Rozmowy bez limitu
Ciesz się nieograniczonymi rozmowami, SMS i MMS w Polsce i całej Unii Europejskiej
Czas trwania jest wskazany w umowie. Może się różnić w zależności od tego, jaka opcja została wybrana oraz od zawieranych promocji.
Miesięczny limit wydatków to określona kwota pieniężna, przypisana do planu taryfowego. Jej przekroczenie będzie skutkowało zablokowaniem możliwości korzystania z usług, nie objętych danym planem taryfowym tak, aby nie narażać Cię na niepożądane koszty. Po zawarciu Umowy obowiązuje domyślny Limit Wydatków, który został ustawiony w zależności od oferty. Można go zmienić w przedziale od 10 zł do 500 zł – szczegóły w Cenniku Usług Mobilnych. Możesz zmienić domyślną kwotę limitu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta/Salonem Firmowym lub Centrum Obsługi Klienta.
Wielkość pakietów oraz środki wykorzystane sprawdzisz logując się do Strefy Klienta lub Pobierz aplikację mobilną i zyskaj dostęp do:
Dokup jednorazowo od 2 GB do 10 GB. Usługę dodatkową włączysz samodzielnie w Strefie klienta lub aplikacji mobilnej. Możesz też wysłać SMS na numer: 1919 o treści INTERNET 2GB lub 10GB.
Dodatkowe gigabajty wykorzystasz do końca Okresu Rozliczeniowego lub wyczerpania przyznanego limitu. Możesz włączyć dowolną ilość Pakietów w miesiącu.
5. Czy mogę dokonać zmiany swojego abonamentu w trakcie trwania umowy?
Tak, w trakcie trwania umowy możesz zmienić swój abonament na wyższy plan. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.