Rekompensata

Odnotowaliśmy wiele pytań dotyczących udzielonej określonej grupie naszych klientów rekompensaty w postaci dostępu do kanału Cinemax bez dodatkowych opłat przez 2 miesiące.

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania i wyjaśniamy najważniejsze kwestie:

1. Dlaczego powstała rekompensata w postaci bezpłatnej usługi telewizyjnej w Pakiecie Premium Cinemax na okres dwóch miesięcy, od 1 maja 2020 do 30 czerwca 2020?

a. Rekompensata, czyli dostęp do kanału Cinemax bez dodatkowych opłat przez 2 miesiące, to jeden z warunków, jaki musimy spełnić wobec określonej grupy klientów zgodnie z decyzją prezesa UOKiK. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że istniało prawdopodobieństwo naruszenia przez nas zbiorowych interesów określonej grupy klientów podczas wprowadzenia w sierpniu 2015 roku jednostronnych zmian w obowiązujących umowach określonej grupy klientów. Zobowiązaliśmy się do zrekompensowania skutków tych zmian wskazanej przez UOKiK grupie klientów.

2. Kto należy do tej określonej grupy klientów? Dlaczego rekompensata w postaci bezpłatnej usługi telewizyjnej w Pakiecie Premium Cinemax na okres dwóch miesięcy została mi przyznana?

a. Jako klient zostałeś w sierpniu 2015 roku dotknięty zmianami programowymi (przeniesienie programów MiniMini+, Orange Sport, Disney XD, MiniMini+HD, nSport+, Ale Kino+, Ale Kino+HD, Playboy, TeleToon+, TeleToon+ HD z oferty kanałów gwarantowanych do niegwarantowanych bez klauzuli modyfikacyjnej umożliwiającej takie działanie) i jesteś w tej chwili abonentem usługi telewizji cyfrowej. To właśnie tej grupie Klientów aktywowaliśmy usługę telewizyjną w Pakiecie Premium – kanał Cinemax na okres dwóch miesięcy, od 1 maja 2020 do 30 czerwca 2020. Po tym czasie usługa zostanie automatycznie wyłączona, bez konieczności wykonania jakiejkolwiek czynności ze strony Abonenta.

3. Kto był upoważniony do otrzymania rekompensaty w postaci Cinemax bez dodatkowych opłat przez 2 miesiące?

a. WARUNEK 1: posiadałeś w sierpniu 2015 umowę z VECTRA z okresem zobowiązania (czyli np. 12- lub 24 - miesięcznym okresie), w której wprowadziliśmy wspomniane w decyzji prezesa UOKiK jednostronne zmiany.

b. WARUNEK 2: byłeś naszym aktywnym (obecnym) Abonentem usługi telewizji cyfrowej na dwa tygodnie po uprawomocnieniu się decyzji UOKiK, tj. 14 lutego 2020.

c. WARUNEK 3: nie miałeś zakończonej umowy (odłączenie sygnału) do 30 czerwca 2020 roku oraz posiadałeś sprzęt umożliwiający odbiór Cinemax (bez spełnienia tych warunków nie moglibyśmy zrealizować rekompensaty, tj. świadczyć usługi dostępu bez dodatkowych opłat do Cinemax przez 2 miesiące).

4. Jak mogę zrezygnować z usługi, czy po okresie bezpłatnym będę musiał płacić za dostęp do kanału Cinemax?

a. Po dwóch miesiącach usługa wyłączy się automatycznie, bez konieczności wykonania jakiejkolwiek czynności ze strony Abonenta.

5. Czy kanał Cinemax dostępny w ramach rekompensaty jest dostępny także w aplikacji i serwisie VECTRA TV Online?

a. Kanał Cinemax dostępny w ramach rekompensaty nie jest dostępny w naszej aplikacji i serwisie VECTRA TV Online. Rekompensata obejmuje dostęp do kanału Cinemax tylko na dekoderach.

Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

Vectra

KONTAKT

X -
Konfigurator ofert
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij