Mówisz, masz! Dzisiek i Jutrek nowymi postaciami Vectry

Dzisiek i Jutrek to nowe postacie Vectry i główni bohaterowie kampanii „Mówisz, Masz” skierowanej do osób, które oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań na co dzień. Nową ofertę wyróżnia możliwość zakupu usług komunikacyjnych z ich realizacją na kolejny dzień.


W dzisiejszym świecie klienci oczekują szybkiej reakcji i produktów dostarczanych natychmiast. Oczekiwanie kilku czy nawet kilkunastu dni na podłączenie usług telekomunikacyjnych może być postrzegane jako znacząca niedogodność. Nowa oferta Vectry idealnie wpisuje się w aktualne wymagania rynkowe, gwarantując szybką odpowiedź na potrzeby klientów oraz podkreślając pozycję firmy jako lidera w dostarczaniu nowoczesnych i efektywnych rozwiązań telekomunikacyjnych.


Vectra oferuje podłączenie Internetu i telewizji już na następny dzień od zamówienia, a w wypadku niemożności realizacji usługi w wyznaczonym terminie, klient otrzyma od operatora miesiąc abonamentu gratis. Oferta obejmuje wszystkie dostępne pakiety Internetu i telewizji, m.in.: Internet światłowodowy o prędkości 450 Mb/s za 59,99 zł/mies., pakiet łączący Internet 450 Mb/s z 85 kanałami telewizyjnymi za 74,99 zł/mies. oraz pakiety z superszybkim Internetem 1,2 Gb/s., w tym nowość — Internet 1,2 Gb/s w zestawie ze 143 kanałami telewizyjnymi za 114,99 zł/mies. Do cen pakietów należy dodać opłatę za wypożyczenie modemu w wysokości 4,99 zł/miesięcznie.


Kampania reklamowa przedstawia dwie animowane postacie, bezpośrednio powiązane z ofertą Vectry: Dziśka i Jutrka. Pierwszy z nich - Dzisiek, reprezentuje sprawną obsługę klienta, która już dziś doradzi, załatwi formalności i zleci instalację. Drugi - Jutrek, to gwarant sprawnej i bezproblemowej instalacji, którą klienci Vectry mogą mieć już następnego dnia po złożeniu zamówienia. Szeroko zakrojona kampania będzie wspierana we wszystkich najważniejszych kanałach mediowych. Już od 1 lutego sympatycznych i zabawnych bohaterów będzie można zobaczyć m.in. w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoor’owych w wybranych miejscowościach, w salonach Vectry w całej Polsce, a także usłyszeć w radiu.


Przy tworzeniu kampanii Dział Marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Twórcą postaci jest studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiadają agencja Kinesso oraz dom mediowy Starcom.


Więcej informacji znaleźć można na stronie www.vectra.pl/najutro


Autor: Wioleta Magdziarz