Wyniki wyszukiwania

263 wyników dla wybranej frazy

Do czego służy karta wkładana do dekodera?

Jest to karta dostępu warunkowego umożliwiająca korzystanie z wybranego pakietu telewizji cyfrowej. Bez niej dekoder nie będzie działał. Karty nie należy wyjmować z urządzenia.

Co to jest usługa USB PVR?

Usługa USB PVR to możliwość nagrywania programów telewizyjnych za pomocą dysku zewnętrznego podłączonego do dekodera poprzez USB.

Czy wymiana dekodera SD bądź dekodera HD na dekoder z możliwością nagrywania (PVR) pociąga za sobą dodatkowe koszty?

Jeżeli wymiana dekodera odbywa się na życzenie Abonenta w trakcie trwania umowy, to za taką usługę pobierana jest opłata zgodna z cennikiem. Wymiana dekodera wiąże się także ze zmianą Warunków Umowy.

Jak wyświetlić listę nagranych programów?

Listę nagrań można wyświetlić w następujący sposób: z poziomu menu multimedialnego należy wybrać opcję „Nagrania”;za pomocą niebieskiego przycisku znajdującego się pod przyciskiem „EXIT” na samym dole, po prawej stronie pilota;za pomoc...

Co należy zrobić, gdy na ekranie telewizora pojawia się komunikat „zła karta/problem z kartą”?

Jeśli karta warunkowego dostępu jest zabrudzona, należy ją wyciągnąć z dekodera, delikatnie wyczyścić (np. przy użyciu miękkiego materiału), a następnie umieścić w dekoderze. W modelach: TechniSat 3830cd, 5800c, 5810cd, 5810cdx, 5830cdx, HMC-4120, VE...

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera Technisat MF-4K dostępne są tylko kanały radiowe?

Na pilocie od dekodera proszę nacisnąć przycisk TV, lista kanałów powinna zmienić się na listę telewizyjną. Jeżeli powyższa czynność nie przyniosła spodziewanego rezultatu, proszę wykonać przywracanie ustawień fabrycznych lub skontaktować się z naszy...

Co zrobić, gdy program nadawany jest w języku obcym i brakuje polskich napisów/dubbingu?

Upewnij się, czy dany program jest nadawany w polskiej wersji językowej. Jeśli powinien być nadawany w polskiej wersji językowej, sprawdź ustawienia dekodera. Dla dekodera SD: przycisk OPT (w rejonie klawiszy 1-9). Dla dekodera HD: przycisk OPTIONS (...

Co to jest HDCP?

HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection) jest mechanizmem pozwalającym na kontrolę przesyłania dźwięku i obrazu w formie danych cyfrowych. Głównym celem HDCP jest uniemożliwienie przesyłania treści w wysokiej rozdzielczości w postaci, która p...

Na modemie nie świeci się żadna dioda. Co należy zweryfikować?

W pierwszej kolejności zweryfikuj poprawność podłączenia modemu do źródła zasilania oraz sprawdź pozycję przełącznika z tyłu urządzenia, jeśli taki występuje. Następnie wykonaj próbę restartu modemu poprzez odłączenie na kilka sekund kabla zasilające...

W jakim standardzie Wi-Fi pracują modemy kablowe Vectry?

Większość obecnie instalowanych modemów z funkcją Wi-Fi pracuje w standardach 802.11n oraz 802.11ac.

Czy adres IP jest adresem stałym, czy zmiennym?

Adresy IP w sieci Vectra są domyślnie przydzielane dynamicznie i są zmienne.

Czy istnieje możliwość otrzymania stałego adresu IP?

Niestety nie, usługa utrzymania stałego adresu IP nie jest dostępna dla Klientów indywidualnych.

Co należy zrobić w przypadku braku dostępu do Internetu?

Jeśli Twój komputer jest połączony z modemem za pomocą kabla Ethernet i nie masz dostępu do Internetu, sprawdź, jak zachowują się diody na modemie. Gdy żadna dioda się nie świeci, podłącz modem do innego źródła zasilania, sprawdź podłączenie przewodu...

Czy istnieje możliwość oglądania TV Online poza siecią Vectra?

Tak, jednakże niektóre z programów mogą być niedostępne poza siecią Vectra – wynika to z warunków odrębnych umów, które dostawca usług zawarł z poszczególnymi nadawcami lub dostawcami programów. W takim przypadku pojawi się komunikat: „Mate...

Jakie są ograniczenia dotyczące liczby wykorzystywanych urządzeń? Dlaczego stosowane są te ograniczenia?

Z dostępu do konkretnego kanału może korzystać jednocześnie do trzech różnych urządzeń. Wynika to z warunków umów, które dostawca usług zawarł z poszczególnymi nadawcami lub dostawcami programów.

Jak wybrać źródło sygnału w module CI+?

Zmianę źródła dokonujemy za pomocą przycisków: Source, AV/TV lub Input na pilocie od twojego telewizora.

Co zrobić w przypadku niepowodzenia autoryzacji modułu CI+?

Wyjmij moduł z telewizora, następnie włóż go ponownie oraz odłącz odbiornik od zasilania na 30 sekund i podłącz go ponownie.

Jak zmienić tryb oszczędzania energii w dekoderze cyfrowym?

Aby zmienić tryb oszczędzania energii, należy wejść w ustawienia dekodera, następnie w zakładkę "Twoje preferencje" oraz wybrać oszczędzanie energii gdzie dostępna jest możliwość konfiguracji uśpienia urządzenia.W poniższym poradniku przedstawiliśmy ...

Jak zrezygnować z MOOD?

Formularz wypowiedzenia można pobrać z sekcji „Baza dokumentów”, wypełnić i wysłać na adres kontakt@vectra.pl. Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

Jakie funkcje oferuje usługa telefoniczna?

Szczegółowy wykaz dostępnych funkcji znajdziesz na naszej stronie.

Co zrobić, aby odblokować połączenia na numery rozpoczynające się od profilu 700?

Połączenia na numery o podwyższonej opłacie są prawdopodobnie zablokowane. Połączenia na tego typu numery można odblokować, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 587426500 lub 801 801 80 albo z lokalnym Biurem Obsługi Klienta.

Co należy zrobić w przypadku, gdy stary numer nie został jeszcze przeniesiony do Vectry?

Zmiana w konfiguracji usługi i poprawne przekierowanie połączeń mogą potrwać do 24 godzin od daty przeniesienia.  Jeżeli po tym czasie numer przenoszony nie będzie działał w dalszym ciągu, prosimy kontakt z Telefonicznym Działem Obsługi Klienta ...

Czy istnieje możliwość odsłuchania poczty głosowej, będąc poza lokalem?

Tak, należy wybrać numer: 587 385 555. Domyślne hasło dostępu: 1234, można je zmienić po zalogowaniu.

Jak aktywować zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Usługę można aktywować poprzez wniosek, dostarczając go: listownie na adres: al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia,mailowo na adres: kontakt@vectra.pl,do lokalnego Biura Obsługi Klienta lub Salonu Firmowego.O aktywacji usługi należy również poinformować ...

Jak dezaktywować zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Usługę można dezaktywować:wysyłając list na adres: al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia;wysyłając e-mail na adres: kontakt@vectra.pl;w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta/Salonie Firmowym.

Czym jest Bezpieczny Internet Vectra?

Bezpieczny Internet to usługa dodatkowa, która ma na celu ochronę Twoich e-maili, zdjęć, filmów, haseł i poufnych danych.

W jaki sposób złożyć reklamację?

Drogą elektroniczną przy wykorzystaniu poczty elektronicznej.Drogą elektroniczną z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej dostawcy usług.Za pomocą formularza w Strefie Klienta.Przesyłką pocztową wysłaną na adres Punktu Obsłu...

Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

Imię i nazwisko Abonenta oraz adres jego zamieszkania albo siedziby.Określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu.Przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację.Przydzielony reklamującemu numer telefonu, którego dotyczy rekl...

Czy regulowanie opłaty jest konieczne w sytuacji, gdy reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona?

Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku uiszczenia opłaty określonej na fakturze. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nieprawidłowości zostaną stosownie skorygowane.

Jaki jest czas na podłączenie usług po blokadzie windykacyjnej?

Zgodnie z Regulaminem (pkt. 9.3) wznowienie świadczenia usług następuje w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

Czy Vectra S.A. może rozwiązać umowę z Abonentem ze względu na zadłużenie?

Tak, jeżeli mimo wielokrotnych wezwań do zapłaty zadłużenie nie zostało uregulowane zgodnie z Regulaminem (pkt. 9.3), po upływie 6 miesięcy od dnia zawieszenia świadczenia usług umowa rozwiązuje się z winy Abonenta. Rozwiązanie umowy nie zwalnia jedn...

Co zrobić, jeśli usługi zostały zablokowane?

Jeżeli Państwa usługi zostały zablokowane w związku z windykacją, to należy uregulować zadłużenie oraz przesłać potwierdzenie wpłaty na adres windykacja@vectra.pl.Najszybszym sposobem są płatności elektroniczne realizowane przez firmę Blue Media. Śro...

Jaka jest przyczyna kontaktu ze strony firm zewnętrznych w związku z zadłużeniem?

Vectra S.A. współpracuje z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi, które w naszym imieniu prowadzą działania windykacyjne zmierzające do uregulowania zaległości. Więcej szczegółów dotyczących firm zewnętrznych można uzyskać pod numerem telefonu 801 080 ...

Czy zadłużenie może zostać przekazane do sądu?

Tak, w przypadku, gdy zadłużenie nie zostało spłacone, sprawa może zostać skierowana na drogę postępowania sądowego.

Co należy zrobić w przypadku sprzedaży długu?

W przypadku Klienta posiadającego zadłużenie istnieje możliwość sprzedaży długu zewnętrznej firmie. Zmiana taka odbywa się na podstawie cesji wierzytelności. Na podstawie umowy firma zewnętrzna staje się uprawniona do żądania od dłużnika spełnienia ś...

W jaki sposób bezpłatnie zwrócić sprzęt?

• Paczkomaty InPostW tym celu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się tutaj. Po poprawnym wypełnieniu wymaganych pól na adres e-mail i numer telefonu zostanie wysłany 10-cyfrowy kod umożliwiający nadanie paczki w dowolnym Pac...

Jak aktywować usługi mobilne?

W celu aktywacji usługi mobilnej, niezbędne jest umieszczenie karty sim w  slocie urządzenia oraz zatwierdzenie kodem pin zawartym w otrzymanej dokumentacji.

Co zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawia się na ekranie błąd „brak dostępu (E13)”?

W pierwszej kolejności proszę odłączyć dekoder od zasilania na co najmniej 30 sekund. Jeżeli czynność ta nie przyniosła spodziewanego rezultatu, zalecane jest przywrócenie ustawień domyślnych na dekoderze, wybierając opcję Menu -> Instalacja ->...

Czym jest OLED, microLED, HDR oraz Dolby Atmos?

Wspomniane wyżej technologie bardzo często towarzyszą telewizorom 4K, ale nie wpływają na rozdzielczość obrazu. OLED oraz microLED to technologie ekranu, HDR gwarantuje większą jasność i kontrast, natomiast Dolby Atmos to technologia dźwięku obiektow...

Czy mogę oglądać treści 4K na telewizorze 8K?

Na rynku zaczynają się pojawiać pierwsze telewizory 8K. Pozwalają one na odtwarzanie obrazu o rozdzielczości 7680x4320 pikseli lub niższej. Oznacza to, że można na nich wyświetlić treści 4K, FullHD, HD, a nawet SD. 

Czy projektory wyświetlają materiały 4K?

W sprzedaży są już dostępne projektory 4K przeznaczone na rynek konsumencki. Pozwalają one na wyświetlenie obrazu w jakości 4K. 

Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z usługi Prasa Online?

Tak. Jeżeli jesteś Klientem VECTRY, to możesz korzystać z Prasy Online w prezencie przez 14 dni bezpłatnie lub po zakończeniu tego okresu możesz zakupić miesięczną subskrypcję, z której możesz zrezygnować w dowolnym momencie.Więcej informacji znajdzi...

Czy korzystając w swoim telefonie komórkowym z TIDAL w VECTRZE płacę z transmisję danych?

Tak - Korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego. (opłaty według stawek operatorów)

Czy Dekoder można podłączyć po wifi?

Tak, dekoder działa również w trybie wifi w dwóch zakresach 2,4 i 5GHz,ale zachęcamy do połączenia dekodera z modemem używając kabla ethernetowego.

Jak odtwarzać video z urządzeń mobilnych na Telewizorze podłączonym do dekodera?

Dzięki funkcji Cast dekoder może odtwarzać na ekranie Telewizora materiały z urządzeń mobilnych (tabletów, smartfonów). Konieczne jest aby urządzenia były w tej samej sieci.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Netflix?

Aplikacja Netflix dostępna jest na najnowszym urządzeniu w ofercie Vectry -  dekoderze TV Smart.Oglądaj w dowolnym miejscu, o każdej porze i na tylu urządzeniach, na ilu chcesz. Oprogramowanie Netflix zapewnia natychmiastowy dostęp do katalogu s...

Czy mogę płacić za Netflix w Vectrze?

Obecnie płatność za Netflix z rachunkiem za usługi Vectry nie jest możliwa.  Dostęp do Netflix możesz opłacić standardowymi metodami płatności dostępnymi w serwisie Netflix.

Co to jest dekoder?

Dekoder to urządzenie abonenckie umożliwiające korzystanie z usługi telewizji cyfrowej. Dekodery są z reguły proste w obsłudze i zbudowane z myślą o wygodzie użytkowników. Do dekodera dołączany jest pilot.

Czy po wymianie dekodera SD na HD bądź PVR HD zyskuje się dostęp do wszystkich kanałów HD?

Dostęp do kanałów HD jest zgodny z wykupionym pakietem programowym oraz umową zawartą z operatorem przez Abonenta. Nie wszystkie kanały HD będą dostępne, jeśli Abonent nie ma odpowiedniego pakietu. Oczywiście w trakcie trwania umowy można uzyskać dos...

Czy za pomocą dekodera STB PVR można oglądać jeden program, a nagrywać drugi?

Tak, istnieje możliwość jednoczesnego oglądania jednego programu i nagrywania innego.

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera HD dostępne są tylko kanały radiowe?

Na pilocie od dekodera proszę nacisnąć przycisk LIST (u dołu pilota, nad czerwonym przyciskiem) lub przycisk OK, a następnie strzałką w prawo wybrać „Kanały TV” i zatwierdzić przyciskiem OK.Jeżeli powyższa czynność nie przyniosła spodziewan...

W jaki sposób zmienić hasło do sieci bezprzewodowej?

W celu zmienienia hasła sieci bezprzewodowej należy skorzystać z panelu konfiguracji sieci Wi-Fi dostępnego pod adresem https://ebok.vectra.pl/. Alternatywne rozwiązanie to kontakt z Działem Pomocy Technicznej (w takim wypadku należy być głównym Abon...

Czy można wyłączyć Wi-Fi w przypadku modemu?

W celu wyłączenia sieci bezprzewodowej na modemie należy udać się do miejscowego Biura Obsługi Klienta i złożyć stosowną dyspozycję.

Czy mając własną domenę, można ją podpiąć do serwera EVBox?

Obecnie nie ma możliwości ustawienia własnej domeny. Wszystkie konta obsługiwane są w domenie evbox.pl.

Jaki jest adres serwera FTP?

Adres serwera FTP to: ftp.evbox.pl. Nazwa użytkownika oraz hasło są takie same jak do poczty EVBox.

Czy na koncie WWW można umieścić stronę napisaną w języku PHP?

Nie, konto WWW obsługuje wyłącznie podstawowe pliki HTML, graficzne i multimedialne, które nie wymagają wykonywania zadań po stronie serwera. Dotyczy to również baz danych.

Jakie są adresy serwerów pocztowych?

Adres serwera POP3: mail.evbox.plAdres serwera SMPT: mail.evbox.pl

W jaki sposób należy się zalogować, aby móc oglądać TV Online?

Dostęp do programów w serwisie TV Online można uzyskać, przechodząc do zakładki „TV online” na naszej stronie internetowej bądź przez adres www.tvonline.vectra.pl. Następnie należy postępować zgodnie z pojawiającymi się komunikatami. W przy...

Czy programy dostępne w ramach TV Online to te same, które można znaleźć w standardowej ofercie TV?

Dostęp do poszczególnych programów w ramach usługi TV Online jest uzależniony od pakietu telewizji wykupionego przez użytkownika. Lista programów dostępnych w ramach usługi TV Online dla poszczególnych pakietów usługi telewizji znajduje się pod adre...

Jak można zmieniać urządzenia, które mają dostęp do usługi?

Na stronie TV Online dostępny jest moduł umożliwiający Abonentowi zarządzanie urządzeniami, które mają dostęp do usługi. Wejście do tego modułu znajduje się w prawym górnym rogu – w profilu użytkownika. Następnie po wybraniu zakładki Urządz...

Czy usługa umożliwia wykonywanie telefonicznych połączeń głosowych?

Usługa pozwala tylko na transmisję danych. Nie ma możliwości wykonywania tradycyjnych połączeń głosowych.

Czy prędkość Internetu mobilnego jest gwarantowana?

Prędkość usługi Internetu mobilnego nie jest prędkością gwarantowaną, a maksymalną. Rzeczywista prędkość zależy od zasięgu oraz aktualnych warunków, w jakich Abonent korzysta z usługi, a także urządzenia, za pośrednictwem którego łączy się z siecią b...

Czy do działania usługi telefonicznej niezbędny jest komputer?

Usługa w żaden sposób nie jest związana z posiadaniem komputera lub Internetu w domu i działa całkowicie niezależnie.

Jak można sprawdzić wykaz połączeń telefonicznych?

Wykaz połączeń telefonicznych w postaci billingu można uzyskać po zalogowaniu się do Strefy Klienta: https://ebok.vectra.pl/.Jeżeli nie masz dostępu do e-faktury, wykaz połączeń możesz zamówić telefonicznie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta ...

Czy istnieje możliwość zablokowania połączeń przychodzących?

Możesz zablokować połączenia wychodzące z Twojej linii telefonicznej.Usługa wymaga złożenia zamówienia.W celu aktywacji danej blokady powinieneś wybrać z klawiatury swojego aparatu telefonicznego numer *34*xxxx*y#, gdzie „xxxx” to hasło (do...

Czy do korzystania z usługi „Prezentacja numeru” wystarczy zwykły aparat telefoniczny?

Do korzystania z usługi dodatkowej „Prezentacja numeru” potrzebny jest aparat telefoniczny z wyświetlaczem. Wszystkie aparaty telefoniczne będące w ofertach promocyjnych Vectry są gotowe do świadczenia takiej usługi.

Jak aktywować/dezaktywować usługę „Połączenia oczekujące”?

Połączenia oczekujące to opcja, która umożliwia dostarczanie informacji o nowych połączeniach przychodzących w trakcie trwania innego połączenia.Można ją aktywować lub dezaktywować poprzez krótki kod USSD, poprzez komponent „Połączenia oczekujące” na...

Czym jest zwrot nadpłaty?

Jest to zwrócenie powstałej na koncie nadpłaty na prywatny numer konta bankowego Abonenta.

Co musi zawierać wniosek o zwrot nadpłaty?

Numer konta, z którego nadpłata ma zostać przesłana.Numer konta bankowego, na który ma zostać przekazany zwrot.Adres świadczenia usług.Imię i nazwisko Abonenta.Numer ewidencyjny lub numer PESEL Abonenta.Powód powstania nadpłaty.Kwotę nadpłaty.W przyp...

Co musi zawierać wniosek o przeksięgowanie?

Numer konta bankowego, na który należy przeksięgować płatność.Numer konta bankowego, z którego należy przeksięgować płatność.Kwotę przeksięgowania.Powód konieczności przeksięgowania.Imię i nazwisko Abonenta.Numer ewidencyjny lub numer PESEL Abonenta....

Co musi zawierać wniosek o polecenie zapłaty?

Poprawne dane banku (nazwa, adres).Numer konta bankowego, z którego mają zostać pobierane środki.Dane i podpis Abonenta.

Od kiedy polecenie zapłaty będzie aktywne?

Usługa będzie aktywowana od kolejnego okresu rozliczeniowego.

Jak dezaktywować polecenie zapłaty?

Usługę można dezaktywować:  przesyłając informację listownie na adres: al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia; w lokalnym Biurze Obsługi Klienta/Salonie Firmowym.

Gdzie można sprawdzić, jaka będzie kwota abonamentu po zakończeniu okresu promocyjnego?

Informacja znajduje się na drugiej stronie umowy w ostatniej kolumnie tabeli Warunki Umowy.

Dlaczego saldo na koncie w Strefie Klienta różni się od kwoty na wystawionej fakturze?

Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku, gdy wszystkie dokumenty zostały opłacone, natomiast w niepełnej kwocie. Stan salda będzie odzwierciedleniem niezbilansowanej kwoty na rachunku abonenckim.

Czego dotyczą reklamacje?

Reklamacje mogą dotyczyć: niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, w tym niezapewniania właściwej jakości świadczonych usług; nieprawidłowego ustalenia należności z tytułu świadczenia usługi;niedotrzymania z winy dostawcy usług określonego w ...

Co należy zrobić w przypadku naliczenia kary za niezwrócenie sprzętu abonenckiego?

Jeżeli zgodnie z Regulaminem (pkt. 6.10) urządzenia abonenckie nie zostały zwrócone w ciągu 14 dni od daty rozwiązania/wygaśnięcia umowy, dostawca usług ma prawo do naliczenia opłaty za niezwrócenie sprzętu. Urządzenia abonenckie w dalszym ciągu nale...

Co należy zrobić, gdy dane Abonenta zostały wpisane do BIG/KRD?

W celu usunięcia wpisu z BIG (Biuro Informacji Gospodarczej) lub KRD (Krajowy Rejestr Dłużników) należy uregulować należność z tytułu świadczonych Państwu usług. Spłata zadłużenia pozwoli na usunięcie Państwa danych z baz dłużników.

Co należy zrobić w przypadku zgonu właściciela umowy?

W przypadku śmierci właściciela umowy prosimy o przesłanie aktu zgonu celem zamknięcia rachunku abonenckiego. Jeżeli do umowy abonenckiej dopisany był współwłaściciel, prawa i obowiązki wynikające z podpisanej umowy przechodzą na niego.

Na czym polega sprzedaż długu?

Windykacja sądowa prowadzona jest przez zewnętrzne firmy windykacyjne. W celu uzyskania informacji dotyczących prowadzonego postępowania prosimy o kontakt z firmą Eos Ksi Polska Sp. z o.o. (https://pl.eos-solutions.com/).

Co to jest przeniesienie numeru?

Przeniesienie numeru to uprawnienie Abonenta do zachowania posiadanego numeru przy zmianie operatora sieci. W sieci Vectra istnieje możliwość przeniesienia zarówno numeru stacjonarnego, jak i komórkowego.

Kiedy należy zwrócić sprzęt?

Sprzęt należy zwrócić w terminie 14 dni od daty rozwiązania lub wygaśnięcia umowy. Abonent zobowiązany jest zwrócić urządzenie abonenckie dostawcy usług w stanie nie gorszym niż wynikający z normalnej eksploatacji (§ 6.10 Regulaminu Świadczenia Usł...

Z czym wiąże się brak akceptacji regulaminu Strefy Klienta?

W przypadku braku akceptacji regulaminu Strefy Klienta zablokowana zostanie możliwość zalogowania się do portalu. Pamiętaj, że tracąc dostęp do Strefy Klienta nie będziesz mógł korzystać z obecnych na stronie funkcji, takich jak konfiguracja modemu, ...

Co to jest Vectra VOD?

Jest to tzw. usługa „wideo na żądanie” (Video On Demand). Pozwala ona na korzystanie z wirtualnej wideoteki: wypożyczanie filmów, seriali i innych programów bez wychodzenia z domu.

Które dekodery umożliwiają korzystanie z usługi VOD?

Obecnie Vectra VOD jest dostępne na dekoderach: 3830CD, 3831CD, 3831CDX, 5810CD, 5810CDX, 5830CDX, 4730CD oraz HMC-4120.

Co zrobić, gdy po naciśnięciu przycisku VOD pojawiają się czarne kwadraty?

W pierwszej kolejności proszę odłączyć dekoder od zasilania na co najmniej 30 sekund. Jeżeli czynność ta nie przyniosła spodziewanego rezultatu, zalecane jest przywrócenie ustawień domyślnych na dekoderze, wybierając opcję Menu -> Instalacja ->...

W jakich pakietach dostępne są kanały 4K?

Kanały Ultra TV 4K (152) oraz FunBox 4K (151) dostępne są w pakiecie platynowym. Kanał Eleven Sports 1 4K (234) dostępny jest w pakiecie Eleven.

Jak mogę czytać swoje ulubione czasopisma?

Prasa Online pozwala na nieograniczony dostęp do prasy na wszystkich urządzeniach (www, Android, iOS). Z usługi możesz korzystać online lub offline.

Czy mogę pobrać interesujące mnie wydanie?

Każde zakupione wydanie możesz pobrać w aplikacji mobilnej dowolną ilość razy. Wszystkie pobrane wydania znajdują się wyłącznie w aplikacji - zakładka „Pobrane”.Nie jest możliwe pobranie wydań korzystając z serwisu www.

Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

E-mail lub SMSa  z linkiem powinieneś otrzymać w ciągu  1-3 dni od instalacji usług Vectra. Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś SMSa to :Prosimy o kontakt : Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub ...

Co potrzebne jest do uruchomienia dekodera?

Do prawidłowego działania dekodera wystarczy łącze internetowe o przepustowości nie mniejszej niż 10Mb/s i konto Google.

Czy na dekoderze mogę korzystać z usługi VOD Vectra?

Tak, dekoder Vectra TV Smart w zakładce VOD udostępnia filmy i seriale na życzenie z biblioteki VOD Vectra.

Jak mogę anulować członkostwo?

Jeśli uznasz, że Netflix nie jest dla Ciebie, możesz w każdej chwili anulować konto online.Aby to zrobić, wybierz przycisk Anuluj członkostwo na stronie Konto.Więcej informacji znajdziesz na https://help.netflix.com/pl

Czy mogę rozpocząć korzystanie z Netflix na urządzeniach Vectry?

Obecnie możesz rozpocząć proces rejestracji za pośrednictwem dekodera TV Smart dostępnego w Vectrze. W trakcie rejestracji zostaniesz poproszony o dokończenie procesu w serwisie Netflix w przeglądarce.

Jaka jest różnica między dekoderem PVR (5810cdx, 5830cdx) a USB PVR (3830cd)?

Dekoder PVR to urządzenie z wbudowaną nagrywarką. Urządzenie oferujące usługę USB PVR umożliwia nagrywanie programów po podłączeniu do niego dysku zewnętrznego o pojemności co najmniej 32 GB. W przypadku użycia dysku o mniejszej pojemności (od 8 GB d...

Co należy zrobić, gdy zniknęła część kanałów, które wcześniej były dostępne?

Upewnij się, czy programy, do których masz dostęp, są zgodne z wykupionym przez Ciebie pakietem (lista kanałów dostępna jest na stronie: https://www.vectra.pl/telewizja). Tuż po instalacji lub wymianie dekoder działa w trybie instalacyjno-serwisowym ...

Czy do odbioru telewizji cyfrowej Vectry można wykorzystać telewizor z wbudowanym tunerem cyfrowym?

Ze względu na różnorodność produkowanych odbiorników nie bylibyśmy w stanie zapewnić wsparcia technicznego takiej usługi. Do odbioru należy wykorzystać jeden z naszych dekoderów lub moduł CI+.

Co zrobić, gdy na programach HD widoczne są czarne pasy po bokach?

Programy HD nie zawsze nadają pełnoekranowy obraz panoramiczny. Dla zachowania poprawnych proporcji obrazu umieszczane są w takich przypadkach czarne pasy po bokach ekranu. Vectra nie ma wpływu na treść i format materiału nadawanego przez nadawców.

Co zrobić, gdy nie można włączyć napisów na niektórych kanałach?

Nie wszystkie kanały posiadają możliwość włączenia napisów, zależy to od nadawcy sygnału oraz od typu konkretnego programu. Sprawdzić to można, naciskając na pilocie od dekodera przycisk OPTIONS -> Język napisów (dekodery HD) lub MENU -> Ustawi...

Co zrobić, gdy na telewizorze pojawia się informacja, że dekoder wyłączy się za XX minut?

Dekoder ma włączony „tryb oszczędzania energii”, aby tę opcję wyłączyć, należy nacisnąć przycisk MENU -> Twoje preferencje -> Oszczędność energii -> Auto wyłącznik -> NIE.

Co zrobić, gdy w przypadku dekodera MF-4K firmy Technisat na kanałach HD pojawia się wyłącznie dźwięk i nie ma obrazu?

Dekoder SD (Technisat MF-4K) nie jest technologicznie przystosowany do obsługi kanałów HD. Aby oglądać kanały w jakości HD, należy zamówić wymianę dekodera. Można to zrobić osobiście w lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub telefonicznie pod numerem ...

Co należy zrobić, gdy po podłączeniu nowego urządzenia do modemu za pomocą przewodu nie łączy się ono z Internetem?

W celu połączenia nowego urządzenia, należy z listy dostępnych sieci wybrać tę nazwę, która była wykorzystywana do tej pory, i wybrać opcję „Połącz”, a następnie wpisać hasło zabezpieczające sieć. Sposób wyboru połączenia może się różnić w zależn...

Internet działa bardzo wolno. Co należy zweryfikować?

W przypadku zaobserwowania znaczącego spadku prędkości Internetu uruchom ponownie modem i komputer, a następnie dokonaj pomiaru pod adresem http://vectra.speedtestcustom.com/. Prosimy mieć na uwadze, że miarodajny pomiar można wykonać jedynie przy po...

Jak zmienić swój adres IP?

Adres IP w sieciach Vectra jest przyznawany dynamicznie i automatycznie. Obecnie nie ma możliwości zmiany adresu IP na życzenie Klienta.

Czy istnieje możliwość korzystania z Internetu Vectry na innych urządzeniach niż komputer?

Vectra świadczy usługę dostępu do Internetu. Wybór urządzenia końcowego zależy od preferencji użytkownika.

Co zrobić w przypadku braku dostępu do konfiguracji Wi-Fi w Strefie Klienta mimo posiadania usługi Wi-Fi?

Dostęp do panelu konfiguracji Wi-Fi zostaje udzielony w ciągu 48 h po aktywacji usługi. Jeśli czas aktywacji usługi minął, a konfiguracja wciąż nie jest dostępna, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Czy poczta EVBox obsługuje IMAP?

Serwery evbox nie obsługują poczty IMAP.

Czy do korzystania z TV Online potrzebne są specjalne programy?

Aby korzystanie z usługi TV Online odbywało się w sposób prawidłowy i komfortowy dla użytkownika, dostawca usług zaleca, by urządzenia użytkownika spełniały następujące parametry:a) dla komputera:· dostęp do sieci o szybkości transmisji nie mniejszej...

Czy programy są nadawane w czasie rzeczywistym?

Tak, wszystkie kanały TV Online nadawane są w czasie rzeczywistym.

Jakie dane potrzebne są do rejestracji w MOOD?

Do rejestracji potrzebne są: e-mail, numer ewidencyjny Abonenta, PESEL lub NIP.

Jak często pojawiają się w serwisie nowe utwory?

Nowe utwory pojawiają się w serwisie w każdą środę.

Co zrobić przy zakłóceniach bądź braku części kanałów na module CI+?

Należy sprawdzić podłączenie okablowania oraz wykonać wyszukiwanie programów zgodnie z instrukcją załączoną do telewizora.

Jak zainstalować moduł CI+?

Umieść moduł w telewizorze, a następnie wyszukaj programy  zgodnie z instrukcją załączoną do telewizora.

Co zrobić w przypadku braku informacji o kanałach w dekoderze cyfrowym HD?

Należy ustawić prawidłową rozdzielczość obrazu za pomocą przycisku „Disp” na pilocie bądź „Res” na dekoderze. Szczegóły zawarte są w wideoporadniku.

W jaki sposób wykonać przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze cyfrowym?

Należy wejść  do menu dekodera poprzez naciśnięcie przycisku MENU na pilocie od dekodera. Wybrać pozycję Instalacja – Ustawienia domyślne oraz postępować zgodnie z dalszymi krokami. W poniższym poradniku przedstawiliśmy krok po kroku, w jaki sp...

Jak podłączyć kino domowe do dekodera cyfrowego?

Konieczne jest podłączenie kina domowego do dekodera za pomocą kabla optycznego do gniazda S/PDIF oraz ustawienie standardu dźwięku na przestrzenny w menu dekodera w zakładce "tryb dźwięku".W poniższym poradniku przedstawiliśmy krok po kroku, w jaki ...

Czy kartę SIM można wymienić na micro-SIM?

Tak. Jeżeli korzystasz z urządzenia wymagającego karty micro-SIM, możesz wymienić swoją dotychczasową kartę. Można ją zamówić w Biurach Obsługi Abonenta Vectra. Jest to usługa płatna zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Czy w miejscowości, gdzie Vectra nie świadczy usługi telewizji kablowej, można korzystać z usługi mobilnego Internetu?

Niestety tylko mieszkańcy miejscowości, gdzie są sieci Vectra, mogą zostać Abonentami usługi. Usługa działa wszędzie tam, gdzie jest zasięg.

Co może powodować zakłócenia podczas rozmowy telefonicznej?

Jeśli używasz telefonu bezprzewodowego, upewnij się, że baza aparatu nie stoi blisko ewentualnych źródeł zakłócenia, np. modemu, telewizora, głośnika. Zweryfikuj również, czy problem występuje na innym aparacie telefonicznym (najlepiej przewodowym). ...

Czy można sprawdzić liczbę darmowych minut, które pozostały w pakiecie?

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości.

Jak aktywować pocztę głosową?

Usługa poczty głosowej włączana jest poprzez wybór odpowiedniego numeru, zgodnie z poniższą instrukcją.Przekierowanie połączeń na pocztę głosową:natychmiastowe *21* 5555#gdy linia jest zajęta *67* 5555#w przypadku nieobecności *61* 5555#

Jak można skorzystać z usługi telefonii komórkowej?

W celu skorzystania z usługi wystarczy wypełnić formularz zamówienia znajdujący się na stronie internetowej lub skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 601 601 601 lub 801 080 880. Szczegółowe informacje na temat dostępności i funkcjonowania u...

Jakie dane można sprawdzić za pomocą kodów USSD?

Stan pakietu minutKod USSD *101#Informacja: Stan pakietu minut przyznanego w ramach abonamentu to XXX min. Możesz je wykorzystać do końca miesiąca.Stan limitu wydatkówKod USSD *102#Informacja: W ramach miesięcznego limitu wydatków pozostało Ci do wyk...

Jak włączyć „Przekierowanie numeru”?

Przekierowanie numeru – bezwarunkowePrzekierowanie połączeń – daje możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne Abonent płaci ja...

W jakiej formie należy przesłać wniosek o zwrot nadpłaty?

Poprzez formularz kontaktowy na stronie dostawcy usług.Osobiście w lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub Salonie Firmowym w Twojej miejscowości.Faksem pod numer 58 742 66 00.W formie listownej na adres korespondencyjny siedziby dostawcy usług – aleja Z...

W jakiej formie należy przesłać wniosek o przeksięgowanie?

Poprzez formularz kontaktowy na stronie dostawcy usług;osobiście w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub Salonie Firmowym w Twojej miejscowości;faksem pod numer 58 742 66 00;w formie listownej na adres korespondencyjny siedziby dostawcy usług –&nb...

Czym jest zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Zlecenie stałe ze zmienną kwotą gwarantuje opłacanie wystawionych faktur przez bank.

Co musi zawierać wniosek o zlecenie stałe ze zmienną kwotą?

Poprawne dane banku (nazwa, adres).Numer konta bankowego, z którego mają zostać pobierane pieniądze.Dane i podpis Abonenta.

W jakiej formie należy przesłać informację o anulowaniu rezygnacji?

Osobiście w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub Salonie Firmowym w Twojej miejscowości.Faksem pod numer 58 742 66 00.W formie listownej na adres korespondencyjny siedziby dostawcy usług: aleja Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia.Poprzez wiadomość e-mail op...

Do kiedy wysłać informację o anulowaniu rezygnacji?

W celu anulowania rezygnacji informacja musi dotrzeć do dostawcy usług przed zakończeniem okresu wypowiedzenia.

Gdzie można sprawdzić, jaki jest okres trwania warunków promocyjnych?

Informacja znajduje się na drugiej stronie umowy w tabeli Warunki Umowy oraz po zalogowaniu do Strefy Klienta.

Jak zarejestrować się do HBO GO?

W celu zarejestrowania się do usługi HBO GO należy wejść na stronę https://www.hbogo.pl. W prawym górnym rogu widnieje ikona „Zaloguj się”. Po przejściu do logowania istnieje możliwość wybrania przycisku Rejestracja. Aby poprawnie korzystać z se...

Dlaczego wysyłane są SMS-y lub e-maile windykacyjne?

Komunikaty wzywające do uregulowania należności wysyłamy zwykle z powodu nieopłacenia rachunku w wyznaczonym terminie w celu przypomnienia o konieczności dokonania wpłaty. Jeżeli płatność została dokonana, prosimy o sprawdzenie, czy:wpłata została do...

Dlaczego przesłany dowód wpłaty jest nieprawidłowy?

Nie honorujemy wyciągów z historii rachunku, zrzutów ekranowych, transakcji zleconych do realizacji itp. Potwierdzenie wpłaty należy wygenerować na stronie banku w formacie PDF w statusie transakcji zrealizowanej/wykonanej. W przypadku, gdy wpłata by...

Dlaczego mimo spłacenia zadłużenia Abonent figuruje na liście BIG/KRD?

Wypis z bazy dłużników następuje w ciągu 14 dni od daty zaksięgowania wpłaty.

Jak przepisać umowę na inną osobę?

Konieczne jest przesłanie wypełnionego wniosku o cesję, który dostępny jest pod adresem:Cesja umowy o świadczenie usługDokument można dostarczyć: 1. Osobiście w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub Salonie Firmowym w Twojej miejscowości.2. Faksem...

Czy przeniesienie numeru do Vectry jest płatne?

Nie, przeniesienie numeru jest bezpłatne. 

Jakie tytuły są dostępne w usłudze Prasa Online?

Lista aktualnie dostepnych tytułów znajduje się po d linkiem: Prasa Online - tytuły

Czy dekoder działa również poza domem?

Tak, możesz zabrać dekoder ze sobą gdziekolwiek się wybierasz. Dekoder do działania wymaga łącza internetowego. Tam gdzie jest internet może działać dekoder!

Czy mam na dekoderze dostęp do serwisów HBO GO i do Amazon prime?

Dekoder daje dostęp do aplikacji. Korzystanie z niektórych serwisów np. Netflix, HBO GO wymaga  zalogowania  do aktywnego konta. Dostęp do serwisu należy wykupić na stronie dostawcy. Niektóre serwisy jak HBO można wykupić w ramach pakietów ...

Czy mogę korzystać usługi Vectra TV Smart na urządzeniach mobilnych?

Tak. Na Smartfony i inne urządzenia mobilne dostępna jest aplikacja Vectra TV Smart, dzięki której możemy korzystać z Telewizji i serwisów VOD na Smartfonach, Tabletach i Laptopach. Aplikacja jest dostępna w sklepie Google Play oraz App Store (wkrótc...

Jak mogę sterować grami zainstalowanymi na dekoderze?

Prostsze gry można obsługiwać za pomocą pilota. Niektóre wymagają synchronizacji PADA do gier, za pomocą komunikacji Bluetooth z Dekoderem.

Czy dekoder podłączony do Internetu sieci komórkowej zużywa limit danych?

Tak, korzystanie z dekodera na Internetowej sieci Komórkowej zużywa limit danych komórkowych, po przekroczeniu którego najczęściej prędkość pobierania zostanie zmniejszona.

Jak rozpocząć korzystanie z Netflix?

Aby rozpocząć korzystanie z serwisu Netflix, wykonaj trzy proste kroki:1. Wybierz plan dopasowany do swoich potrzeb.2. Utwórz konto, wpisując swój adres e-mail i hasło.3. Wprowadź metodę płatności.To wszystko. Oglądaj do woli!Za korzystanie z serwisu...

Czy mogę pobrać programy lub filmy?

Możesz także pobierać ulubione seriale i programy na urządzenia przenośne z systemem iOS lub Android oraz na urządzenia z aplikacją dla systemu Windows 10. Pobrane tytuły możesz oglądać poza domem, bez połączenia z internetem. Więcej informacji ...

Czy usługa będzie działała poza granicami Polski?

Tak, z Vectra TV Smart można korzystać również poza granicami Polski, w ramach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (UE+ Islandia, Norwegia i Liechtenstein).

Co to jest moduł CI+?

Jest to urządzenie umożliwiające odbiór programów kodowanych w określonym systemie, np. Conax. Pozwala ono zastąpić dekoder.

Czy na dwóch niezależnych telewizorach można oglądać jednocześnie różne programy?

Jeden dekoder umożliwia podłączenie jednego telewizora i oglądanie w jednym czasie jednego programu. Do niezależnego oglądania telewizji na dwóch telewizorach służy usługa multiroom. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat usługi multiroom p...

Jak podłączyć dwa telewizory?

Do dekodera telewizji cyfrowej można podłączyć jeden telewizor. Jakiekolwiek rozwiązania techniczne służące podłączaniu większej liczby odbiorników do dekodera są niedozwolone. Drugi odbiornik można podłączyć na dwa sposoby:Do sygnału antenowego, tyl...

Ile filmów można nagrać na dekoderze z wbudowaną nagrywarką?

Dekoder PVR umożliwia nagrywanie zamiennie (dla dysku o pojemności 500 GB) 200 godzin (ok. 130 filmów) sygnału telewizyjnego w jakości SD oraz 60 godzin (ok. 45 filmów) sygnału w jakości HD.

Czy nagrane programy można udostępnić na innym urządzeniu (np. komputerze)?

Niestety nie, dekoder uniemożliwia dostęp zewnętrzny do dysku twardego. Format nagrań na dekoderach nie jest kompatybilny z formatami obsługiwanymi przez komputery.

W jaki sposób przeprowadzić restart dekodera?

Odłącz dekoder od źródła zasilania, odczekaj kilka sekund, a następnie podłącz ponownie.

Co zrobić, gdy dekoder nie odtwarza dźwięku i obrazu?

Brak wizji i fonii jest możliwy z wielu powodów. Może być spowodowany m.in. przez:wypięty kabel SCART (euro) lub HDMI; odbiornik telewizyjny przełączony na inne źródło sygnału (niż wpięty do odbiornika kabel);sygnał docierający do lokalu nieosiągając...

Co zrobić, gdy dekoder cyfrowy HD odbiera tylko dźwięk?

Proszę odłączyć dekoder od zasilania na kilkanaście sekund. Jeśli restart nie pomoże, należy sprawdzić, czy kabel HDMI nie uległ uszkodzeniu. W tym celu proszę o przepięcie kabla HDMI w inne gniazdo w telewizorze (HDMI 1/2/3/4). Jeżeli problem nie us...

Co należy zrobić, gdy dekoder HD nie pozwala na oglądanie kanałów z dźwiękiem?

Sprawdź, czy odbiornik lub dekoder nie jest wyciszony. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk DISP (na pilocie od dekodera) lub RES (na przednim panelu dekodera) do momentu mignięcia/zaniku obrazu (około kilku sekund). Jeżeli ta czynność nie pomog...

Co zrobić, gdy brakuje części kanałów bądź pojedynczych kanałów na dekoderze SD?

Należy przywrócić ustawienia fabryczne: MENU -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA FABRYCZNE -> AKTYWACJA USTAWIEŃ FABRYCZNYCH. W niektórych przypadkach może się pojawić zapytanie o PIN dekodera (0000). Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o...

Czy prędkości usług internetowych w sieci Vectra są gwarantowane?

Nie. Sieć Vectra oferuje łącza umożliwiające osiąganie pewnych maksymalnych prędkości w zależności od wybranego pakietu internetowego. Łącza gwarantujące prędkość (tzw. łącza z CIR) są przeznaczone do zastosowań profesjonalnych, a ich koszt jest kilk...

Co należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez kabel Ethernet?

Jeżeli Twój komputer jest połączony z modemem za pomocą kabla Ethernet i zauważyłeś, że połączenie z Internetem jest przerywane lub prędkość jest zaniżona, to odłącz modem od źródła zasilania, a następnie wykręć kabel antenowy z modemu, po czym wkręć...

Jaka jest pojemność konta on-line?

W sieci Vectra niezależnie od tego, jaki pakiet internetowy wybierzesz, dostaniesz 1 GB przestrzeni dla konta poczty elektronicznej i 200 MB dla konta WWW/FTP gratis.

Co należy zrobić, gdy wiadomości nie trafiają do skrzynki odbiorczej?

Często zdarza się, że w wyniku filtrowania wiadomości trafiają do folderu oznaczonego jako SPAM i nie są widoczne w skrzynce odbiorczej. Należy się również upewnić, czy używana skrzynka pocztowa nie jest zapełniona – w takim przypadku trzeb...

Czy na otrzymanym koncie FTP/WWW można założyć własną stronę?

Tak, strona będzie widoczna w sieci pod adresem www.TWOJLOGIN.evbox.pl.

Jakie programy można oglądać w TV Online?

Lista wszystkich programów oferowanych w ramach usługi TV Online wraz z EPG jest dostępna po wejściu do serwisu. Dostęp do poszczególnych kanałów uzależniony jest od aktywnego pakietu telewizji cyfrowej oraz tego, czy korzystając z usługi TV Online, ...

Dlaczego TV Online w czasie oglądania zatrzymuje się (buforuje)?

Przyczyn zakłóceń programów może być wiele. Jeżeli używają Państwo sprzętu i oprogramowania w konfiguracji nie gorszej niż zalecana przez operatora i mimo to występują zakłócenia, prosimy o przesłanie ich opisu za pośrednictwem formularza zgłoszeniow...

Skąd można pobrać aplikację do oglądania TV Online na platformie mobilnej?

Aplikacja jest dostępna w sklepie Google Play oraz App Store. 

Co to jest MOOD?

MOOD to serwis oferujący muzykę na żądanie poprzez internet oraz telefon komórkowy. Tworzony jest we współpracy z platformami satelitarnymi, operatorami kablowymi, komórkowymi i telekomunikacyjnymi. Music Only On Demand to dostęp do wszystkich gatunk...

Co należy zrobić, gdy dekoder HD nie umożliwia oglądania kanałów z dźwiękiem?

Sprawdź, czy odbiornik lub dekoder nie jest wyciszony. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk DISP (na pilocie od dekodera) lub RES (na przednim panelu dekodera) do momentu mignięcia/zaniku obrazu (około kilku sekund). Jeżeli ta czynność nie pomog...

W jaki sposób kontrolować dekoder cyfrowy oraz telewizor jednym pilotem?

W tym celu konieczne jest wybranie "menu" na pilocie dekodera, przejście do zakładki ustawień, wybranie opcji sterowanie HDMI-CEC oraz przełączenie opcji na "włączone" Aby zmienić ustawienie HDMI-CEC w odbiorniku, postępuj zgodnie z dołączoną do n...

Jak zmienić proporcję obrazu w dekoderze cyfrowym?

Aby dokonać zmiany, należy wejść w ustawienia dekodera, a następnie wybrać zakładkę opcję telewizora, gdzie dostępne są funkcje konfiguracji obrazu takie jak proporcja oraz format.W poniższym poradniku przedstawiliśmy krok po kroku, w jaki sposób zm...

Jak sprawdzić zasięg świadczenia usług Vectry?

Zasięg można sprawdzić na stronie internetowej, w Biurze Obsługi Klienta lub telefonując do Działu Obsługi Klienta na numery 801 0 801 80 lub 58 742 65 00. 

Jaka jest prędkość Internetu mobilnego?

Maksymalna prędkość pobierania danych jest uzależniona od posiadanego pakietu. Dla pakietów do 2 GB włącznie jest to 1 Mb/s, a maksymalna prędkość wysyłania danych to 384 kb/s.Abonenci pakietów powyżej 2 GB w technologii HSPA, jak i LTE mogą pobierać...

Czy usługa działa za granicą?

Usługa działa na terenie Unii Europejskiej w ramach roamingu. 

Czy bycie abonentem Vectry jest konieczne, aby korzystać z usługi Internetu mobilnego?

Nie trzeba być wcześniej Abonentem Vectry, żeby skorzystać z usługi Internetu mobilnego.

Co się stanie po przekroczeniu limitu danych?

Po wyczerpaniu limitu transferu danych usługa przestanie działać. Przed całkowitym wyczerpaniem limitu otrzymasz SMS-y informujące o stopniowym wyczerpaniu limitu: gdy zostanie 100 MB, gdy zostanie 30 MB oraz gdy zostaną 3 MB. Po wyczerpaniu limitu m...

Jak można sprawdzić limit transferu?

Limit transferu można sprawdzić, telefonując do Centrum Obsługi Klienta: 801 0 801 80 lub 58 742 65 00, albo osobiście w Dziale Obsługi Klienta. Operator będzie wysyłał SMS-y o stopniowym wyczerpywaniu limitu: gdy zostanie 100 MB, 30 MB oraz 3 MB.

Jak odsłuchać zapisane nagrania?

Na telefonie stacjonarnym należy wybrać *55, a następnie postępować zgodnie z komunikatami głosowymi.

Czym jest przeksięgowanie?

Jest to operacja polegająca na przeniesieniu danej kwoty z jednego konta na drugie.

Co musi zawierać wniosek o dezaktywację zlecenia stałego ze zmienną kwotą?

Dane Abonenta.Datę dezaktywacji usługi.

Od kiedy zlecenie stałe ze zmienną kwotą będzie dezaktywowane?

Faktura będzie przesłana na adres do korespondencji w miesiącu rozliczeniowym po miesiącu uwzględnionym w dacie dezaktywacji usługi.

Jak aktywować polecenie zapłaty?

Usługę można aktywować poprzez wniosek, dostarczając go: listownie, na adres: al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia,do Lokalnego Biura Obsługi Klienta lub Salonu Firmowego.Wniosek znajduje się pod poniższym linkiem:Zgoda na obciążenie rachunku

Co musi zawierać informacja o anulowaniu rezygnacji?

Dane i podpis Abonenta.Treść wskazującą na chęć anulowania rezygnacji.

Gdzie można sprawdzić, jaka jest miesięczna kwota abonamentu?

Informacja o miesięcznej kwocie abonamentu znajduje się na drugiej stronie umowy w tabeli Warunki Umowy po podliczeniu kwot w kolumnie „Opłata Abonamentowa po uwzględnieniu ulg w promocji (miesięcznie)”.

Czy nota księgowa jest wliczana w saldo konta w Strefie Klienta?

Tak, jest wliczana. W Strefie Klienta nie są dostępne dokumenty dotyczące not księgowych. W przypadku, gdy faktury, noty odsetkowe oraz korekty zostały uregulowane, saldo ukazuje niedopłatę wynikającą z noty księgowej, np. za brak zwróconego w termin...

W jakim terminie można zareklamować zaistniałe nieprawidłowości?

Reklamacja może być wniesiona w terminie 12 miesięcy:od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego określonego w umowie, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi;od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana;od...

W jakim terminie zostanie rozpatrzona złożona reklamacja?

Dostawca usług jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia wniesienia reklamacji. W przypadku wniesienia jej telefonicznie, korespondencyjnie lub drogą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia musi nastąpić w terminie 14 dni od dnia...

Dlaczego usługi zostały zablokowane?

W przypadku nieuregulowania zadłużenia w wyznaczonym terminie Vectra S.A. ma prawo do zablokowania świadczenia usług. Ponowne podłączenie usług nastąpi po spłacie zadłużenia.

W jaki sposób przenieść usługi?

W tym celu konieczne jest przesłanie stosownego wniosku. 1. Osobiście w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub Salonie Firmowym w Twojej miejscowości.2. Faksem pod numer 58 742 66 00.3. W formie listownej na adres korespondencyjny siedziby dostawcy...

W jakiej formie należy przesłać wniosek na zawieszenie usług?

1. Osobiście w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta lub Salonie Firmowym w Twojej miejscowości.2. Faksem pod numer 58 742 66 00.3. W formie listownej na adres korespondencyjny siedziby dostawcy usług: aleja Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia.4. Poprzez wiadomo...

Jakie dane są potrzebne do przeniesienia numeru?

Konieczne jest podanie numeru telefonu, a także danych zebranych przez obecnego operatora (imię i nazwisko, identyfikator Klienta).

W jakich miejscowościach dostępna jest usługa Vectra VOD?

Usługa Vectra VOD jest dostępna w następujących miejscowościach: Bartoszyce Bełchatów Będzin Biała Podlaska Białystok Bielawa Bielsko Biała Bolszewo Borkowo Braniewo Bydgoszcz Bytom Chełmek Chorzów Choszczno Cieszyn Czarna Białosto...

Czy technologia 4K dotyczy także gier?

Tak, coraz więcej gier wideo może zostać uruchomionych w jakości 4K. Użytkownicy zainteresowani takimi produkcjami muszą jednak posiadać odpowiednią konsolę lub komputer zdolny do obsługi wysokiej rozdzielczości obrazu. 

Czy w ofercie Vectry pojawią się z czasem dodatkowy programy 4K?

Tak, już teraz pracujemy nad zapewnieniem naszym klientom dostępu do dodatkowych kanałów 4K. Robimy wszystko, aby pojawiły się one jak najszybciej w naszej ofercie. 

Jak mogę skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego oraz z subskrypcji?

Darmowy okres próbny trwa 14 dni (od dnia zawarcia umowy). Po tym okresie usługa jest automatycznie wyłączana.Jeżeli chcesz korzystać z usługi po okresie próbnym możesz kupić subskrypcję na stronie www.vectra.pl, telefonicznie lub bezpośrednio w Salo...

Na ilu urządzeniach mogę korzystać z usługi?

Korzystając z jednego konta, możesz czytać swoje wydania na dwóch urządzeniach jednocześnie. Publico24 Newsstand to zarówno aplikacja, jak i prasa on-line, czyli serwis https://e.publico24.pl/press.Tytuły przypisujemy do konta, a nie do urządzenia.

Nie dostałem wiadomości E-mail/SMS z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt : Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów) Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–2...

Jak mogę włączyć TIDAL w VECTRZE?

Od 1 do 3 dni po instalacji usług VECTRA otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie.lubzadzwonić na nr. tel. 601&nb...

Skasowałem wiadomość SMS/E-mail z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt:Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego(opłaty według stawek operatorów) Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. ...

Jakie są minimalne wymagania łącza internetowego do działania dekodera?

Zalecamy aby łącze internetowe było nie mniejsze niż 10Mb/s.

Czym jest Netflix?

Netflix to usługa przesyłania strumieniowego, dzięki której użytkownicy mogą korzystać z szerokiej oferty filmów, seriali, programów oraz dokumentów za pośrednictwem urządzeń połączonych z internetem. Materiały dostępne w serwisie Netflix możesz oglą...

Co to jest PVR?

PVR (Personal Video Recorder) to dekoder z nagrywarką. Zapewnia większą wygodę podczas oglądania telewizji, gdyż dzięki PVR można pauzować, przewijać oraz nagrywać ulubione programy, by odtwarzać je w dowolnym czasie. Można również zaprogramować nagr...

Czy możliwe jest nagrywanie dwóch kanałów jednocześnie?

Tak, dekodery 3831CDX, 5830CDX, 5810CDX i HMC-4120 umożliwiają nagrywanie dwóch różnych kanałów i oglądanie trzeciego, pod warunkiem że kanał, który chcemy oglądać, jest nadawany na tym samym transporcie (paśmie), co jeden z kanałów nagrywanych.

Co zrobić, gdy nie działa pilot do dekodera?

Sprawdź, czy przyczyną problemu nie są wyczerpane baterie. Jeśli ich wymiana nie pomoże, udaj się do Biura Obsługi Klienta w celu wymiany pilota.

Co należy zrobić w przypadku „pikselizacji” obrazu na części kanałów?

Jeśli na ekranie widzimy obraz rozpadający się na kwadraty, jest to oznaka zakłóceń sygnału.Proponujemy odłączyć dekoder od zasilania na kilkanaście sekund oraz docisnąć kabel antenowy. Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o kontakt z naszy...

Co zrobić w przypadku zamrożenia obrazu (tzw. stop-klatki); czym to może być spowodowane?

W pierwszej kolejności należy odłączyć dekoder od zasilania i podłączyć go ponownie. Jeżeli problem będzie występował w dalszym ciągu, prosimy skontaktować się z naszym Działem Pomocy Technicznej pod numerem 801 0 801 80 (tel. stacjonarne) bądź (58) ...

Ile urządzeń można podłączyć do Internetu Vectry?

Jeżeli posiadasz modem kablowy z usługą Wi-Fi skonfigurowany w trybie pracy router, to maksymalna liczba podłączonych urządzeń (cztery przez połączenie Ethernet oraz osiem przez Wi-Fi) wynosi dwanaście.Bez usługi Wi-Fi bądź przy modemie skonfigurowan...

Czy do modemu kablowego można podłączyć własny router?

Tak, modemy w Vectrze współpracują ze wszystkimi standardowymi routerami kablowymi posiadającymi wejście WAN.

Czy istnieje możliwość zalogowania się na stronę konfiguracyjną modemu?

Z powodu świadczenia usług uzależnionych od określonej konfiguracji modemu Vectra nie umożliwia dostępu do konfiguracji z poziomu urządzenia.W celu konfiguracji podstawowych parametrów, tj. kanału nadawania, hasła czy nazwa sieci, należy skorzystać z...

Czy adres IP jest adresem prywatnym, czy publicznym?

Adres IP w sieciach Vectra jest zazwyczaj adresem publicznym.

Czy transmisja danych przez sieć kablową wpływa na jakość sygnału telewizyjnego?

Transmisja danych poprzez sieć telewizji kablowej nie ma wpływu na jakość odbieranego sygnału telewizyjnego.

Co należy zrobić, gdy pojawią się przerwy w dostępie do Internetu przez Wi-Fi?

Jeśli łączysz się bezprzewodowo (Wi-Fi) i zauważyłeś, że połączenie jest przerywane lub prędkość jest zaniżona, sprawdź, czy te same nieprawidłowości pojawiają się przy połączeniu kablowym. Jeśli działanie usługi przy tym sposobie podłączenia jest pr...

Czy Vectra blokuje porty protokołu?

Porty nie są blokowane. W przypadku problemów z adresacją należy zmienić tryb pracy modemu na bridge, w przeciwnym razie modem będzie funkcjonował w trybie pracy zwanym „routerem”, który przydziela wyłącznie adresy wewnętrzne. Jeżeli pomimo popr...

W jaki sposób można dokonać zmiany hasła dostępu do poczty/FTP?

Jeżeli pamiętasz swoje hasło, zaloguj się na swoje konto przez adres https://www.vectra.pl/poczta, następnie wejdź w OPCJE i kliknij „Zmiana hasła”.Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, skontaktuj się Działem Obsługi Klienta poprzez jeden z kanałó...

W jaki sposób założyć konto poczty/FTP/WWW?

Aby włączyć usługę poczty/FTP/WWW, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, korzystając z jednego z dostępnych kanałów kontaktu, np. poprzez formularz znajdujący się pod adresem http://www.vectra.pl/kontakt. Warunkiem utworzenia konta jest ...

Co należy sprawdzić, gdy nie działa strona, którą umieszczono na serwerze FTP?

Aby strona funkcjonowała prawidłowo, musi ona spełnić poniższe warunki:Główny plik strony powinien nazywać się index.htmlWszystkie pliki związane ze stroną, w tym plik index.html, powinny być umieszczone w folderze public_html (w przypadku, kiedy tak...

Czy istnieje możliwość utworzenia aliasu adresu e-mail?

Tak, możliwe jest utworzenie dowolnej ilości aliasów do głównego konta.  W tym celu należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta, korzystając z jednego z dostępnych kanałów kontaktu, np. poprzez formularz znajdujący się pod adresem http://w...

Jakie warunki należy spełnić, aby korzystać z usługi TV Online w Vectrze?

Warunkiem korzystania z usługi Vectra TV Online jest bycie Abonentem Vectry i posiadanie pakietów podstawowych lub premium dostępnych w Usłudze. TV Online jest dostępne zarówno dla Klientów Telewizji Cyfrowej oraz Analogowej. Dostęp do Bibliotek...

Czy oglądanie TV Online w Vectrze wymaga posiadania pakietu telewizyjnego?

Tak, do użytkowania usługi wymagane jest posiadanie co najmniej Pakietu Stalowego telewizji cyfrowej.Wybrane programy w serwisie TV Online są dostępne wyłącznie dla Abonentów opłacających odpowiedni pakiet.

Czy usługa TV Online jest bezpłatna?

Tak. Abonenci Vectry spełniający warunki umożliwiające dostęp do usługi TV Online nie ponoszą z tego tytułu dodatkowych opłat.

Czy można oglądać TV Online, korzystając z Internetu mobilnego Vectry?

Tak, jednakże niektóre z programów mogą być niedostępne poza siecią Vectra – wynika to z warunków odrębnych umów, które dostawca usług zawarł z poszczególnymi nadawcami lub dostawcami programów.

Jak odzyskać utracone hasło do usługi?

W przypadku zapomnienia hasła należy skorzystać z opcji jego przypomnienia.Jeżeli opcja przypomnienia hasła nie zadziała, należy skontaktować się Działem Obsługi Klienta za pomocą jednego z kanałów kontaktu dostępnych na http://www.vectra.pl/kon...

Jak zarejestrować się w serwisie MOOD?

W celu dokonania rejestracji należy odwiedzić stronę http://mood.pl/ lub wybrać odnośnik MOOD na stronie Vectry. W obu przypadkach konieczne będzie przejście do witryny logowania, a następnie rozpoczęcie procedury rejestracji.

Co zrobić w przypadku komunikatu „problem z kartą” w module CI+?

Należy delikatnie przetrzeć chip na karcie oraz wyczyścić slot karty energicznie w niego dmuchając.

Czy wszystkie kanały w TV Online dostępne są w jakości HD?

Obecnie tylko część kanałów jest dostępnych w jakości HD i wyższej. Kanały dostępne w jakości 4K:ELEVEN SPORTS 4KKanały dostępne w jakości 1080p:ANIMAL PLANET HDCARTOON NETWORKDA VINCIDISCOVERY CHANNEL  HDDISCOVERY SCIENCE HDELEVEN SPORTS 1...

Jak stworzyć listę programów na dekoderze cyfrowym?

W tym celu konieczne jest wejście w ustawienia dekodera,  zakładkę listy ulubionych kanałów oraz wybranie nowej listy, gdzie pojawi się możliwość dodawania pozycji.W poniższym poradniku przedstawiliśmy krok po kroku, w jaki sposób stworzyć listę...

Czy jest limit ściągniętych danych?

Tak, istnieje limit transferu danych. Na początku wynosi on 100 MB do wykorzystania w okresie testowym. Po zakończeniu okresu testowego pojawia się limit miesięczny, którego wielkość zależy od wybranego pakietu i wynosi odpowiednio: 1 GB, 2 GB, 4 GB,...

Jak ukryć swój numer telefonu (CLIR)?

Ukrywanie numeru (CLIR) – na stałeDzięki tej usłudze każdy Abonent Vectry ma możliwość zastrzeżenia prezentacji swojego numeru innym Abonentom. Możesz aktywować lub dezaktywować ukrywanie numeru poprzez ustawienia pokazywania numeru w opcjach telefon...

Od kiedy zlecenie stałe ze zmienną kwotą staje się aktywne?

Usługa będzie aktywowana od kolejnego okresu rozliczeniowego.

Czym jest anulowanie rezygnacji?

Na podstawie przesłanej informacji anulujemy wcześniej wysłane wypowiedzenie.

Czym jest HBO GO?

HBO GO gwarantuje nieograniczony dostęp do kanałów HBO, HBO2, HBO3 na żywo oraz do biblioteki filmów i seriali za pomocą Twojego komputera, urządzenia mobilnego, tabletu oraz połączonego z Internetem telewizora z aplikacją HBO GO. W HBO GO możesz ogl...

Czym są kody USSD?

Kody USSD są wprowadzane przez Abonenta bezpośrednio z poziomu telefonu. Dają one możliwość sprawdzenia poziomu wykorzystania pakietów.

Jak korzystać z kodów USSD?

Kody USSD wprowadza się z klawiatury telefonu analogicznie do wybierania numeru docelowego. Naciśnięcie przycisku „słuchawki” (dzwonienia) powoduje zatwierdzenie i wysłanie kodu. Po chwili na ekranie telefonu wyświetlana jest odpowiedź wynikająca za ...

Do czego służą kody USSD?

Za pomocą kodów USSD można sprawdzić stan pakietu minut, SMS, limitu wydatków, transmisji danych. Kody USSD gwarantują możliwość wykonania szeregu czynności, takich jak ukrywanie czy przekierowanie numeru.

Czy w Strefie Klienta widnieje obecne saldo do zapłaty?

Tak, dokumenty finansowe, jak również operacje finansowe, dostępne są w Strefie Klienta w zakładce Płatności.

Czy saldo na koncie w Strefie Klienta uwzględnia faktury, których termin płatności nie został jeszcze określony?

Tak, uwzględnia. W Strefie Klienta wyświetla się informacja o zapłaceniu wszystkich dokumentów, natomiast bez uwzględnienia faktur, które nie mają jeszcze wymaganego terminu płatności. Faktury wystawiane są na początku miesiąca, natomiast w Strefie K...

Czy istnieje możliwość odwołania się od decyzji przedstawionej w odpowiedzi na reklamację?

Odpowiedź reklamacyjna jest ostatecznym rozstrzygnięciem sprawy i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego. Dalsze spory cywilnoprawne pomiędzy Abonentem a dostawcą usług mogą być skierowane:do Prezesa UKE, jako do podmiotu uprawnion...

Jak wyjaśnić sprawę zadłużenia w przypadku wątpliwości z nim związanych?

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zadłużenia zapraszamy do kontaktu z Sekcją Windykacji pod adresem windykacja@vectra.pl, numerem telefonu 801 080 180 lub 58 742 65 00 oraz poprzez formularz kontaktowy https://www.vectra.pl/kontakt.

Co zrobić, aby wstrzymać działania windykacyjne po spłaceniu zaległości?

W celu przyspieszenia wstrzymania działań windykacyjnych prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonanej wpłaty na adres windykacja@vectra.pl. 

Czy istnieje możliwość przedłużenia terminu płatności?

Tak, w szczególnych przypadkach dajemy możliwość przedłużenia terminu płatności. W tym celu należy do nas napisać na adres windykacja@vectra.pl. Rozpatrzymy Państwa wniosek, a o podjętej decyzji poinformujemy najszybciej jak to możliwe.Prolongata pła...

Czy istnieje możliwość rozłożenia zadłużenie na raty?

Tak, w szczególnych przypadkach dajemy możliwość spłaty zadłużenia w ratach. W tym celu należy do nas napisać na adres windykacja@vectra.pl. Rozpatrzymy Państwa wniosek, a o podjętej decyzji poinformujemy najszybciej jak to możliwe.Prolongata płatnoś...

Czy po rozwiązaniu umowy konieczne jest zwrócenie sprzętu?

Tak, urządzenia niezbędne do dostarczania usług udostępniane w trakcie trwania umowy należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty rozwiązania lub wygaśnięcia umowy. Sprzęt powinien zostać zwrócony w stanie nie gorszym niż wynikający z normalnej eksploatacji...

Czy dane Abonenta mogą zostać wpisane do Rejestru Dłużników?

Tak, Vectra S.A. jest partnerem Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A. oraz partnerem Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. W przypadku, gdy wymagana należność z tytułu świadczonych Państwu usług nie zostanie uregulowan...

Jaka jest przyczyna konieczności uiszczenia opłaty po rozwiązaniu umowy?

Rozwiązanie umowy nie uchyla obowiązku uiszczenia opłat z tytułu świadczonych usług.

Dlaczego została naliczona opłata za zerwanie warunków umowy promocyjnej?

W przypadku rozwiązania umowy przez Abonenta przed upływem okresu zobowiązania Vectra S.A. ma prawo do naliczenia dodatkowej opłaty wynikającej ze zwrotu przyznanych ulg.

Czy usługa VOD wymaga aktywacji?

Nie. Aplikacja służąca do korzystania z Vectra VOD jest dostępna na określonych modelach dekoderów telewizji cyfrowej.

Czy abonenci są informowani o rozpatrzeniu wniosków?

Na wszystkich etapach przenoszenia numeru Klient otrzymuje powiadomienia poprzez SMS, e-mail lub telefon.

Kiedy można dokonać przeniesienia numeru?

Numer można przenieść bez zachowania okresu wypowiedzenia u obecnego operatora, z zachowaniem okresu wypowiedzenia lub na koniec umowy lojalnościowej z nim zawartej.

Czy istnieje możliwość przeniesienia numeru między strefami numeracyjnymi, np. z Warszawy do Gdańska?

W przypadku numerów stacjonarnych przeniesienie numeru może być zrealizowane wewnątrz jednej strefy numeracyjnej. Nie ma możliwości przeniesienia numeru do strefy, w której funkcjonuje inny numer kierunkowy.Przeniesienia numeru telefonu komórkowego m...

Czy dotychczasowy operator może odmówić przeniesienia numeru?

Nie, przy dochowaniu niezbędnych warunków nie ma takiej możliwości. 

Czy Abonenci są informowani o przebiegu procesu przeniesienia numeru?

Poinformujemy Cię o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).

Mam telewizor FullHD (1080p) – czy pozwoli mi on na zobaczenie treści 4K?

Niestety do oglądania materiałów w 4K konieczne jest posiadanie telewizora 4K. Treści nagrane w jakości 4K oraz programy 4K zostaną wyświetlone za pośrednictwem dekodera 4K, ale w rozdzielczości równej ekranowi Twojego telewizora, czyli 1920x1080.

Co potrzebuję, aby oglądać telewizję i materiały VOD w 4K w Vectrze?

Niezbędne jest posiadanie dekodera 4K, telewizora 4K oraz dostępu do odpowiedniego pakietu telewizyjnego. 

Czy materiały 4K w Vectra VOD są droższe?

Nie, materiały 4K w Vectra VOD nie są droższe. Kosztują tyle, co te same tytuły w rozdzielczości HD.

Czym jest Prasa Online?

Prasa Online  (Publico24 Newsstand) to kiosk cyfrowy, z nielimitowanym  dostępem do najlepszej polskiej prasy. Z usługi możesz korzystać w formie miesięcznej odnawialnej subskrypcji. 

Jak mogę anulować subskrypcję?

Subskrypcję możesz anulować w każdej chwili.  Możesz to zrobić w formie pisemnej lub elektronicznie. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub jednego z B...

Dlaczego w niektórych czasopismach są wydania HTML, a w innych wydania w formacie PDF?

Format prezentowania wydania jest zależny od Wydawców współpracujących z Publico24 Newsstand, jednak dążymy do prezentowania całej treści w formacie HTML.

Nie otrzymałem Regulaminu usługi Prasa Online?

Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/.

Jestem aktualnym klientem VECTRY, czy mogę korzystać z oferty TIDAL w VECTRZE?

Tak – Jeżeli jesteś aktualnym klientem VECTRY to możesz korzystać z TIDAL w ramach  dedykowanej oferty dla obecnych klientów.\Dedykowane Tobie produkty znajdziesz w Strefie Klienta.Możesz też skontaktować się z  Centrum ...

Nie otrzymałem Regulaminu usługi TIDAL ?

Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/.

Jak zresetować hasło?

Otwórz aplikację TIDAL na dowolnym urządzeniu.- Wybierz opcję Zaloguj na ekranie powitalnym i kliknij Zresetowanie hasła.- Jako nazwę użytkownika podaj adres e-mail, którego użyłeś do założenie konta.- Poczekaj na wiadomość e-mail z linkiem...

Dlaczego konieczne jest posiadanie konta Google?

Dekoder korzysta z systemu operacyjnego Android TV i do poprawnego działania niezbędne jest posiadanie konta google. Dzięki niemu można również pobierać dodatkowe aplikacje ze sklepu google.

Czy mogę na dekoderze odtwarzać filmy i zdjęcia z innych urządzeń?

Tak. Można dzięki funkcji Chromecast uruchamiać filmy bezpośrednio na ekranie telewizora z urządzeń mobilnych. Można też podłączyć do portu USB pamięć zewnętrzną i odtwarzać z niej zdjęcia lub filmy.

Czy na telewizorze HD Ready mogę oglądać filmy 4K?

Dedekoder Vectra TV smart  udostępnia obraz 4K  tylko na odbiornikach 4K. Na odbiorniku TV HD ready obraz będzie miał niższą rozdzielczość – 720.

Czy dekoder mogę podłączyć do telewizora przewodem SCART?

Nie, dekoder podłączamy do telewizora tylko przewodem HDMI, dołączonym do zestawu instalacyjnego?

Gdzie mogę znaleźć aplikację Netflix?

Aplikacja Netflix dostępna jest na najnowszym urządzeniu w ofercie Vectry -  dekoderze TV Smart.Aplikację Netflix można pobrać na swoje urządzenie, o ile nie została wcześniej na nim zainstalowana. Działanie aplikacji Netflix może się różnić w z...

Vectra

KONTAKT

X -
Konfigurator ofert
Oglądaj TV Online
Przejdź do
Odnośnik do profilu na Facebook
Odnośnik do kanału na YouTube
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij