Szanowni Państwo,

pragniemy bardzo przeprosić za niedogodności, które mogą wystąpić na dekoderze HMC 4120 powodując brak możliwości nagrywania PVR . Przyczyny tej awarii zostały już zdiagnozowane i usługi są sukcesywnie przywracane. Jeżeli jeszcze nie mają Państwo możliwości nagrywania, prosimy o wykonanie czynności podanych poniżej:

1. Proszę uruchomić „menu” dekodera.

2. Następnie należy wybrać pozycję „diagnostyka”.

3. W kolejnym kroku należy wybrać „informacja o systemie”.

4. Proszę odczytać „tryb aplikacji”.

5. Jeżeli „tryb aplikacji” jest inny niż 14, należy przełączyć kanał na jeden z wyszczególnionych kanałów i odczekać do 60 minut:

TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TV Puls, TVP Seriale, TVP Historia, TVP ABC, TVP Info, AXN HD, Eleven Sports 4, NUTA.TV HD, Stopklatka TV HD, TVN 24 HD, TVN 7 HD, TVN HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD, TVN 24 HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD, TVN 24 HD, ADVENTURE HD, FOX Comedy HD, FOX HD, History, MOTOWIZJA HD, Polsat HD, Polsat News HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Sport HD, TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVP Info HD, SPORTKLUB HD, FilmBox Premium HD, France 24 FRA, France 24 ENG, Cartoon Network, TV6 HD,

6. Jeżeli po kilkudziesięciu minutach tryb aplikacji nie ulegnie zmianie na liczbę 14, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta.

Centrum Obsługi Klienta

Tel.: 801 080 180
Tel.: 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów)
Faks: 58 74 26 600

Godziny pracy:
pon.-pt. 7:00-22:00
sob.-nd. 8:00-22:00

Witaj na nowej stronie internetowej Vectry!

Vectra

KONTAKT

X -
Polecana oferta!
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

zamknij