VECTRA Dajemy Więcej

Obsługa KlientaZadowolenie klientów jest najważniejszą wartością

BOK Vectra

Obsługa klienta

W celu zapewnienia sprawnego kontaktu z naszą firmą Vectra oddaje do dyspozycji abonentów tradycyjne i nowoczesne kanały komunikacyjne. Na terenie całego kraju działają 97 Biura Obsługi Klienta (BOK). Spora część z nich to nowoczesne Salony Sprzedaży, spełniające najwyższe standardy obsługi.

Trwa przekształcanie pozostałych BOK w Salony Sprzedaży, często z jednoczesną zmianą ich lokalizacji na punkty o bardziej dogodnym dostępie dla lokalnych mieszkańców - zostają one przeniesione w rejon śródmieścia lub w okolice popularnych centrów handlowych.

Biura Obsługi Klienta zajmują się bezpośrednią obsługą osób, które przyjdą do nich osobiście. Zrezygnowaliśmy z możliwości kontaktu telefonicznego z nimi, aby nie utrudniać personelowi Vectry obsługi interesantów.

Obecnie większość spraw można załatwić z Vectrą bez konieczności wychodzenia z domu. Do dyspozycji klientów oddaliśmy ogólnopolskie, telefoniczne Centrum Obsługi Klienta (COK), które obsługuje prawie wszystkie połączenia telefoniczne kierowane do lokalnych przedstawicielstw Vectry z całego kraju. Można tu zamówić dowolną usługę Vectry, wyjaśnić kwestie formalne i płatności, uzyskać pomoc techniczną lub zgłosić uwagi do działania usług firmy w dowolnym mieście. Jeśli zachodzi taka potrzeba, pracownicy Infolinii kierują do mieszkania abonenta odpowiedniego przedstawiciela Vectry w celu np. podpisania umowy, instalacji urządzenia lub usunięcia awarii. Obecnie w COK zatrudnionych jest 300 konsultantów, których kwalifikacje stale podnosimy systemem specjalistycznych szkoleń.

Coraz więcej możliwości daje firmowa strona internetowa Vectry. Dzięki różnym narzędziom można tu za mówić dowolną usługę i wizytę przedstawiciela Vectry. Wśród osób korzystających z Internetu promujemy także usługę e-faktura, która umożliwia wygodne kontrolowanie ponoszonych wydatków i wydruk rachunków w razie potrzeby.

Godło Dbamy o Jakość Obsługi 2016



Jakość Obsługi - Nagrody

Godło Dbamy o Jakość Obsługi 2016 oraz Gwiazda Jakości Obsługi 2017.

 

Głównym celem badania była weryfikacja poziomu jakości obsługi klienta we wszystkich formach kontaktu z firmą Vectra oraz porównanie analizowanych obszarów do firm konkurencyjnych, a także analiza korzystania oraz poziomu zadowolenia ze Strefy Klienta oraz korzystania z e-faktury. Uzyskane wyniki były decydujące w kontekście przyznania przez Polski Program Jakości Obsługi Vectrze Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2016. Badanie zostało wykonane w dniach od 28.11.2016r. do 7.12.2016r.

Gwiazda Jakości Obsługi 2017

W 2017 roku po raz kolejny Vectra została uhonorowana za wysoką jakość obsługi, tym razem, prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2017.

Wyróżnienie to ma niezwykłą wartość, ponieważ misją programu „Gwiazda Jakości Obsługi 2017” jest nagrodzenie firm za tworzenie nowoczesnego dialogu pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami, program wspiera podnoszenie standardu handlu i usług w Polsce.

Firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2017, tworzą grono najprzyjaźniejszych klientom przedsiębiorstw w Polsce. Nagrodzone firmy wyróżniają się bardzo wysokim wskaźnikiem satysfakcji klientów (CSI) zarówno we własnej branży, jak i w porównaniu do Polskiego Wskaźnika Satysfakcji Konsumentów (PCSI).

Zdobywcy Gwiazd Jakości Obsługi postrzegani są przez klientów jako organizacje godne zaufania, w których zawsze kompetentny, miły i uśmiechnięty personel służy swoją pomocą.

 

Zadowolenie klientów jest najważniejszą wartością. Od wielu lat Vectra podejmuje nieustanne starania w zakresie poprawy standardów obsługi by sprostać oczekiwaniom klientów.