CANAL+

CANAL+ to największe hity serialowe i filmowe po raz pierwszy w telewizji. Nagradzane kino prosto z Hollywood i produkcje oryginalne. Różnorodność gatunków. Najwięksi reżyserzy i aktorzy. Autorskie programy, relacje na żywo z największych wydarzeń w świecie filmu. Najwyższej klasy rozgrywki sportowe oraz nagradzane i cenione dokumenty.

Co warto obejrzeć

Cash Out

2024

Zobacz zwiastun

Ewakuacja

Wielka Brytania, 2023

Zobacz zwiastun

Poprzednie życie

USA, Kore Południowa, 2023

Zobacz zwiastun

Negociador

Brazylia, 2023

Zobacz zwiastun

Dźwięk wolności

USA, Meksyk, Kolumbia, 2023

Zobacz zwiastun
next
previous

Pytania i odpowiedzi

Jak zamówić CANAL+ przez Internet?

Jeżeli jesteś już naszym klientem zaloguj się do Strefy Klienta ebok.vectra.pl i wejdź do zakładki Usługi i Oferta.

Jak długo trwa umowa CANAL+?

Czas trwania Umowy na Pakiet CANAL+ zależny jest od warunków promocji, z którymi zapozna Cię konsultant lub które zawarte są w Regulaminie promocji.

Co jest niezbędne do zakupu pakietu CANAL+?

Aby wykupić dostęp do pakietu CANAL+ lub usługi CANAL+ online w Vectrze musisz być klientem jednej z usług głównych operatora.

Chcę odbierać kanały CANAL+ na kilku odbiornikach. Jak zakupić opcję multiroom?

Aby wykupić usługę Multiroom skontaktuj się z naszą infolinią 601601601 lub odwiedź jeden z naszych salonów firmowych.

Czy mogę odbierać CANAL+ w Vectrze bez telewizora?

Jeżeli nie posiadasz w Vectrze usługi telewizyjnej, możesz wykupić dostęp do CANAL+ online.
Po zalogowaniu do serwisu będziesz miał dostęp do tysiąca tytułów na żądanie i kanałów CANAL+.

Czy mogę odbierać CANAL+ za granicą?

Z CANAL+ online możesz korzystać na terenie UE. Usługę musisz wykupić w Polsce, płacąc z polskiego konta bankowego. Wszyscy abonenci Pakietu CANAL+ w Vectrze mają również dostęp do serwisu CANAL+ online.

Interesuje mnie oferta pakietu Telewizji z Internetem od Vectry. W jaki sposób mogę go zakupić?

Aby wykupić dostęp do naszych usług możesz skorzystać z kilku możliwości:

  1. Strona www.vectra.pl


  2. Kontakt z infolinią sprzedażową pod numerem 601601601


  3. Wizyta w jednym z salonów firmowych


  4. Kontakt z naszym Przedstawicielem Handlowym

Czy mogę zmienić pakiet telewizji na wyższy w trakcie trwania umowy?

Aby sprawdzić możliwości zmiany aktualnej umowy skontaktuj się z naszą infolinią sprzedażową pod numerem 601601601 lub odwiedź jeden z salonów firmowych www.vectra.pl/salony-firmowe-vectra.