas dostepności 99,95% Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług*

  • wskaźnik poprawności faktur 99,82% Wskaźnik poprawności faktur z ostatnich 6 miesięcy w zakresie wysokości Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej

  • dostepność infolinii 7:00 - 22:00 Dostępność infolinii

  • 74,64% Wskaźnik usuwania usterek do 24 godzin*

  • 2,08 szt. Liczba usterek w miesiącu przypadająca na 100 usług świadczonych przez operatora*

  • 0,88% Stopa nieskutecznych wywołań telefonicznych

  • 1,26 sek. Czas zestawienia połączenia telefonicznego

  • 58 sek. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem*

  • 3 dni Średni czas rozpatrywania reklamacji**

* średnia z 3 miesięcy poprzedzających publikację informacji; ** na dzień publikacji informacji

dane firmy

Dane firmy

VECTRA S.A.

aleja Zwycięstwa 253
81-525 Gdynia

Tel. (+48) 58 624 83 52
Faks (+48) 58 742 66 00

Dane spółki

Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KRS 0000089460
REGON 170801142
NIP 586-20-40-690

Wysokość kapitału zakładowego: 331 682 590,00 zł (opłacony w całości)

Wszystkich Abonentów, którzy chcą skontaktować się z firmą telefonicznie w sprawie usług Vectry lub problemów technicznych, prosimy o kontakt pod numerem 601 601 601.

e-mail: kontakt@vectra.pl

Nasze projekty

DogIQ

Vectra sprawia radość także poza dziedziną treści multimedialnych. Współpracując z Fundacją DogIQ z Katowic, co roku ofiarujemy osobie niepełnosprawnej psa serwisowego wyszkolonego do pomocy. Fundacja szkoli odpowiedniego czworonoga, który zostaje specjalistą w pracy na rzecz osób z dysfunkcjami. Drogą konkursu wybierany jest niepełnosprawny, który bezpłatnie otrzymuje psa. Po odpowiednim kursie adaptacyjnym osoba ta staje się opiekunem zwierzęcia, które od tej pory jest jej asystentem i pomocą w codziennym życiu.

Do tej pory przekazaliśmy potrzebującym pięć piesków. Każdy z nich został przygotowany do wspomagania osoby z innym typem niepełnosprawności. Są wśród nich psy szkolone do pomocy osobom z różnymi formami dysfunkcji ruchowych, pierwszy w Polsce pies wyszkolony do wspomagania osoby niedosłyszącej oraz do terapii dziecka z zespołem Downa.

Pies w wielkim mieście

Vectra wspiera program „Pies w wielkim mieście”, który w 2009 roku został uruchomiony przez Urząd Miasta Gdyni. Głównym założeniem programu jest podniesienie świadomości społecznej w zakresie praw i obowiązków wynikających z posiadania psa oraz kształtowanie właściwych postaw społecznych. Jego przekaz skierowany jest zarówno do tych, którzy psy posiadają, jak i tych, którzy sporadycznie znajdują się w otoczeniu tych zwierząt bądź też się nimi zajmują.

W ramach tego projektu Vectra wspiera coroczne Warsztaty dla Osób Niepełnosprawnych z Psami Asystującymi, które odbywają się w Gdyni. To jedyne tego typu wydarzenie w Polsce propagujące wiedzę na temat właściwego zachowania się wobec duetu złożonego z psa i opiekuna. Pies jako towarzysz osoby niepełnosprawnej jest często postrzegany jako maskotka lub wręcz efekt fanaberii właściciela. W celu uświadomienia sobie realnej wartości wsparcia niesionego przez czworonożnego pomocnika konieczne jest, by jak największa liczba osób miała okazję przekonać się, na czym polega rola pracującego w ten sposób zwierzęcia.

Vectra

KONTAKT

X -
Konfigurator ofert
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij